Miten saan rikkaan naisen elättäjäksi?
Kommentit (75)
Tunnen yhden naisen, jolla on oikein hyvät tulot, mutta voi olla, ettei hän herätä sinussa yhtään seksuaalista kiinnostusta.
Mulle kelpaisi keskituloinen elättäjä nainen. En juo alkoholia kovinkaan paljoa. Mistä löytyisi?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi keskituloinen elättäjä nainen. En juo alkoholia kovinkaan paljoa. Mistä löytyisi?
Lavatansseista? Naapurissa maalla asui muinoin tällainen nainen, jonka kaikki miehet olivat elätettäviä ja enemmän tai vähemmän outoja tapauksia. Kaikille näille miehille oli myös lapsia ja hän kävi usein lavatansseissa. Hän oli oikein nätti ja hoikka nainen, kampaaja ammatiltaan.
Jätä tänne yhteystietosi niin kyllä joku mamma sinut kaappaa ihan varmasti.
Valkoiset, muoviset aurinkolasit päähän, hiukset syljellä taaksepäin ja verkkopaita päälle - takuuvarmasti toimii. Tarvittaessa voi tanssia discoa tai pelata tennistä tms.
Ainoa tuntemani tapaus on hyvännäköinen ja mukava ja tekee lisäksi perheen kotityöt. Hän laittaa jumalaista ruokaa, vie ja hakee lapsia, hoitaa pihan ja mökin ja veneen, huolehtii että koti on siisti, kestitsee vieraat ja muutenkin tekee vaimon elämästä helppoa kotona. Näin vaimo voi keskittyä uraan ja kuitenkin ehtii jokaå päivä viettää lasten kanssa hyviä hetkiä.
Jos olet valmis yli 55v jostain jääkiekköilijasta eronneeseen ex-missiin jolla on kolme lasta.
Minua kiinnostaa vain naiset, jotka perivät runsaasti.
Ei ole niin rikasta naista, tai köyhää miestä, etteikö nainen silti hyötyisi miehestä rahallisesti. Naiset ovat itsekkäitä ja ahneita, eivätkä käytä rahojaan muiden hyväksi, kuten miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Perintö saadaan sen verran myöhään elämässä, ettei sen toivossa kannata tehdä nuoruuden valintoja.
Tutulla oli elätettävä mies. Kaikki olisi mennyt ihan hyvin, mutta mies osottautuikin ihän idiootiksi ja erohan siitä tuli. Jos mies olisi ollut fiksu, olisi saanut kissanpäiviä jatkaa, mutta kun ei.
Käy Kauniaisten seurakunnan tapahtumissa ja hurmaa sieltä joku rikas leski?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jäisit todennäköisesti tyhjän päälle, jos tulee ero tai jäät leskeksi, koska vanhemmat ovat taatusti rajanneet testamentilla puolison avio-oikeuden ulkopuolelle. Fiksumpaa olisi tavoitella naista, joka ansaitsee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Perintö saadaan sen verran myöhään elämässä, ettei sen toivossa kannata tehdä nuoruuden valintoja.
Ei välttämättä. Itsekin sain isohkon perinnön jo lapsena isoäidin kuoltua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin rikasta naista, tai köyhää miestä, etteikö nainen silti hyötyisi miehestä rahallisesti. Naiset ovat itsekkäitä ja ahneita, eivätkä käytä rahojaan muiden hyväksi, kuten miehet.
Ei ole niin köyhää ja laiskaa miestä, ettei kokisi tulevansa parisuhteessa hyväksikäytetyksi. Vaikka vaimo elättäisi ja tekisi kotityöt 100 % sekä olisi miehen kiitollinen p*rnoseksilelu.
Mies on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä, mitä taloudellista hyötyä nainen saa nollatuloisesta opintotukikuukautensa loppuunkäyttäneestä sohvallamakaajasta? Ihan omin sanoin.
Mitä pystyt tarjoamaan? Aika vaikea on katsoa miestä ylöspäin, joka ei omillaan tule toimeen. Ja siinä loppuu sängyssäkin halut. Eli, mitä pystyt tarjoamaan?
Hmmm, mietitäänpä....
Vaikeaa se on, mutta ehkä onnistuisi, jos olet älykäs sekä hyvännäköinen? Sitten sun pitää keksiä mistä ja miten tunnistat sopivan naisen, mutta siihen mulla ei ole vinkkiä. Tiedän vain köyhiä tai keskituloisia naisia, jotka vähistä tuloistaan elättävät miestä, yleensä juoppoja ovat nuo miehet.