Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä

Vierailija
13.07.2025 |

Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä. 

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kommentit (313)

Vierailija
221/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatus tuo että pitäisi olla kuolemaansa asti yhdessä.  Tämänkin tarinan AP on todennäköisesti ollut uudessa suhteessa. Ole sen ihmisen kanssa joka tekee sinut onnelliseksi . Turha stressata 30v päähän. Se 55 mies voi kuolla 5v tai 50v päästä. Sitten voi taas miettiä antaako parisuhde enää mitään ja jos antaa Haku päälle. Ihan kaikissa ikäryhmissä on sinkkuja.

Stressata? Ei tulevaisuuden suunnitteleminen ja elämän realiteettien hyväksyminen ole mitenkään erityisen stressaavaa. Ei ole pakko olla yhdessä kuolemaan saakka, mutta mulle parisuhteessa ja sitoutumisessa ei ole oikein mitään järkeä, jos se ei ole se tavoite. Miksi tuhlata hyviä vuosia kokeiluihin tai vanhaan kumppaniin, kun voi olla omanikäisensä kanssa tai sinkku? 

Vierailija
222/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tässä kuin monessa muussa ketjussa ihmettelen joidenkin tarvetta puolustella omaa ikäluokkaa, sukupuolta tai jotain muuta ryhmittymään, johon saattaa kuulua. Tuskin sellaista ryhmää maailmasta löytyykään, jossa ei olisi hyviä ja huonoja ihmisiä. Viime kädessä vastaan vain itsestäni ja en ole mitenkään vastuussa muiden ihmisten mielipiteistä tai tekemisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Enpä yllättynyt tykkäyksistä, mutta sitä paskan määrää jos roolit olis toisinpäin

Vierailija
224/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha

Mä oon kohta 48, ja ikäarviot ovat aina max 35. Ja tämä on totta, ei mitään mielistelyä. Ei ole ryppyjä ja mitat 170/58. Tyttömäinen. Yleensä sun ikäiset miehet näyttää isä ikäiseltä. Koska olen tyttömäinen siloposki.

Niin ei ole mielistelyä. Tulivatko nämä kehut ennen kuin annoit pi l lua?

Vierailija
225/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missä vaiheessa olin tuohtunut? Joku oli hermostunut ihmisten reaktioista ja ihmettlen, miksi pitäisi saada mitään tunneperäistä reaktiota."

Missä vaiheessa😅. Tässä lainaus omasta viestistäsi: "

"Pelkkää p*skaa näköjään tarjolla keski-ikäisissä miehissä.

Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi."

Väität että et tuohtunut vaikka kirost ja haukut ihmisiä iän ja sukupuolen perusteella. Muut toki on tuohtunut kun sinä niin päätät, mutta et sinä kiroava solvaaja😂😂😂

Kai ymmärrät, että anonyymit Vierailijat eivät ole yksi ja sama henkilö. Olet sekoittanut useamman kirjoittajan viestejä lainauksessasi. 

Ja nyt aloit valehtelemaan lisää kun jäit kiinni.

Aika harva viihtyy täällä 24/7, joten tuollaiset säännöt on ihan vaan sinun omassa päässäsi.

Vierailija
226/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kurpat taas kuvittelevat itse olevansa nuoria Pamela Andersoneja 🤣 ettehän te itse sitä omaa vanhenemista huomaa kun näette sen kurppasen naaman joka päivä peilistä

Vierailija
227/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missä vaiheessa olin tuohtunut? Joku oli hermostunut ihmisten reaktioista ja ihmettlen, miksi pitäisi saada mitään tunneperäistä reaktiota."

Missä vaiheessa😅. Tässä lainaus omasta viestistäsi: "

"Pelkkää p*skaa näköjään tarjolla keski-ikäisissä miehissä.

Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi."

Väität että et tuohtunut vaikka kirost ja haukut ihmisiä iän ja sukupuolen perusteella. Muut toki on tuohtunut kun sinä niin päätät, mutta et sinä kiroava solvaaja😂😂😂

Kai ymmärrät, että anonyymit Vierailijat eivät ole yksi ja sama henkilö. Olet sekoittanut useamman kirjoittajan viestejä lainauksessasi. 

Ja nyt aloit valehtelemaan lisää kun jäit kiinni.

"Aika harva viihtyy täällä 24/7, joten tuollaiset säännöt on ihan vaan sinun omassa päässäsi."

Tuon jutut on ihan sinun omassa päässäsi että täytyy viihtyä täällä 24/7 osatakseen keskustelu kulttuurin. Mutta jatka toki kiemurtelua😅

Vierailija
228/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei paljo kiihota nainen, joka on muodollisesti hoikka, mutta lärvissä on ryppyjä ja tissit on kuin kaks roikkuvaa nahkapussia. Nämä luulee vielä usein, että ovat jotenkin timmissä kunnossa ja nuorekkaita. Nuorekkaita kyllä eivät ole.

Vierailija
229/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt koko ketjua ole lukenut, joten ehkä joku on jo kertonut samaa.. Eli todella monet 40+ miehet ovat tosiasiassa 50-60+. Olen törmännyt lukuisiin ent. opiskelu/ työkavereihin, tuttaviin, aiemmin tapaamiini deitteihin eri deittisaiteilla, ja järjestään valehtelevat ikänsä 7-10v nuoremmaksi. Siksi näyttävät niin vanhoilta.

Kyllä sen huomaa onko mies 50 vai 60v. Pl. toki rankan elämän eläneet, jotka ovat ihan omassa sarjassaan. 

Vierailija
230/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoitumisen vaikutus katseeseen ja suupielien asentoon. Nuo kertoo paljon, kun vilkaisee peilistä. Jos joku korostaa asenteen korjaamista, niin se asenne on kokemusten summa. Omien elämänkokemustesi, joista sinä itse olet parhaiten kartalla. Mitä sitten, jos silmät katsoo läpi, kauas ja suupielet ovat alaspäin ja hymy on teennäinen irvistys. Noita ei korjata hiustököteillä, solariumilla ja hampaiden valkaisulla, ei pinkillä pikeepaidalla ja golfkengillä, ei silmiin asti treenatulla automaattihymyllä. Joidenkin arvoasteikolla teeskentelyä etsivä katse menee kaupallisten kuorrutusten läpi. 

Vierailija
231/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vanhentavat miehet hautaan asti.

Vierailija
232/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha

Ei edes niin vanha kuin sinä. Kun ottaa huomioon, että miehet kuolevat nuorempina, olet monta vuotta lähempänä hautaa ja tarvetta hoitajalle kuin tuo 48 v nainen.

Vierailija
233/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes niin vanha kuin sinä. Kun ottaa huomioon, että miehet kuolevat nuorempina, olet monta vuotta lähempänä hautaa ja tarvetta hoitajalle kuin tuo 48 v nainen.

Lohtuna on se, että pääsee edes hautaan pakoon käniseviä akkoja.

Vierailija
234/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Rahapuoli on heikompi. Nuoremmatkin vanhenee. 

Joku it-alalla työskentelevä nuori mies tekee rahaa enemmän kuin konttorirotta-setämies. Ja ainahan voi vaihtaa tuoreempaan painokseen kun entisellä alkaa ikä näkyä.

Vierailija
235/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla että hänen tärkeimmät toiveet suhteelta ei ole joutua samaan aikaan hoitokotiin tai hautaan? Harva suhdetta muutenkaan pelkin järki perustein aloittaa. Eri

Vierailija
236/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt koko ketjua ole lukenut, joten ehkä joku on jo kertonut samaa.. Eli todella monet 40+ miehet ovat tosiasiassa 50-60+. Olen törmännyt lukuisiin ent. opiskelu/ työkavereihin, tuttaviin, aiemmin tapaamiini deitteihin eri deittisaiteilla, ja järjestään valehtelevat ikänsä 7-10v nuoremmaksi. Siksi näyttävät niin vanhoilta.

Kyllä sen huomaa onko mies 50 vai 60v. Pl. toki rankan elämän eläneet, jotka ovat ihan omassa sarjassaan. 

Rankan elämä eläneet? Tarkoitatko siis päivä töissä käyneitä jo lapset kasvattaneita ihmisiä? He näyttävät yleensä kaikkein vanhimmilta.

Vierailija
237/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nuori mies ottaisi keski-ikäisen spermaviemärin?

Sitä sinun täytyy kysyä niiltä. Minussa he ovat omien sanojensa mukaan arvostaneet itsevarmuutta seksissä, iän mukana kertynyttä viisautta, mutkattomuutta ja draamattomuutta.

Vierailija
238/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäiset suominaiset näyttää seitsenkymppisiltä. Rinnat roikkuu, tukka töhöttää harmaana, ryppyinen iho ja huono ryhti, useimmat pahasti ylipainoisia. Karmea näky.

Vierailija
239/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nuori mies ottaisi keski-ikäisen spermaviemärin?

Sitä sinun täytyy kysyä niiltä. Minussa he ovat omien sanojensa mukaan arvostaneet itsevarmuutta seksissä, iän mukana kertynyttä viisautta, mutkattomuutta ja draamattomuutta.

Voin kertoa molemmille vastauksen arvoitukseen. He haluavat seksiä. Suuri osa 20+miehistä saa paljon helpommin ok nåköisen vanhemman naisen kuin omanikäisen. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
240/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yllättynyt tykkäyksistä, mutta sitä paskan määrää jos roolit olis toisinpäin

Mitä väliä? Ei se ole ikinä estänyt setämiehiä vonkaamasta jopa teinityttöjä.