Ystäväporukka lähti terassille ja viestittelee sieltä minulle
Mutta eivät kutsuneet minua mukaan. Laittaa viestiä, että ovat ihan kännissä ja heillä on kivaa.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun jätin narsistisen kaverin kanssa yhteydenpidon kokonaan yhden kätevän tekosyyn jälkeen ja sitten häneltä tuli yllättäen yli vuosi myöhemmin viesti että hauskaa vappua tässä toivottelemme Marjatan kanssa! Liekö tarpeen enempää puukkoa kääntää selässä että näkyi Marjattakin valinneen puolensa
- Mikä mahtaa olla syy että ette estä ku-si-päitä idioottimaisine yhteydenottoineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveris koittaa houkutella sua mukaan.
No ei ole houkuttelua todellakaan ja fiksu ihminen tekisi sen houkuttelun siinä kohtaa, kun viestittelee muillekin ystäville, että mentäiskö.
Uli uli vollon vollon.
Sä oot sosiaalisesti kyvytön luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Naiivia kun täällä moni olettaa, että tuo on kutsu liittyä mukaan ja sinne mukaan vaan. Todennäköisimmin tuossa hierotaan naamaan, että hyvin pärjätään ilman sinua (= mikset älyä lopettaa ystävyyttä meidän kanssa?). Toki voi se kutsukin olla, mutta ei kannata olla mikään hyväuskoinen pikku tenava.
Tuskin mulle ainakaan kaverit mitään viestejä lähettelisi jos eivät haluais mua paikalle. Tietävät hyvin että jos viestejä tulee ilmaannun paikalle jos vain pystyn. Omituisen ilkeämielistä tuo ajattelusi, jos ajattelisin nuin jostain ihmisestä niin en kyllä olisi kaveri sellaisen kanssa.
Kyl he sut sinne halusi mutta olet tollo etkä tajunnut. Tykkäät pahoittaa mielesi, pieni herkkänahkainen narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Naiivia kun täällä moni olettaa, että tuo on kutsu liittyä mukaan ja sinne mukaan vaan. Todennäköisimmin tuossa hierotaan naamaan, että hyvin pärjätään ilman sinua (= mikset älyä lopettaa ystävyyttä meidän kanssa?). Toki voi se kutsukin olla, mutta ei kannata olla mikään hyväuskoinen pikku tenava.
No huhhuh, toivottavasti sulla ei ole kavereita. Vaikutat kamalalta tyypiltä. Kuka ees ajattelee nuin?
"Yhyy, väärin kutsuttu, vedän herneen nenään ja kitisen vauvavitunfihin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mulle ainakaan kaverit mitään viestejä lähettelisi jos eivät haluais mua paikalle. Tietävät hyvin että jos viestejä tulee ilmaannun paikalle jos vain pystyn. Omituisen ilkeämielistä tuo ajattelusi, jos ajattelisin nuin jostain ihmisestä niin en kyllä olisi kaveri sellaisen kanssa.
Niinpä. Kyllä mun kaverit saattavat sanoa jotain törppöä ja käyttäytyä törpösti, mutta en mä kyllä pitäisi elämässäni sellaisia ihmisiä, jotka ovat ilkeitä ja pahantahtoisia. Kaveruus on ihan vapaaehtoista. En siis kaveeraa kusipäiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, toivottavasti sulla ei ole kavereita. Vaikutat kamalalta tyypiltä. Kuka ees ajattelee nuin?
Ihminen usein ajattelee että muut toimivat samoin kun hän itse. Tuo tyyppi varmaan itse on tuollainen toisten naamojen hieroja kun kuvittelee että muutkin olisivat sellaisia.
Normaali ihminen ei ole tuollainen, kyllä tuollaisessa joku häiriö täytyy olla taustalla.
Ja ap, sun kaverit nimenomaan koittaa saada suakin mukaan.
Viesteihin voi myös jättää vastaamatta.
Laitteet silent modelle, niin ei häiritse
kaverin klo 02.40 jurritilitykset.
Mä en soolona mielellään siksikään
lähde, kun joku nainen kumminkin
paranoia päällä syyttämässä miehensä
pokaamisesta. On niin nähty. Ihmisallergia.
Ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä sanoisin, että aika vaikeamman kautta on kutsu tehty kun on ensin pitänyt saada itsensä kaatokänniin ennen kuin tajuaa ystävän mukaan pyytää. Normaalisti tuo kutsu onnistuisi ihan soittamalla tai viestiä laittamalla samalla kun muidenkin kanssa asiasta sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveris koittaa houkutella sua mukaan.
No ei ole houkuttelua todellakaan ja fiksu ihminen tekisi sen houkuttelun siinä kohtaa, kun viestittelee muillekin ystäville, että mentäiskö.
Uli uli vollon vollon.
Sä oot sosiaalisesti kyvytön luuseri.
Sä taas vaikutat persulta ja taidat ollakin.
> seleKtiivinen. Voi prKle.
Bitch typing too fast.. 😬
Tiedän tyypin joka aina surkutteli kun ei kutsuta mukaan. Tajusin myöhemmin, että hän ei älynnyt ettei mitään kutsuja kukaan sinetöidyin kirjein lähettänyt, vaan sinne terassille lähinnä ajauduttiin ennemminkin.
Missä se raja menee, että ketkä kaikki pitää kutsua samaan aikaan mukaan? Toisilla on kymmeniä ellei satoja kavereita. Pitääkö kaikki kutsua vai...`?
Onneksi mulla ei ole kavereita, kun en mä osaa näitä lainalaisuuksia mitä kaveruus tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Kaveris koittaa houkutella sua mukaan.'
'No ei ole houkuttelua todellakaan ja fiksu ihminen tekisi sen houkuttelun siinä kohtaa, kun viestittelee muillekin ystäville, että mentäiskö.'
'Uli uli vollon vollon.
Sä oot sosiaalisesti kyvytön
luuseri.'
Ei multa. Mä olen ambivertti;
erittäin taitava sosiaalisesti,
selentiivisesti..
> kun ja jos olen oikeassa
seurassa, joka resonoi viboiltaan,
minkä seurauksena mä voin dropata
nepsymaskaamisen ja normoteatterin.
(+ mun raittiudestani ei tehdä haloota).
Ihan minun ajatukseni toistit kuin suoraan minun päästäni. Aspergerin oireyhtymä minullakin.
Hyvin trolli triggeröi jengiä. Markku-Jalmari availee säännöllisesti ketjuja tästä samasta aiheesta, ainoastaan nämä ystävät ovat eri paikassa, mutta eivät koskaan kutsu mukaan. Kun jengi täällä kannustaa lähtemään mukaan, niin Markku-Jalmari argumentoi aina samalla tavalla, ettei hän kutsumatta tunge mukaan, jne. No harrastus kai se ketjujen avaaminen pikku maistissa on.
Miksi kukaan haluaisi mennä joidenkin alkoholistien luo?
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaveriporukassa tuo yleensä tulkitaan kutsuksi. Mukaan saa vapaasti mennä jos kuvia tulee, ja se on toivottavaakin.
Tätä mietin meidän porukan kohdalla justiisa. Mä olen veljeni kanssa liikenteessä, käydäänkö terassilla? Joo! Siellä on jo Topi ja Kalle istumassa. MOI! Vähän ajan päästä Inka, Meeri ja Tipsu kävelee ohi ja suu alkaa napsumaan heilläkin. Eikun vaihto isompaan pöytään.
Sitten lähtee kuva kaikille, että täällä!
Lähe sinne terassille ja yllätä ne!
Kaikki vaan nauraa sulle.