Naiset! Minkä ikäisenä hiuksenne alkoivat " lyhentyä"? Siis
Että eivät enää kasva yhtä pitkiksi kuin ennen.
Minä olen nelikymppinen, ja minusta tuntuu, etteivät kasva enää ainakaan yhtä nopeasti.
Kommentit (15)
Kyllä mulla hiukset kasvaa edelleen ja nopeastikin. Muut karvat ei :)
65v.
Kasvaa ihan hulluna! Ja paksuuntuu harmaantuessaan
Ikää 63v
23 vuotiaana kun aloitin hiusten vaalentamisen. Onkohan se aine tehnyt jotain tuhoa päänahkaan, kun enää ei kasva hiukset pitkiksi vaikka blondaaminen lopetin jo 5 vuotta sitten. Nyt olen 35.
Hiukset kasvavat hyvin ja ovat vähän liiankin paksut. N60
No kuule: Miehet, mistä iästä lähtien olette ajaneet päänne klaniksi!
Ei ainakaan vielä. Ikää 38 ja hiukset ulottuu takareisiin saakka, pitäisi lyhentää kunhan saisi aikaiseksi.
Mun äidilläni hiusten kasvu alkoi hidastumaan siinä kohden, kun harmaantuminen alkoi, eli niitä ekoja hopeisia soiroja odotellessa..
En ole huomannut hidastumista. Joitain harmaita on ilmestynyt. Olen 42.
Ei ole lyhentyneet mutta ohentuneet on. Ja väri haalistunut ja harmaita pukkaa ohimolta. Olen 54v.
Se on henkilökohtaista, ja useimmiten et ole itse tehnyt juuri mitään "ansaitaksesi" paksut hiukset tai ohentuneet hiukset. Veriarvot kannattaa toki tutkituttaa ihan yleisen terveyden seurannan vuoksi, ja jos sieltä löytyy joku syy, niin sitten korjata se. Mutta aina ei ole mitään varsinaista syytä, on vain erilaiset geenit ja erilainen kohtalo.
Olen 42v ja hiukset ovat jo vuosia pysyneet olkapäiden korkeudella.
Nyt lasten jälkeen 35-vuotiaana hiusten maksimipituus on lyhentynyt huomattavasti. Varsinaista ohentumista ei ole juuri tapahtunut. Mutta kyse voi olla kohdallani kyllä raudanpuutteestakin.
Mulla kasvavat, mutta ovat entistäkin ohuemmat, haihtuvaiset kuin vauvalla.
Olen nelikymppinen ja minulla on nyt pidemmät hiukset kuin koskaan ennen. Käytän mm. Olaplexiä ja kookosöljyä hiustenhoitoon.
Täytän 50 keväällä ja hiukset kasvavat kuin rikkaruohot.