Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin osattomia, jotka eivät tällaisilla käristyshelteilläkään pääse oman mökin järveen uimaan ja saunomaan

Vierailija
13.07.2025 |

Meillä.on asiat paremmin. Velaton mökki järven rannalla, jossa voimme vilvoitella ja nauttia luonnosta. 

Kommentit (334)

Vierailija
181/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat varmasti kun avaat suusi yleiselläpaikalla kusipää

Enpä ole koskaan saanut. Ihmiset yleensä pitävät minusta, olen sellainen jolle mummot mielellään tulevat rupattelemaan. 

Vierailija
182/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua näiden "rikkaiden" vuokramökkeilijöiden jutuille, kukaan varakas jolla on varaa omaan mökkiin, ei tarvitse polttaa rahoja vuokramökkeihin. Vuokramökeillä joku muu määrää koska sinne saa tulla ja koska lähdet pois, sinne vasta pitääkin roudata tavaraa kun mitään omaa et saa säilyttää valmiina mökillä vaan kaikki vaatteetkin tuotava itse, et saa käyttää esim omistajan moottorivenettä (sai jos saatmaksat kipeäksi itsesi), sää voi olla sateinen ja kylmä mutta mentävä on kun juuri tuon viikon varasit talvella kesäksi, mikään ei tunnu omalta ja luontevalta kun omistaja päättänyt kaikken sistuksesta lähtien jne ja lopulta maksat ittes kipeeksi lyhyestä ajasta ja omistaja kiittää kun hoidit koko vuoden kiinteistöverot ja tiemaksut ja sähkölaskut 4 vrk vuokrallasi. Hölmöläisen hommaa vuokrata jos voi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sä tunnet vielä useita miljonäärejä se on selvä se.

Kyllä. Minulle se on normaalia, liikun sellaisissa piireissä. Tunnen seitsemän ainakin varmuudella. Itsekin olen tosiaan lähellä, ja ei siihen kauaa mene että raja menee yli. 

Joo se on ihan selvä se .sellainen satusetä puhuu paskaa tänään.

Vierailija
184/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sen sanoi kuten asia on, mutta köyhät sossupummit miinustaa. Tämä toisaalta onkin köyhien palsta. Ja nyt uimahan Päijänteeseen. Kivaa kesää kusisiin kerrostaloluukkuihin tasapuolisesti!

-Jake

Vierailija
185/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua uimaan, en saunaan, en itikoitten syötäväksi, pidä hyvänäsi!

Vierailija
186/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua näiden "rikkaiden" vuokramökkeilijöiden jutuille, kukaan varakas jolla on varaa omaan mökkiin, ei tarvitse polttaa rahoja vuokramökkeihin. Vuokramökeillä joku muu määrää koska sinne saa tulla ja koska lähdet pois, sinne vasta pitääkin roudata tavaraa kun mitään omaa et saa säilyttää valmiina mökillä vaan kaikki vaatteetkin tuotava itse, et saa käyttää esim omistajan moottorivenettä (sai jos saatmaksat kipeäksi itsesi), sää voi olla sateinen ja kylmä mutta mentävä on kun juuri tuon viikon varasit talvella kesäksi, mikään ei tunnu omalta ja luontevalta kun omistaja päättänyt kaikken sistuksesta lähtien jne ja lopulta maksat ittes kipeeksi lyhyestä ajasta ja omistaja kiittää kun hoidit koko vuoden kiinteistöverot ja tiemaksut ja sähkölaskut 4 vrk vuokrallasi. Hölmöläisen hommaa vuokrata jos voi ostaa.

Rikasta ei kiinnosta palaako siihen rahaa vaiko ei, vaan mennään mukavuus edellä. Rikkaalla on usean mökin hinnan verran rahaa kiinni tuottavissa paikoissa. Siitä kyllä vuokrailuun riittää rahaa, ei tarvi laskea pennejä. 

Vierailija
187/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sää voi olla sateinen ja kylmä mutta mentävä on kun juuri tuon viikon varasit talvella kesäksi" 

Mikä estää rikasta vuokraamasta vaikkapa kolmea mökkiä koko kesäksi, eihän ne edes ole kovin kalliita? Yhden kuun tuloilla voisi vuokrata kolme todella hienoakin koko kesäksi. Voisi aina vaihtaa paikkaa kun huvittaa. 

Vierailija
188/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo.. mutta mulla on monia rakkaita ystäviä joilla on ja koska oon hyvä tyyppi, niin olen aina tervetullut sinne. Lisäksi minulla on auto ja teltta, joten pääsen luomaan oman mökin melkein minne vaan. Eikä tarvitse rehkiä. 

Vierailija
189/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikasta ei kiinnosta palaako siihen rahaa vaiko ei,

Juu ju, ja siksi rikkaat hakeutuvat HEKAn vuokrakaksioon lapsiperheinäkin. Vuokrailu on rikkaille se heidän vaihtoehtonsa :) Mitä sieniä oot vetänyt? tahdon samoja

Vierailija
190/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sä tunnet vielä useita miljonäärejä se on selvä se.

Kyllä. Minulle se on normaalia, liikun sellaisissa piireissä. Tunnen seitsemän ainakin varmuudella. Itsekin olen tosiaan lähellä, ja ei siihen kauaa mene että raja menee yli. 

Joo se on ihan selvä se .sellainen satusetä puhuu paskaa tänään.

Nainen, ja minua ei kauheasti kiinnosta uskotko vaiko et. Ihmiset elävät erilaisia elämiä, ja minun sattuu olemaan tällaista. 

Vierailija
191/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökki on työleiri. Onneksi myytiin pois.:)

Vierailija
192/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa saunoa tällaisella sauna ilmalla, kylmä suihku parasta. Uida  en osaa, että enpä menetä mitään.

Vierailija
193/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sen sanoi kuten asia on, mutta köyhät sossupummit miinustaa. Tämä toisaalta onkin köyhien palsta. Ja nyt uimahan Päijänteeseen. Kivaa kesää kusisiin kerrostaloluukkuihin tasapuolisesti!

-Jake

Käy armeija. 

Sulla on se käymättä luuseri. 

Vierailija
194/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku ostaa mökin, jos on omakotitalo. Eikö omakotitalo hankita sen rauhan takia, joten miksi lähteä jonnekkin mökille korpeen.

Vierailija
195/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökit on niin last season.

Mutta kukin kykyjensä mukaan. 🙂

Vierailija
196/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ju, ja siksi rikkaat hakeutuvat HEKAn vuokrakaksioon lapsiperheinäkin. Vuokrailu on rikkaille se heidän vaihtoehtonsa :) Mitä sieniä oot vetänyt? tahdon samoja 

En tunne yhtäkään rikasta ihmistä joka asuisi HEKAn asunnossa. Oikeastaan en tunne yhden ainutta ei-rikastakaan. (tiedän, elän kuplassa) Sinun kannattaisi ottaa selvää kuinka raha toimii. Köyhälle omistusasuminen on todella hyvä ratkaisu, mutta jos oikeasti aletaan puhumaan arvokkaista kodeista niin vuokraaminen hyvinkin saattaa olla taloudellisesti järkevämpää. Ja erityisesti hienompien mökkien kohdalla vuokraaminen tulee halvemmaksi kuin omistaminen. Se sama raha kun tuottaa enemmän muualla.

Itse asun omistusasunnossa, mutta otin siihen suurehkon lainan, koska laskimme että se sama raha tuottaa muualla paremmin. Vuokraamista harkitsimme myös ihan rahasyistä, mutta päädyimme omaan kun halusimme tehdä asunnosta itsellemme juuri sopivan. 

Vierailija
197/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku ostaa mökin, jos on omakotitalo. Eikö omakotitalo hankita sen rauhan takia, joten miksi lähteä jonnekkin mökille korpeen.

Moniko omakotitaloista sijaitsee suurten järvien tai puhtaan meren rannalla? Ja löytyy erillinen rantasauna (muuten talo kuumenee helteillä) ja venelaituri? Ja sijainti sellainen, että työpaikat, lasten koulut/päiväkodit, perhe ja ystävät sekä halutut palvelut (jollekin ooppera, toiselle metro ja kolmannelle riittää Prisma) ovat lähellä?

Vierailija
198/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Jake

Käy armeija. 

Mene töihin pääset sieltä luukusta taloon.

Vierailija
199/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko omakotitaloista sijaitsee suurten järvien tai puhtaan meren rannalla? Ja löytyy erillinen rantasauna (muuten talo kuumenee helteillä) ja venelaituri? Ja sijainti sellainen, että työpaikat, lasten koulut/päiväkodit, perhe ja ystävät sekä halutut palvelut (jollekin ooppera, toiselle metro ja kolmannelle riittää Prisma) ovat lähellä?

Voittajan set uppi onkin: perheasunto kerrostalosta hyvällä sijainnilla Hki/Espoo sekä rantamökki erikseen. Muuten on 2 kiinteistöä huollettavana. 

Vierailija
200/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Jake

Käy armeija. 

Mene töihin pääset sieltä luukusta taloon.

En halua mihinkään taloon. Mene sinä luuseri sinne armeijaan. 

Se ei ole mies eikä mikään, joka ei armo käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä