Miten saan rikkaan naisen elättäjäksi?
Kommentit (75)
Tekemistä kyllä löytyy. Ei se siitä ole kiinni.
Valitse pienituloinen nainen jolla on älyä, intohimoa ja jokin taito mistä haluaa kehittää itselleen elannon. Tue häntä niin henkisesti kuin taloudellisesti, vaali hänen tekemistään ja usko häneen silloinkin kun hän menettää uskonsa itseensä. Katso kun hän lyö läpi ja alkaa kukoistamaan tekemisessään, anna hänelle paikkansa parrasvaloissa ja seiso kulisseissa edelleen tukena.
Tai siis näin se meillä ainakin meni. Ei kumppani vielä rikas ole, mutta sanotaanko nyt niin, että taloutemme on kohentunut melko radikaalisti ja suunta on vahvasti nousujohteinen. Toki, elätystä en itsellisenä miehenä odota, mutta kyllähän minäkin näistä kermoista nautin.
Jos vielä mietin omalta kannaltani uudestaan, niin se jos mies pystyisi tarjoamaan jotain mitä arvostan, voisi olla ratkaisevaa mieluisan ulkonäön lisäksi. Arvostan sivistystä ja lukeneisuutta sekä käden taitoja. Jos mies tulee hyvin toimeen eläinten kanssa, pitää koirista ja tykkäisi ehkä elää maalla puuhastellen kaikkea kivaa (rakentaen, keksien, lueskellen, välillä matkustaen), niin eipä mulla olisi mitään elättämistä vastaan. Lisäksi siinä pitäisi olla tunne, että mies oikeasti rakastaa ja arvostaa minua. Ja siinä olen kyllä keskimääräistä vaikeampi huijattava.
Vierailija kirjoitti:
Valitse pienituloinen nainen jolla on älyä, intohimoa ja jokin taito mistä haluaa kehittää itselleen elannon. Tue häntä niin henkisesti kuin taloudellisesti, vaali hänen tekemistään ja usko häneen silloinkin kun hän menettää uskonsa itseensä. Katso kun hän lyö läpi ja alkaa kukoistamaan tekemisessään, anna hänelle paikkansa parrasvaloissa ja seiso kulisseissa edelleen tukena.
Tai siis näin se meillä ainakin meni. Ei kumppani vielä rikas ole, mutta sanotaanko nyt niin, että taloutemme on kohentunut melko radikaalisti ja suunta on vahvasti nousujohteinen. Toki, elätystä en itsellisenä miehenä odota, mutta kyllähän minäkin näistä kermoista nautin.
Kuulostaa hyvältä. Se on yhdessä tekemistä, joten olet ansainnut palkkion.
Ei yhden ihmisen elättäminen kummoisia vaadi. Jos on muutenkin isompi talo. Ruuat siihen, niin ehkä noin 400 € kuussa. Voisin hyvin elättää miestä, jod hän olisi ahkera. Jos ei haluaisi käydä töissä ja on elämänhaluinen ja aktiivinen.
Miettikää, 400 €:lla kuussa saisi työvoimaa kotiinsa. Aika mageeta! Eiks olekin!
Jos sinun pitää sitä kysyä, sinulla ei selvästi ole mitä siihen vaaditaan. Jos olisi, tietäisit kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, 400 €:lla kuussa saisi työvoimaa kotiinsa. Aika mageeta! Eiks olekin!
Asunnon arvo kasvaa, kun olisi päivystävä remonttimies kotona. Eli periaatteessa tosi kannattava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnon arvo kasvaa, kun olisi päivystävä remonttimies kotona. Eli periaatteessa tosi kannattava juttu.
Jos tuollaisen tapaisin, niin ottaisin heti asumaan kotiini!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mulla olisi kolme kiinteistöä, jossa on paljon kaikkea pientä korjattavaa. Aina kun yksi paikka on saatu korjattua, seuraava odottaa jo vuoroaan, joten olisi kätevä, jos olisi aina mies valmiina hommiin. Aviopuolisoni osaa tehdä kaikkea, mutta hän ei koskaan ehdi, joten melkein aina on kirvesmies töissä jotain tekemässä. Kesämökin kellarin portaat olisi ehdottomasti uusittava, samoin saunan lauteet. Ulkovuorausta parannetaan, se homma on jo tilattu jne. jne. Hommia olisi, jos olisi innokas ja taitava tekijä. Mutta tuskin tuollaisia on vapaana, menevät taatusti kuin kuumille kiville, vaikka elättää pitäisi. Jos on sinkku, on sitä omasta tahdostaan.
No niin, raati alkaa muodostaa jo kriteerejä eli kannattaa etsiä nainen, jolla on kiinteistöjä, jotka kaipaavat korjauksia. Ja kannattaa olla taitava kirvesmies.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden ihmisen elättäminen kummoisia vaadi. Jos on muutenkin isompi talo. Ruuat siihen, niin ehkä noin 400 € kuussa. Voisin hyvin elättää miestä, jod hän olisi ahkera. Jos ei haluaisi käydä töissä ja on elämänhaluinen ja aktiivinen.
Mies on halvempi siis kuin koira :D
Jatkan koirasta maksamista, koska ne ovat kivempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koira ei osaa tehdä kirvesmiehen hommia ja kannattaa valita sekä koirat että mies. Molempi parempi.
Tässähän alkaa oikein innostua ideasta. Luulen vain, että tarjolla elätettäviksi on enemmän noita juoppoja miehiä, ei ahkeria kirvesmiehiä.
Miehenä, en jaksaisi elää elätettävänä, ja jos alottaisin sellaisen elämän, minulla olisi oma yritys pystössä alle kolmessa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä miehen sitten kuitenkin ottaisin.
Pistä tinderiin kuvasi ja ilmoitus että etsit (rikasta) elättäjää. Listaa myös plussapuolesi. Sieltä voisi löytyä elättäjä. Ulkonäkö ja ikä vaatimuksiahan sinulla ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä miehen sitten kuitenkin ottaisin.
Olettaen, että olisi terve. Sairasta kukaan ei jaksa. Saatikka mt-ongelmaista.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä, en jaksaisi elää elätettävänä, ja jos alottaisin sellaisen elämän, minulla olisi oma yritys pystössä alle kolmessa kuukaudessa.
Mikset jaksaisi? Mutta itsekin vähän luulen, että se ahkera kirvesmiestyyppi ei tyytyisi kotihommiin, vaan se on just se mun miestyyppi, joka on yrittäjä ja tykkää tehdä töitä. Eipä tosiaan aikaakaan, kun olisi yritys pystyssä. Ja sinäkään tuskin sinkku olet.
Samalla tavalla kuin naiset löytää elättäjän miehestä. Seksillä koukutetaan ja sitten plussaa, jos on yleisnäppärä kotona tekemään asioita. Elämä pitää olla rakentunut miehen palvelemisen ympärille.
Osaatko tehdä superhyvää ravintolatasoista ruokaa? Saako kanssasi aina orgasmin? Siivoatko, pesetkö pyykit, ikkunat, auton jne. ? Osaatko tehdä remonttia? Mitä sinä osaat?