Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä sellaisen ihmisen kannattaa asua, joka ei koskaan löydä kavereita?

Vierailija
13.07.2025 |

Olen maalta kotoisin ja maalle on aina sydän vetänyt. Olen kuitenkin asunut kaupungeissa siinä toivossa, että saisin ystäviä. Mulla ei ole lapsuuden jälkeen ollut ystäviä, vaikka olen kai kaikin puolin tavallinen, mutta varmaan vähän liian ujo kolmekymppinen nainen. Siellä täällä muutama tuttu jota satunnaisesti olen tavannut, viimeksi helmikuussa kävin yhden tutun kanssa kahvilla. Mutta tosiaan, alan luovuttaa sen suhteen että saisin koskaan ystäviä. Joten, kannattaisiko ajoittain ahdistavaa yksinäisyyttä kokea kaupungissa vai sittenkin maalla, jossa ainakin olisi vähän lähempänä vanhemmat ja pari siskoa? Maalla olisi helpompi pitää myös lemmikkejä, nyt mulla on yksi kissa mutta voisi olla enemmänkin. Vai onko se maalle muutto sit kuitenkin lopullinen sosiaalinen itsem...a 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla jos kerran siellä on ihmissuhteita. Vanhemmatkaan ei elä ikuisesti. 

Vierailija
2/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ystäviä saa kaupungistakaan jos itsessä on joku juttu miksei ihmiset tykkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssipaikan läheisyydessä. Siellä tapaat ikäisiäsi, kaupungeissa tätä mahdollisuutta ei juurikaan ole.

Vierailija
4/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maalle, jos se parantaa elämäsi laatua ja sinulla on siellä ihmissuhteita.

Vierailija
5/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole yhtään kaveria. Mutta on todella sosiaalinen mies. En enää edes kaipaa kavereita, tai tunne itseäni yksinäiseksi.

Vierailija
6/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kommuunissa.

Vierailija
7/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssassa, siellä kellään ei ole kavereita. Tai Porissa. Sama homma.

Vierailija
8/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähempänä siskoa ja vanhempia. Eläimiä. Ja voihan sattumalta tulla uusia tuttuja.

Vierailija
9/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene harrastuksiin,vapaa ehtoistoimintaan jne ystävän voi löytää vahingossa,vaikkei löytäis sydän ystävää voi löytää harrastuskavereita. jos tykkäät eläimistä joku eläinsuojelu yhdistys tms.toiminta.

Vierailija
10/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkua suosittelen, et varmasti saa kavereita joten ei pelkoa.

Vierailija
11/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssipaikan läheisyydessä. Siellä tapaat ikäisiäsi, kaupungeissa tätä mahdollisuutta ei juurikaan ole.

Haha, ap kummittelee siellä jossain puskissa  kunnes poliisi vie pois.

Vierailija
12/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko autisti, diagnosoimaton sellainen? Kokeilepa etsiä autistien vertaisryhmiä. Ja muuta ihmeessä paikkaan, jossa on kotoisampi olo.

Vierailija
13/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalle jos siellä voit pitää eläimiä. Menisin myös mukaan johonkin vapaaehtoistoimintaan, itsekin olen saanut jonkinmoisia kavereita sellaisesta, vaikka en ole hyvä ihmisten kanssa.

Vierailija
14/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kaupungilla? Joku maakuntakeskittymä on aivan yhtä sisäänpäin lämpenevö kuin muukin maaseutu.

Vierailija
15/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalle jos siellä voit pitää eläimiä. Menisin myös mukaan johonkin vapaaehtoistoimintaan, itsekin olen saanut jonkinmoisia kavereita sellaisesta, vaikka en ole hyvä ihmisten kanssa.

99 prosenttia noista ryhmistä on lukossa sille ydinporukalle... Muilta kerätään pääsymaksut

Vierailija
16/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti vapaaehtoistyötä. Kokeile sitä ja ole avoin erilaisille ihmisille. Koet siinä olevasi hyödyksi toisille ihmisille vielä.

Vierailija
17/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään, kaikki on turhuutta. 

Vierailija
18/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka suuressa kaupungissa asut nyt, mutta kokemukseni mukaan kaupungissa ihmiset ovat helposti aika etäisiä. Pienemmällä paikkakunnalla voisi olla helpompi tutustua ihmisiin, jollei nyt aivan korpeen muuta, missä ei ole ketään.

Vierailija
19/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähempänä siskoa ja vanhempia. Eläimiä. Ja voihan sattumalta tulla uusia tuttuja.

Sellaisessa paikassa on paras, missä koet olosi turvalliseksi. Sitä kautta löydät kavereita ja ystäviä, kun olet oma itsesi.

Vierailija
20/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille. Kanada hyvä vaihtoehto.