Alone Suomi- yksin erämaassa
Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.
Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.
Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo laiskanpulskea läskipullero tatuointitaiteiteilija, miten toi on tuolla? Ei aja pitkillä valoilla. Toivottavasti sen emäntä on muuttanut pois ennen kuin gubbe tulee himaan. Pelottavaa tommonen, ehkä luetaan Alibista joskus.
Miten ihmisistä on tullut tämmösiä? Minä taidan pelätä sinua :(
Vaikuttaako toi mies täyspäiseltä? Mun mielestä ei. Pelkää ihan rauhassa, osta vaikka muumimuki ja suklaata niin tulee parempi mieli.
Kyllä, ihan täysipäiseltä vaikuttaa. Toisin kuin sinä :(
Katsomo voisi myydä vaikka eurolla lisäominaisuuden että saa hönkäilyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän on turvallisuus taattu? Jotain laitetta niile annettiin. Mutta jos sattuu jotain niin, ettei saa apua hälytettyä.
Joku täällä Amerikan versiosta sanoi, että siellä ovat oikeasti yksin jossain saarella. Siis mistä muka sen tiedät?! Sekin tiedetään, että Selviytyjiä kuvataan paikoissa, joissa on välillä myös muiden maiden Selviytyjät-ryhmiä jopa näköetäisyydellä läsnä. Että se siitä autiosta paikasta. Google väitti, että Alone USAssakaan ei olla yksin, vaan vain eristyksissä, mutta yhteydessä johonkin. Oishan nää ohjelmat ihan pääkallotouhuja muuten, jos ne ihmiset oikeasti jätettäisiin oman onnensa nojaan.
Tuli myös mieleen, että ehkä heidän pitää säännöllisin väliajoin ilmoittaa itsestään. Jos ei kuulu mitään, niin mennään katsomaan onko kaikki hyvin.
Kyllä niille jaettiin hälyttimet😠 seuratkaa ohjelmaa pahvit
Tämä morsmaikkuaan itkevä tatuoija luovuttaa jo toisessa jaksossa.