Miten saan rikkaan naisen elättäjäksi?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse pienituloinen nainen jolla on älyä, intohimoa ja jokin taito mistä haluaa kehittää itselleen elannon. Tue häntä niin henkisesti kuin taloudellisesti, vaali hänen tekemistään ja usko häneen silloinkin kun hän menettää uskonsa itseensä. Katso kun hän lyö läpi ja alkaa kukoistamaan tekemisessään, anna hänelle paikkansa parrasvaloissa ja seiso kulisseissa edelleen tukena.
Tai siis näin se meillä ainakin meni. Ei kumppani vielä rikas ole, mutta sanotaanko nyt niin, että taloutemme on kohentunut melko radikaalisti ja suunta on vahvasti nousujohteinen. Toki, elätystä en itsellisenä miehenä odota, mutta kyllähän minäkin näistä kermoista nautin.
Kuulostaa hyvältä. Se on yhdessä tekemistä, joten olet ansainnut palkkion.
Minun palkintoni on ollut alusta asti se, että olen saanut elämääni kumppanini kaltaisen ihmisen.
Olen sitä mieltä, että useamman pariskunnan pitäisi tehdä päätös panostaa naisen uraan miehen uran sijasta. Omassa lähipiirissäni on useampi esimerkki siitä, että naisen uraan panostaminen on kannattanut sen sijaan, että oltaisiin panostettu siihen miehen parhaimmillaan keskijohtoon tyssäävään uraan. Paras tapaus on ollut se kun mies otti taloudellisen vastuun, jotta nainen sai opiskella rauhassa, sen jälkeen jäi hoitamaan lapset, jotta nainen sai panostaa yritykseensä ja lopulta sitten otti tämän yrityksen myynnillä 7 numeroisen exitin lasten vielä ollessa alaikäisiä. Menivät tämän exitin jälkeen vihdoin naimisiin ja avioehtoa ei tehty.
Yhteiskuntamme yksi suurimmista kusetuksista on se, että naiset katkaisevat oman uransa lastenhankintaan, koska miehensä sattuvat sillä hetkellä tienaamaan heitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden ihmisen elättäminen kummoisia vaadi. Jos on muutenkin isompi talo. Ruuat siihen, niin ehkä noin 400 € kuussa. Voisin hyvin elättää miestä, jod hän olisi ahkera. Jos ei haluaisi käydä töissä ja on elämänhaluinen ja aktiivinen.
Mies on halvempi siis kuin koira :D
Jatkan koirasta maksamista, koska ne ovat kivempia.
Kyllä mä miehen sitten kuitenkin ottaisin.
Olettaen, että olisi terve. Sairasta kukaan ei jaksa. Saatikka mt-ongelmaista.
Mua ei haittaisi sairaus tai riippuu vähän sairaudesta. Ainakin lievät mt-ongelmat kyllä parantuvat hyvässä parisuhteessa. Hommia voisi tehdä kunnon mukaan, jos on fyysisestä sairaudesta ky
Kai se olisi tyhjää parempl ja lämmittäisi sänkyä. Saahan noi jotain tukiakin yhteiskunnalta. Eli olisi hiukan omaa rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden ihmisen elättäminen kummoisia vaadi. Jos on muutenkin isompi talo. Ruuat siihen, niin ehkä noin 400 € kuussa. Voisin hyvin elättää miestä, jod hän olisi ahkera. Jos ei haluaisi käydä töissä ja on elämänhaluinen ja aktiivinen.
Ymmärrän sinua, koiratkin voivat tarjota seksiä
Niin. Olisi se elätettävä mies tyhjää parempi kuitenkin. Riippuu, kuinka elätettävä olisi.
"Kai se olisi tyhjää parempl ja lämmittäisi sänkyä. Saahan noi jotain tukiakin yhteiskunnalta. Eli olisi hiukan omaa rahaakin. "
En lähtisi parisuhteeseen, jossa se toinen on mulle "tyhjää parempi", vaan kyllä mun pitäisi palvoa miestä ja rakastaa, hänen myös minua. Ja rahat olisivat yhteisiä. Mies saisi käyttää minun tiliäni rinnakkaiskortilla. Se edellyttäisi, että arvot ja rahankäytön asenteet olisivat samat.
Aloittaja vetäytyi keskustelusta, joten emme tiedä millaista elämää hän tavoittelisi elätettävänä. Itse en elä mitään luksuselämää, sellainen on oikeasti hyvin pitkästyttävää. Ennemmin suunta on yksinkertaisempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden naisen, jolla on oikein hyvät tulot, mutta voi olla, ettei hän herätä sinussa yhtään seksuaalista kiinnostusta.
No tätä naista ei välttämättä kiinnosta elättää ketään.
Vierailija kirjoitti:
"Kai se olisi tyhjää parempl ja lämmittäisi sänkyä. Saahan noi jotain tukiakin yhteiskunnalta. Eli olisi hiukan omaa rahaakin. "
En lähtisi parisuhteeseen, jossa se toinen on mulle "tyhjää parempi", vaan kyllä mun pitäisi palvoa miestä ja rakastaa, hänen myös minua. Ja rahat olisivat yhteisiä. Mies saisi käyttää minun tiliäni rinnakkaiskortilla. Se edellyttäisi, että arvot ja rahankäytön asenteet olisivat samat.
Aloittaja vetäytyi keskustelusta, joten emme tiedä millaista elämää hän tavoittelisi elätettävänä. Itse en elä mitään luksuselämää, sellainen on oikeasti hyvin pitkästyttävää. Ennemmin suunta on yksinkertaisempaan päin.
Mä olen aina joutunut turvaamaan selustani. Kun niitä hyviä miehiä ei ole paljon, niin realismin puitteissa on ajateltava, että tyhjää parempi. En usko mihinkään salamarakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin naiset löytää elättäjän miehestä. Seksillä koukutetaan ja sitten plussaa, jos on yleisnäppärä kotona tekemään asioita. Elämä pitää olla rakentunut miehen palvelemisen ympärille.
Olen elätettävä nainen ja tuo kuulostaa siltä mitä elättäjäni tekee eli sanoisin, että on hyvä periaate naisiin nähden muutenkin ;) Mutta hyvä parisuhde koostuu siitä, että palveleminen on molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden naisen, jolla on oikein hyvät tulot, mutta voi olla, ettei hän herätä sinussa yhtään seksuaalista kiinnostusta.
No tätä naista ei välttämättä kiinnosta elättää ketään.
Hyvä niin, muuten hän pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse pienituloinen nainen jolla on älyä, intohimoa ja jokin taito mistä haluaa kehittää itselleen elannon. Tue häntä niin henkisesti kuin taloudellisesti, vaali hänen tekemistään ja usko häneen silloinkin kun hän menettää uskonsa itseensä. Katso kun hän lyö läpi ja alkaa kukoistamaan tekemisessään, anna hänelle paikkansa parrasvaloissa ja seiso kulisseissa edelleen tukena.
Tai siis näin se meillä ainakin meni. Ei kumppani vielä rikas ole, mutta sanotaanko nyt niin, että taloutemme on kohentunut melko radikaalisti ja suunta on vahvasti nousujohteinen. Toki, elätystä en itsellisenä miehenä odota, mutta kyllähän minäkin näistä kermoista nautin.
Kuulostaa hyvältä. Se on yhdessä tekemistä, joten olet ansainnut palkkion.
Minun palkintoni on ollut alusta asti se, että olen sa
Pienten lasten äidit oikeasti kärsivät, kun joutuvat töihin. Lisäksi lapsi saattaa olla usein kipeä. Siinä on nainen sitten puun ja kuoren välissä. Mitään ei ehdi tekemään hyvin ja jatkuva syyllisyys lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin naiset löytää elättäjän miehestä. Seksillä koukutetaan ja sitten plussaa, jos on yleisnäppärä kotona tekemään asioita. Elämä pitää olla rakentunut miehen palvelemisen ympärille.
Olen elätettävä nainen ja tuo kuulostaa siltä mitä elättäjäni tekee eli sanoisin, että on hyvä periaate naisiin nähden muutenkin ;) Mutta hyvä parisuhde koostuu siitä, että palveleminen on molemminpuolista.
Jotain joo. Mutta en usko, että kukaan tekee mitään ilmaiseksi. Siksi en odata niin.
Pitäisi varmaan ottaa selvää missä yrityksissä on naisjohtajia ja mennä sinne ulko-oven eteen keikistelemään ja esittelemään sixpäkkiä kun johtajanainen poistuu toimistolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain joo. Mutta en usko, että kukaan tekee mitään ilmaiseksi. Siksi en odata niin.
Et siis usko rakkauteen. Rakastunut haluaa miellyttää rakastettuaan kaikin tavoin. Jos sellaista ei ole, ei kannata edes aloittaa suhdetta. Ja luulenpa, että monella, joka ei usko rakkauteen, menee jo alusta asti tässä pieleen eli kelpuutetaan joku vain. Koska ei uskota, että hyviä miehiä/naisia edes on ja sellaisia, jotka haluavat miellyttää. Kun töyssyjä sitten tulee elämässä, ei ole olemassa mitään perusselkärankaa, joka muodostuu rakkaudesta, halusta ja yhteenkuuluvuudesta. Suhteesta voi silloin muodostua helvetti molemmille.
Et mitenkään. Sulla pitäisi olla jotain mitä haluan.
-Rikas nainen
Vierailija kirjoitti:
-Rikas nainen
No mitä sinä sitten haluat? Auta nyt miehiä hahmottamaan mitä vaaditaan. Meitä oli jo tässä muutama, jotka kaipasivat kirvesmiestä, mutta sulle ei sekään toimisi?
Laitat ilmoituksen lehteen "gigolopalvelut oy", kertamaksu kympin ja kuukausitilaus viiskymppiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua, koiratkin voivat tarjota seksiä
Ei tässä seksiä kaivata vaan ystävyyttä ja lojaliutta, jota taas ei miehiltä saa. MIesten huono seksi tiedetään. Pidä hyvänäs se.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Olisi se elätettävä mies tyhjää parempi kuitenkin. Riippuu, kuinka elätettävä olisi.
Ei olisi. Mä elätin yhtä miestä puolitoista vuotta eikä siitä koitunut muuta hyvää kuin se, että tajusin, miten paljon parempaa on elämä ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Rikas nainen
No mitä sinä sitten haluat? Auta nyt miehiä hahmottamaan mitä vaaditaan. Meitä oli jo tässä muutama, jotka kaipasivat kirvesmiestä, mutta sulle ei sekään toimisi?
Ei kiitos, olen niitä naisia jotka pystyttivät itse talopakettinsa. Mä olen omnipotentti. Lapsiin tarvitsin tilkan spermaa, mutta loput miehestä oli häiriötekijä.
Mua ei haittaisi sairaus tai riippuu vähän sairaudesta. Ainakin lievät mt-ongelmat kyllä parantuvat hyvässä parisuhteessa. Hommia voisi tehdä kunnon mukaan, jos on fyysisestä sairaudesta kyse. Tärkeämpi on kuitenkin se ihminen eikä työnteko.