Onko tällaiset farkut liian tyrkyt nelikymppiselle naiselle?
Kommentit (40)
Enemmän se riippuu käyttäytymisestä :) Pelkät farkut eivät tee kenestäkään tyrkkyä.
Ikä ei ole este, vaan ruumiinrakenne. Jos on hoikka niin nuo ovat hyvät.
Sopii pitkäraajaiselle kuusikymppisellekin. 70-vuotiailla perse on jo niin tyhjä etten farkkuja pitäisi ellei ne ole löysiä.
Antaa mukavasti ymmärtää...toivottavasti ymmärrät antaa...
Miten farkut voi olla tyrkyt? En kyllä itse ostaisi tuollaisia kieroja saumoja vaan klassiset tummansiniset Levikset (juuri ostinkin juuri mallin 724)
Mikä noissa on tyrkkyä? Ihan normifarkut.
Vierailija kirjoitti:
Miten farkut voi olla tyrkyt? En kyllä itse ostaisi tuollaisia kieroja saumoja vaan klassiset tummansiniset Levikset (juuri ostinkin juuri mallin 724)
Siten, että ne on tiukat ja matalavyötäröiset ja nuo takataskut korostavat takapuolta.
Ap
Muuten hienot, mutta en tykkää taskujen läpistä.
No ei ole. Oikein sievät ja asialliset on ja toisaalta miksi nelikymppisenä tarvisi enää stressata sitä mitä muut ihmiset omasta tyylistä ja vaatteista ajattelee? Jos ihminen näyttää hyvältä ja pukeutuu hyvännäköisiin vaatteisiin, niin turha sille on kenenkään kateuksissaan haukkumanimiä keksiä. Jos tuollaiset housut jonkun mielestä on tyrkkyä niin se taitaa olla ainoastaan katsojan ongelma. 😊
T. Parikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Muuten hienot, mutta en tykkää taskujen läpistä.
Minusta ne on just paras osuus noissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että ne on tiukat ja matalavyötäröiset ja nuo takataskut korostavat takapuolta.
Ap
No ostahan sellaiset joissa on joku hieno kukkabrodeerauskin niin korostat persustasi vielä enemmän :D
Tyrkyt ja matalavyötäröiset! 🤣 Ei ole matalat ollenkaan. Kun itse olin teini niin oli matalat vyötäröt In ja ne oli oikeasti matalat.
Itse en tykkää noista takataskuista, mutta muuten minulla on tuon mallisia farkkuja. Kaikki farkkuni on kireitä ja istuvia. Olen 50 vuotta.
Ketään ei kiinnosta kenenkään housut, paitsi jos niitä ei ole.
Vai että Y2K - siinäpä muoti jonka ei tarvitsisi tulla takaisin 😅.
Mahtaako olla mammakokoa? Hoikilla malleilla kaikki näyttää hyvältä mutta totuus on usein toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla mammakokoa? Hoikilla malleilla kaikki näyttää hyvältä mutta totuus on usein toinen.
40 v. voi olla hoikka.
Ihan ok.