Toivottavasti nämä helteet loppuu pian
Kommentit (160)
Mieluummin hellettä kuin lunta, jäätä, pakkasta ja pimeyttä...
Ensimmäinen lämmin päivä. Järvivedet vielä liian kylmiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän joku +25 varjossa edes ole mikään helle.
Ei jos on konttorirotta ja tuulettimet huutaa, menehän kunnon töihin, raivaushommat on mahtavia, myöskin asfaltti ja kattotyöt, siinä ei paljon varjot peitä.Tosin olen eläkeellä koittakaa pärjätä itse kukin omilla neuvoilla, syksy lähestyy jo ja kuuraparta nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lämpö jatkuu syyskuuhun asti! Huonokuntoiset ja/tai läskit ulisee miten on huono olo, kun on lämmintä. Tehkää jotain yleiskuntonne eteen sen sijaan, että ulisette joka vuosi. Kyllä kesällä kuuluu olla lämmin!
Kyllä, mutta ei kuuma! Olen hoikka normaalipainoinen ja hyväkuntoinen.
Mä olen entinen hellehullu. Kun iski vaihdevodrt tässä 56v iässä- kylpee kokoajan hiessä ja tämä +27 pahentaa sitä radikaalisti. Niin, ja olen laiha ja kunnossa, kuumutta ei vaan enää jaksa ja tämä ilmankosteus on liikaa
Oli ihana päivä. Aamupäivästä töitä ja liikenteeseen tuohon merenrantaan. Asun Vuosaaren Kallahdessa. Aurinkolahden rannalla köpöttelemässä, kahvila Kampelassa pannaria, rantoja pitkin kauppaan, takaisin rantaan ja sitten kotia. 2 x terassilla bissellä. Hieman kasvoja kuumottaa, mutta kyllä oli kiva sateiden jälkeen. Nelisen tuntia meni reissussa.
Huomenna ehkä saaristoristeilylle (3h). Lähtee tuosta vierestä tai sitten toiseen suuntaan rannalle. Tuo risteily tässä nyt eniten kiinnostaisi.
N53
Jos tänne tulis 46 kuten Espanjassa, niin voin kertoa että sellaiset lämmöt alkaa olla jo kovimmallekin hellehullulle liikaa. Ei tarvinnut kuin liikahtaa niin hiki lensi kuten pahassa krapulahorkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lämpö jatkuu syyskuuhun asti! Huonokuntoiset ja/tai läskit ulisee miten on huono olo, kun on lämmintä. Tehkää jotain yleiskuntonne eteen sen sijaan, että ulisette joka vuosi. Kyllä kesällä kuuluu olla lämmin!
Tää on kyllä yks säälittävimmistä psykooseista että vain lihavat eivät siedä helteitä. Ja entäs noi huonokuntoiset, niitä on yleensä vanhukset, millä meinaat että ne yhtäkkiä olisikin nuoria ja hyväkuntoisia taas? Ilmastointilaitteen äärestä te hellefanit muutenkin aina huutelette, koitapa mennä ulos joskus.
Olen lihava eikä nää kelit tunnu missään. Ei lennä hiki kuin vasta saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liikaa lämpöä ja pitkä kuiva syksy olisi minun toive, niitä on joskus ollut mutta taitaa jäädä vaan nykyään vaan toiveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hevoset ja koirat viilenevät järvessä, minä myös, mutta naudoilla on liian kuuma.
Anna ammuille Vilomixin StopHapan phHelle lisäravinnetta 🐄
just niin! toivottavasti loppuu pian! samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liikaa lämpöä ja pitkä kuiva syksy olisi minun toive, niitä on joskus ollut mutta taitaa jäädä vaan nykyään vaan toiveeksi.
Tämä on parasta! Ja aikainen kevät siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Osa vanhuksista ja sairaista kärsii kun sisällä on liian kuuma eli ei tarvitse olla huonokuntoinen ja/tai läski. Mieti.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan päivittäin, olen lihaksikas mutta bmi alle 24. Vihaan helteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen lämmin päivä. Järvivedet vielä liian kylmiä.
Ei sen järviveden tartte keitettyä olla.
30 astetta sisällä. Tänään oli eka päivä kun piti käynnistää tuuletin.
Vierailija kirjoitti:
Hevoset ja koirat viilenevät järvessä, minä myös, mutta naudoilla on liian kuuma.
Kastele iso pyyhe tai vastaava kylmällä vedellä ja laita lehmän/mullikan selkään. Tai suihkutus viileällä vedellä.
suomen sijainnin takia tänne ei kuulu korkeat lämpötilat ,jos nautitte kuumista säistä niin menkää jonnekin muualle kuin suomeen
26 ulkona. Ei tunnu missään. Yöksi ikkunat taas auki.