Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaiset farkut liian tyrkyt nelikymppiselle naiselle?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmet tuon tyyliset bootcut farkut, mutta ilman takataskujen isoja läppiä. Ne on minusta liikaa. Ja olen N57 :)

Vierailija
22/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän eletään voimaantumisen aikaa, jolloin tyrkkyys on vain naisen oman voiman takaisin ottamista. Eli ei ole liian tyrkyt, ei edes voimaantumisvitsin kautta, mutta ei noi mitkään tyylikkäät ole! Rumat kuin mitkä, mutta makuja on monia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hienot, mutta en tykkää taskujen läpistä. 

Minusta ne on just paras osuus noissa.

Ap

taskuläpät pelastaa lättäpeppua hieman

Vierailija
24/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyrkyt, mutta ovat todella lapselliset. Wt kamaa...

Vierailija
25/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa mitään tyrkkyä ole, vyötärö ei ole edes erityisen matala (paitsi jos farkut ovat kantajalleen liian pienet, sitten voi tursuilla ulos ikävästi).

Mutta nelikymppisellä toki tuollaiset farkut voivat antaa vaikutelman, että on jäänyt jumiin teinivuosiensa tyyliin. Se riippuu tietysti ihmisen tyylistä kokonaisuudessaan.

Vierailija
26/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ikinuoren nelikymppisen farkut, joka ei kuitenkaan pysy oikeasti mukana ja käyttää sanoja kuten bling bling ja ihku 

Vierailija
27/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam mikä perse!

Vierailija
28/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se riippuu käyttäytymisestä :) Pelkät farkut eivät tee kenestäkään tyrkkyä.

Eikö nämäkään?

https://www.levi.com/FI/en/clothing/women/501-original-shorts/p/5632700…

Vierailija
29/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se riippuu käyttäytymisestä :) Pelkät farkut eivät tee kenestäkään tyrkkyä.

Eikö nämäkään?

https://www.levi.com/FI/en/clothing/women/501-original-shorts/p/5632700…

Olen eri, mutta mulla on tuollaisetkin ja olen N57 :)   Noita käytän tosin puutarhatöissä ja kotona helteellä, en muualla. Teininähän tuollaiset tehtiin leikkaamalla farkkujen lahkeet pois itse, joten nostalgiset ja ostin sen takia. 

Vierailija
30/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tyylikkäät ovat.

Vierailija
31/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla mammakokoa? Hoikilla malleilla kaikki näyttää hyvältä mutta totuus on usein toinen.

On noita farkkuja jopa koossa 44. Mulle olisi sopiva 36 tai 38.

Ap

Vierailija
32/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mulla on ton mallisia ilman läppätaskuja ( vuodelta jotain ) parikin kappaletta ja olen 70v. Ainoa malli jonka suostun ylleni laittamaan . Unohdetaan se, että mun pitäis tietysti pukeutua johonkin kukkahousuihin tai liian lyhyisiin leggingseihin . Jos viimeksi mainitut ikinä nähdään päälläni niin suljetulle

Vierailija
33/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa mitään tyrkkyä kyllä ole, jos joku sellaista näkee niin se on ihan oman pään sisällä sitten. Tyylikkäät tavalliset harmaat farkut, jos ne sopivat tyyliisi niin mikä estäisi niihin pukeutumasta?

Vierailija
34/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla mammakokoa? Hoikilla malleilla kaikki näyttää hyvältä mutta totuus on usein toinen.

Mammakoko on sulla housuissas.

Vierailija
35/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat teini-ikäisille napapaidan kanssa, rivät muille.

Vierailija
36/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, läppätaskujako saa taas! Mun suosikit, nelikymppinen olen myös. Matala vyötärö ja levenevöt lahkeet taas ei innosta, kevyt bootcut tai suorat lahkeet on mun mieleen, ja se korkea vyötärö. Jos osaatte tällaiset vinkata niin kiinnostaa! 

Ap, eivät ole tyrkyt minun mielestä, mutta olen kyllä täysin trenditiedoton akka

Vierailija
37/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on tavalliset asialliset farkut. Sopii.

Vierailija
38/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat, etkö milleniumina eläneenä saanut tarpeeksi muffintopista kun matalavyötäröisiä kattelet? Olet aikuinen, osta puvunhousut korkealla vyötäröllä. Oikeastaan on parempi kun ostat miesten puvunhousut, niissä on koot vakiot, vyötärö tallella, parempaa laatua sekä ne ovat aina muodissa.

Vierailija
39/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat, etkö milleniumina eläneenä saanut tarpeeksi muffintopista kun matalavyötäröisiä kattelet? Olet aikuinen, osta puvunhousut korkealla vyötäröllä. Oikeastaan on parempi kun ostat miesten puvunhousut, niissä on koot vakiot, vyötärö tallella, parempaa laatua sekä ne ovat aina muodissa.

En todellakaan ala käyttää jotain miesten puvunhousuja :D

Ap

Vierailija
40/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, riippuu vartalosta, ei nuo vielä ihan tyrkyt ole mutta aika tyrkyt, kaikki on kiinni siitä kokonaisuudesta, jos et ole tuon farkun "näköinen" älä käytä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi