Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tiukkaa tavaraa?

Vierailija
12.07.2025 |

Kyseleepi isonenäinen

https://www.iltalehti.fi/keho/a/ae1e1193-d473-4c24-8fea-78f4382f1bff

Paljastaako yksi ruumiinosa naisen vaginan koon? 5 väitettä naisen alapäästä Osa on ihan totta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen mainos tällä kertaa. En avannut linkkiä.

Vierailija
2/6 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä naisilla on yleensä tiukempi kuin pitkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt, ollut vain yhden miehen kanssa ja urheilen ja liikun monipuolisesti, lihakset kunnossa, ei synnytyksiä. Olen silti löysä. Tai siis ei keskikokoisella peniksellä tai pienehköllä dildolla tule ihmeellisempää tuntumaa ellei penetraatiota aloita niin että olen vielä kuiva ja vähän jännittynyt. Kiihottuneena ainakin mulla paikat laajenee ja parhaalta tuntuu kaksi sormea. Miehen sormea siis. Se itse emättimen suuaukkokin on ollut jo ennen seksielämää tai itsetyydytystä sellainen .. avonainen, teinistä asti. Olen stressannut sitä jonkun verran mutta on sellainen kuin on. 

Vierailija
4/6 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on tiukin pillusta.

Vierailija
5/6 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt, ollut vain yhden miehen kanssa ja urheilen ja liikun monipuolisesti, lihakset kunnossa, ei synnytyksiä. Olen silti löysä. Tai siis ei keskikokoisella peniksellä tai pienehköllä dildolla tule ihmeellisempää tuntumaa ellei penetraatiota aloita niin että olen vielä kuiva ja vähän jännittynyt. Kiihottuneena ainakin mulla paikat laajenee ja parhaalta tuntuu kaksi sormea. Miehen sormea siis. Se itse emättimen suuaukkokin on ollut jo ennen seksielämää tai itsetyydytystä sellainen .. avonainen, teinistä asti. Olen stressannut sitä jonkun verran mutta on sellainen kuin on. 

Oletko kokeillut geishakuulia ja lantionpohjan lihasten treenausta? Minä ainakin huomasin eron parissa kuukaudessa ja poikaystävä on aivan innoissaan. 

Vierailija
6/6 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut geishakuulia ja lantionpohjan lihasten treenausta? Minä ainakin huomasin eron parissa kuukaudessa ja poikaystävä on aivan innoissaan. 

Teen lantionpohjan treeniä kyllä, sekä niitä paikallaan tehtäviä supistelu/jännitys/rentoutussarjoja, että toiminnallisempaa lantion työntöä, nostoa, varpaillenousua. Harrastan muutenkin paljon liikuntaa ja meillä on kotisali. 

Ja mies ei siis valita tuntumasta, tuntuu vain itselleni pliisulta. Mutta aika vauhdilla hän kyllä tulee ainakin jos hoidetaan mulle yhdynnän aikana orkku samalla, joko että lämmitellään tarpeeksi tai sitten mies sormettaa samalla klittaa niin kyllähän sen jännittämisen ja sitten orgasmisupistelut tuntee. Ettei kai sentään ihan ole kuin messuhallissa sohisi 😅

Ja toki voin panon aikanakin puristaa miehen penistä erikseen, tai sormettaessa sormia. Mutta ei siinä vaan mun mielestä koskaan ole sellaista todella tiukan puristavaa tuntua ettei tyyliin saisi penistä ulos ja se suuaukko ei ole sellainen.. minimaalinen ja sievä ja tiukka. Ei ole koskaan tosiaan mitään vaikeuksia laittaa vaikka omaa sormea sisään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä