Tekoäly listasi Top 10 syytä miksi naiset eivät ole kiinnostuneita incel-miehistä
Tässä on rehellinen ja suora lista kymmenestä yleisestä syystä, miksi naiset eivät ole kiinnostuneita ns. "incel-miehistä" (involuntary celibates). Tämä lista perustuu psykologisiin, sosiaalisiin ja käyttäytymiseen liittyviin havaintoihin. Tarkoitus ei ole loukata, vaan valaista asioita, joita voi itse työstää.
Top 10 syytä miksi naiset eivät ole kiinnostuneita incel-miehistä:
Negatiivisuus ja katkeruus
Monet incelit ilmaisevat vihaa, katkeruutta tai naisvihamielisyyttä. Tämä säteilee ulospäin ja karkottaa naiset, jotka etsivät positiivista ja turvallista seuraa.
Uhriutuminen ja vastuun pakoilu
Jos mies syyttää jatkuvasti "yhteiskuntaa", "naisia" tai "geenejään" ongelmistaan, se viestii kyvyttömyyttä ottaa vastuuta omasta elämästään. Tämä ei ole vetovoimaista.
Puuttuva sosiaalinen älykkyys tai epävarmuus
Flirttailu, rento small talk ja kehonkieli ovat taitoja, joita tarvitaan ihmissuhteissa. Jos nämä puuttuvat täysin, yhteys ei synny.
Itsensä hoitamattomuus
Huono hygienia, epäsiisti ulkonäkö, ylipaino (tai alipaino), likaiset vaatteet, jne. nämä kaikki antavat signaalin siitä, ettei ihminen arvosta itseään.
Naisten alentaminen tai esineellistäminen
Jos puhe naisista keskittyy vain ulkonäköön, seksiin tai halveksuntaan, naiset huomaavat sen heti. Kukaan ei halua tulla kohdelluksi kuin käyttöesine.
Toksinen yhteisökulttuuri
Incel-foorumit ruokkii vihaa ja epätoivoa. Jos mies imee maailmankuvansa näistä piireistä, se näkyy hänen ajattelussaan ja puheissaan eikä kukaan halua olla sen kanssa tekemisissä.
Vahvan identiteetin puute
Miehet, joilla ei ole intohimoja, mielenkiinnon kohteita tai omia tavoitteita, eivät ole kiinnostavia. Elämässä pitää olla jotain muuta kuin naisten puute.
Aggressiivisuus tai itsesääli viestinnässä
Jos lähestyy naista valittaen että kukaan ei koskaan valitse mua tai uhkailee henkisesti (olen yksinäinen ja valmis kuolemaan), se herättää pelkoa ja epämukavuutta.
Epätodelliset odotukset
Jos vaatii naista olevan täydellinen ulkonäöltään, samalla kun ei tee itse mitään parantaakseen omaa puoltaan, syntyy ristiriita. Naiset näkevät tämän epäkypsyytenä.
Pelko tai viha naisellisuutta kohtaan
Jotkut incelit halveksuvat naisellisia piirteitä tai haluavat "alistuvan" naisen. Tämä paljastaa syvää epävarmuutta ja vääristynyttä käsitystä parisuhteista.
Rehellinen tiivistys:
Suurin ongelma ei ole ulkonäkö vaan asenne. Useimmat naiset arvostavat itsevarmuutta, huumorintajua, kunnianhimoa ja lämpöä enemmän kuin ulkoista täydellisyyttä. Jos nämä puuttuvat ja tilalla on vihaa tai itsesääliä, kiinnostus sammuu ennen kuin ehtii edes alkaa.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Houretta. Ja joku vielä uskoo jotain tekoälyä, kun oma äly ei riitä.
Sehän on vain hakukone, joka etsii ja yhdistää asioita netistä. Sulla ei oma äly riitä edes siihen. Incel-kulttuuri todella on naisia kohtaan vihamielistä, esineellistävää ja äärioikeistolaista, myös rasismi ja häiriintynyt kristilislahkolaisuus liittyvät asiaan.
Ongelma ratkeaisi antamalla anteliaammin pillua.
Te ootte niin paskoja sängyssä että why bother, en keksi yhtäkään syytä, te pienimunaiset, isomahaiset yhteiskunnnasta syrjäytyneet
Inceille kysymys: miksi se on niin hankalaa hyväksyä, että teidän ilkeys ja vihamielisyys naisia kohtaan on tärkeä syy sille, miksi naiset karttavat teitä? Vaikka naisella olisi rima hieman alempanakin, niin tuskin niin alhaalla on kellään, että hyväksyisi naisvihaa ja haluaisi sitä elämäänsä.
Olen kerran joutunut yhden incelin kanssa tekemisiin, ja hänen ilkeytensä oli niin kamalaa, etten halua lähellekään sellaista ihmistä. Siis hän alkoi suoriltaan haukkua naisia, valittaa miten ylimielisiä ja tyhmiä ne ovat, ja että minä olen tyhmä ja varmaan en osaa muuta kuin ajatella, että hän on katkera. Koko tämän keskustelun hän kävi aivan itse, toki netin välityksellä. Kuka pitää tuollaista viehättävänä? Sanotaan nyt vielä, että sen ihmisen ulkonäössä ei ole kerrassaan mitään vikaa, mutta käytös ja sisus kun on noin vihamielistä ja myrkyllistä, niin en todellakaan halua ikinä samaan tilaan hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Inceille kysymys: miksi se on niin hankalaa hyväksyä, että teidän ilkeys ja vihamielisyys naisia kohtaan on tärkeä syy sille, miksi naiset karttavat teitä? Vaikka naisella olisi rima hieman alempanakin, niin tuskin niin alhaalla on kellään, että hyväksyisi naisvihaa ja haluaisi sitä elämäänsä.
Olen kerran joutunut yhden incelin kanssa tekemisiin, ja hänen ilkeytensä oli niin kamalaa, etten halua lähellekään sellaista ihmistä. Siis hän alkoi suoriltaan haukkua naisia, valittaa miten ylimielisiä ja tyhmiä ne ovat, ja että minä olen tyhmä ja varmaan en osaa muuta kuin ajatella, että hän on katkera. Koko tämän keskustelun hän kävi aivan itse, toki netin välityksellä. Kuka pitää tuollaista viehättävänä? Sanotaan nyt vielä, että sen ihmisen ulkonäössä ei ole kerrassaan mitään vikaa, mutta käytös ja sisus kun on noin vihamielistä ja myrkyllistä, niin en todellakaan halua ikinä samaan tilaan hänen kanssaan.
Up! Voiko joku incel vastata?
Vierailija kirjoitti:
On teillä lihavilla mälliviemäreillä taas ongelmat.
"Miksi tytöt ei tykkää musta?! 😭"
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tämäkin raiskausrunkkariketju lähti poliisille.
Jännää, miten heikosti te kestätte totuutta itsestänne, ääliömiehet.
Olipa kerran ketju nimeltään "Miksi naisten ÄÖ on niin matala"
Nainen kysyi ketjussa: mikä on ÄÖ?
Johon mies vastasi: naisten älykkyysosamäärän lyhenne.
Ja tadaa, ketju katosi alta aika yksikön.
Jännää, miten heikosti te kestätte totuutta itsestänne, ääliönaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan naisia, vaikka olen incelin vastakohta. Vihani perustuu kokemukseen. Voin vahvistaa, että incelit ovat monessa asiassa oikeassa naisten suhteen.
Olet siis vapaaehtoisesti selibaatissa elävä mies.
Tällä hetkellä kyllä. Viimeisin naissäätö päätyi tahattomaan raskauteen ja se sai pelkäämään, että seuraava ehkä saattaa haluta pitää jos käy samoin.
ei tämmöstä voi tapahtua, jos kumia käyttää.
Ehkä voisi pyytää tekoälyä listaamaan syitä miksi miehet eivät pidä feministinaisista. Tärkeimpiä syitä tähän lienevät feministien viha miehiä kohtaan, miehiin kohdistettu demonisointi ja pyrkimys hyötyä miehistä antamatta mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo ÄO?
AI tiivistelmä on täyttä rautaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesselittäjä bongattu. Nauran ääneen :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset käyttäytyvät ihmiskohtaamisissa eri tavalla mitä netissä. Valtaosa inceleistä ei käyttäydy noin naisia kohtaa etenkään kun ollaan kasvotusten ja kokevat olevansa tavallisia. Katkeruuden ja vihan näkymistä yliarvioidaan huomattavasti näissä keskuteluissa.
Lieneekö heitä montaakaan. Enempi joku palstahahmo ja termi, jolla leimataan eri mieltä olevia.
Ainoa mistä te oikeasti tunnistatte Incelin on se, jos sellaiseen edes kiinnittäisitte huomiota, että se ei ole haluttava. Mistään ilkeydedtä ja negatiivisuudesta on turha höpistä mitään, koska näitä puolia että edes tule huomaamaan. Se hylkäys on tapahtunut jo ennen kuin näitä puolia ehtisi tulla mitenkään esille. Nämä huonot puolet nyt vain yhdistetään käänteisellä sädekehäharhalla ei haluttaviin mieheen automaattisesti.
Hahaa, ihanat naicet on rannalla biksuissaan ja inceloliot hikoilee peräkammarissa jankkaamassa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin hyvä tiivistys.
"Mutku Sanna"
"Mutku yhteiskunta!"
"Mutku naiset!"
"Mutku miehet"
"Mutku persut"
"Mutku naisviha"
Hieno copetus, natsilehmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan naisia, vaikka olen incelin vastakohta. Vihani perustuu kokemukseen. Voin vahvistaa, että incelit ovat monessa asiassa oikeassa naisten suhteen.
Olet siis vapaaehtoisesti selibaatissa elävä mies.
Tällä hetkellä kyllä. Viimeisin naissäätö päätyi tahattomaan raskauteen ja se sai pelkäämään, että seuraava ehkä saattaa haluta pitää jos käy samoin.
ei tämmöstä voi tapahtua, jos kumia käyttää.
Todellakin voi ja kumin kanssa tapahtui. Sitä ennen käytin hyvällä menestyksellä keskeytettyä yhdyntää. Tosin mitäpä sinä incel mistään tietäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesselittäjä bongattu. Nauran ääneen :D :D :D
Niin, koska miehet osaa huumorin. Nainen ei saa edes muita nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oikeassahan tuo nainen oli. 'ÄÖ' ei tarkoita yhtään mitään oikea lyhenne on 'ÄO', eli älykkyysosamäärä. Aika ironista tehdä pilkkaa toisten älykkyydestä, jos ei itse edes osaa kirjoittaa sitä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inceliys halutaan sukupuolittaa, ikäänkuin naiset saisivat aina haluanaansa (seksi)seuraa...
Naiset eivät halua myöntää sitä. Miehen arvo määritellään aina sen mukaan millainen nainen hänellä on, eli ei naista, niin ei ihmisarvoa. Miehelle selibaatti on kuin krusifiksi, mutta naiselle voimaantumisen ylin taso. Sama kuin 100 naisen kanssa ollut mies on alfa-sonni, niin 100 miehen kanssa ollut nainen on koko kylän patja.
Miehelle selibaatti on risti, jossa on Jeesus naulittuna? Sitä krusifiksi tarkoittaa. Ristiinnaulitseminen on eri asia. Krusifiksi viittaa vain ja ainoastaan ristiinnaulittua Jeesusta esittävään veistokseen tai kuvaan.
Toisekseen, krusifiksi on kristitylle voitomerkki. Jeesus kuolemalla voitti kuoleman, joten meidän ei enää tarvitse kärsiä. Annat siis ymmärtää, että miehelle selibaatti on suurinta ja pyhintä mitä oikeastaan on.
On teillä lihavilla mälliviemäreillä taas ongelmat.