Toivottavasti nämä helteet loppuu pian
Kommentit (160)
Eihän joku +25 varjossa edes ole mikään helle.
Sitä minäkin olen rukoillut Ukko ylijumalalta joka kuulemma säät ja ilma säääätää. Annoinpa uhrilahjaksi ylivuotisen perunan sillä olen hellepakolaisena perunakellarissa. Siitä kelju lymypaikka kun hämähäkit tunkee uimahousuihin :(
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lämpö jatkuu syyskuuhun asti! Huonokuntoiset ja/tai läskit ulisee miten on huono olo, kun on lämmintä. Tehkää jotain yleiskuntonne eteen sen sijaan, että ulisette joka vuosi. Kyllä kesällä kuuluu olla lämmin!
Tää on kyllä yks säälittävimmistä psykooseista että vain lihavat eivät siedä helteitä. Ja entäs noi huonokuntoiset, niitä on yleensä vanhukset, millä meinaat että ne yhtäkkiä olisikin nuoria ja hyväkuntoisia taas? Ilmastointilaitteen äärestä te hellefanit muutenkin aina huutelette, koitapa mennä ulos joskus.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lämpö jatkuu syyskuuhun asti! Huonokuntoiset ja/tai läskit ulisee miten on huono olo, kun on lämmintä. Tehkää jotain yleiskuntonne eteen sen sijaan, että ulisette joka vuosi. Kyllä kesällä kuuluu olla lämmin!
Normaalit terveet ihmiset hikoilee myös helteellä.
Täällä 28 varjossa. Työntelin juuri tontin ruohonleikkurilla..
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään kivaa hikoilussa. En tajua miten jotkut ihmiset siitä tykkää. Tuo ilman kosteus on ihan kamalaa (70%).
Tyh mät aivot tomat tietysti tykkäävät käristyä helteessä, kun ei korvien välissä ole mitään käristettävää.
Toivottavasti lämpöä riittää enemmän kuin muutaman päivän!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole Helsingissä helteitä 😎👍🏻
Onneksi! Joskus keskipäivästä oli hiostavaa ja tukalaa, mutta meni pian ohi ja sen jälkeen on ollut mukava tuulenvire eikä liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään kivaa hikoilussa. En tajua miten jotkut ihmiset siitä tykkää. Tuo ilman kosteus on ihan kamalaa (70%).
Tyh mät aivot tomat tietysti tykkäävät käristyä helteessä, kun ei korvien välissä ole mitään käristettävää.
Sinä se vasta fiksulta ja mukavalta tyypiltä kuulostatkin.
Ihanaa kun on lämmin :). Iltapäivälehdet toitottaa kuinka kauhea ukkonen ja sade tulee jo iltapäivällä ja illalla eteläsuomeen.. jaa-a.. eipä näy vielä.
21 näyttää mittari. Taas tuli vettä kunnolla niinku joka päivä tähän asti melkeinpä. Joo ei oo helteitä, eikä kesää näkyny. Harmaata syksyistä säätä ollut jatkuvasti.
Upea sää pyöräillä ja ottaa aurinkoa! Toivottavasti lämmin sää jatkuu pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kunnosta ja painosta kiinni. Nuorena ja hoikkana hyväkuntoisena sain usein lähes lämpöhalvauksen hellekesinä. En voinut tehdä mitään, simti olin uupunut.
Nyt vanhana, lihavana ja huonokuntoisena makoilen sohvassa viltin alla ja käyn välillä parvekkeella lämmittelemässä. Kohta lähden ulos kävelylle, kipeät nivelet nauttii kun saavat lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Etelässä mitään hellettä edes ole.
Kyllä on. Porvoon Harabackalla on mitattu kesän uusi lämpöennätys 29,9 astetta tänään. Täällä Turussa oli päivällä 27 astetta.
Tähän mennessä, tänä vuonna, ollut kylmää ja märkää.
Kohta on kylmää, märkää ja pimeää.
Kyllä muutama hellepäivä kuuluu kesään.
Nautin.
M59
Eilen valitit kun satoi!
Ikinä ei ole hyvä!
Hellevalittajien ulina on musiikkia korvilleni :) Olispa +30 kuukauden putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän joku +25 varjossa edes ole mikään helle.
Ei olekaan. Kun astuu ulos lentokoneesta Thaimaassa niin alkaa olla ihmiskehon oma optimilämpö ympärillä. Aasialaiset palelis näillä meidän lämpökeleillä.
Olen kokenut yhden hellepäivän tänä kesänä. Tänäänkään ei ole hellettä 19 astetta näyttää mittari. Saaristossa olen.