Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä sellaisen ihmisen kannattaa asua, joka ei koskaan löydä kavereita?

Vierailija
13.07.2025 |

Olen maalta kotoisin ja maalle on aina sydän vetänyt. Olen kuitenkin asunut kaupungeissa siinä toivossa, että saisin ystäviä. Mulla ei ole lapsuuden jälkeen ollut ystäviä, vaikka olen kai kaikin puolin tavallinen, mutta varmaan vähän liian ujo kolmekymppinen nainen. Siellä täällä muutama tuttu jota satunnaisesti olen tavannut, viimeksi helmikuussa kävin yhden tutun kanssa kahvilla. Mutta tosiaan, alan luovuttaa sen suhteen että saisin koskaan ystäviä. Joten, kannattaisiko ajoittain ahdistavaa yksinäisyyttä kokea kaupungissa vai sittenkin maalla, jossa ainakin olisi vähän lähempänä vanhemmat ja pari siskoa? Maalla olisi helpompi pitää myös lemmikkejä, nyt mulla on yksi kissa mutta voisi olla enemmänkin. Vai onko se maalle muutto sit kuitenkin lopullinen sosiaalinen itsem...a 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodissaan

Vierailija
22/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ystäviä saa kaupungistakaan jos itsessä on joku juttu miksei ihmiset tykkää. 

Minä luulen että AP on vaan itse sen verran itsekriittinen.

Ei se johdu siitä, että hänessä olisi mitään vikaa. Tuo on aika törkeästi sanottu, että ihmiset ei tykkää. Kyllä ne saattaa tykätäkin, mutta itse voi olla sellainen, että ei huomaa sitä. Näin monella on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä paikassa tutustuu paremmin naapureihin. Kokeile jotain rivitaloyhtiötä.

Vierailija
24/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ystäviä saa kaupungistakaan jos itsessä on joku juttu miksei ihmiset tykkää. 

Joku juttu?

Mikäs ihmeen joku juttu sinä olet?

Vierailija
25/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla joku inhorealisti.

Aapee vaan itseään kehittämään.

Vierailija
26/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla joku inhorealisti.

Aapee vaan itseään kehittämään.

Voi tulla tietoisemmaksi omista tavoista ja voi opetella tapoja tutustua.

Vierailija
27/28 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä kaupungeissa ja varsinkin maalla ihmiset ylipäätään puhuvat toisilleen ja tutustuvat helpommin. Ulkomaalaisiin myös tutustuu helpommin kuin kantiksiin, ainakin näissä pikkupaikoissa, ja he ovat usein yksinäisiä, koska Suomessa aikuisten on muutenkin vaikea saada kavereita. Joitakin lapsuuden tai nuoruuden kaveruuksia voi myös koettaa elvytellä. 

28/28 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ulkomaille. Kanada hyvä vaihtoehto.

Huono ehdotus tuo ulkomaille muutto. Kieli- ja kulttuuriero tekevät yksinäisestä ujosta vielä yksinäisemmän.

T. nimim Ulkomailla 18kk työkeikka

M59+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi