Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväporukka lähti terassille ja viestittelee sieltä minulle

Vierailija
12.07.2025 |

Mutta eivät kutsuneet minua mukaan. Laittaa viestiä, että ovat ihan kännissä ja heillä on kivaa. 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samalla tavalla eilen. Yöllä yksi laittoi viestiä, että ovat viihteellä. En tajua, että miksi tuollaista pitää mainostaa, kun ei mukaan pyydetä. 

Mulle kävi noin kerran nuorena ja vieläkin on siitä ikävä olo. 

Vierailija
22/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaveriporukassa tuo yleensä tulkitaan kutsuksi. Mukaan saa vapaasti mennä jos kuvia tulee, ja se on toivottavaakin. 

Sama, kun kimppachattiin tulee kuvia niin hyvin usein paikalle ilmaantuu muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen todella pahoillani. Tuosta tulee hirveä olo. Mikäköhän idea kavereillasi on viestitellä kanssasi?

En tiedä. Mulla on ollut tänään tosi hyvä fiilis. Olen sovitellut uusia vaatteita ja miettinyt, että olisi kiva lähteä ehkä baariinkin ja sitten yhtäkkiä tulee nuo viestit, että siellä ollaan jo ja ovat näköjään olleet jo kauan keskenään liikenteessä. Joo, pitää vissiin alkaa etsimään uutta ystäväporukkaa. 

Vierailija
24/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näyttää kivalta, mahtuuko mukaan?" 

Vierailija
25/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö erikseen kutsua jos kerran ystäviä ovat? Tiedät missä he ovat lähde sinne jos haluat.

Niin, voisit vittuillaiseksi mennä sinne. 😈

Vierailija
26/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaveriporukassa tuo yleensä tulkitaan kutsuksi. Mukaan saa vapaasti mennä jos kuvia tulee, ja se on toivottavaakin. 

Ei minusta, jos eivät pyytäneet, niin toi on vaan ilkeyttä, saa toisen tuntemaan alemmuuta, kun ei pyydetty mukaan. 

Vierailija
27/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystävät"

???

Vierailija
28/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvi edes kysyä, menee vaan. Jos eivät halua että ap menee niin eivät olisi kuvia laittaneet. 

Vierailija
29/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat voineet sopia tästä vaikka kun viimeksi näkivät. Jos sinut oli kutsuttu silloin, mutta syystä tai toisesta et päässyt ja ei kutsu tullut sinulle asti. Ei kannata jäädä märehtimään vaan reippaasti vain mukaan! Vaikka nyt tuntuu pahalta, pahemmalta tuntuu jos et mene mukaan. Jos ovat oikesti sinun ystäviäsi toivovat sinun lähtevän nyt sinne myös.

Vierailija
30/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiskan ja Penan kanssa terassille!

Vierailija
31/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskalla mennä ystäviesi porukkaan terassille. Odottelet mieluummin murusia  jotka tippuvat pöydältä.

Vierailija
32/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta, jos eivät pyytäneet, niin toi on vaan ilkeyttä, saa toisen tuntemaan alemmuuta, kun ei pyydetty mukaan. 

Omituinen kaveriporukka teillä. 

Vierailija
33/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kaveriporukka sulla, että se viimeinen kaveri kutsutaan mukaan vasta silloin kun muut ovat jo tarpeeksi kännissä. 

Vierailija
34/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hankkia muitakin ystäviä kuin juoppoja ?

Vierailija
35/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä. Mulla on ollut tänään tosi hyvä fiilis. Olen sovitellut uusia vaatteita ja miettinyt, että olisi kiva lähteä ehkä baariinkin ja sitten yhtäkkiä tulee nuo viestit, että siellä ollaan jo ja ovat näköjään olleet jo kauan keskenään liikenteessä. Joo, pitää vissiin alkaa etsimään uutta ystäväporukkaa. "

Mitä jos suhtautuisitkin tähän niin, että mikä ihana sattuma. Juuri kun teki mieli lähteä baariin ja on uudet vaatteetkin, on kaverit liikkellä ja voi tulla hauska ilta. Nyt vaan reippaasti viestiä heille ja mukaan! Kerro sitten oliko kuinka hauska ilta. :)

Vierailija
36/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mukaan vaan, aikuinen ei vingu tuollaisesta vaan tajuaa lähteä kavereiden kimppaan kun kuvia kerran tulee. 

Vierailija
37/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy ihmeessä suoraan saatko tulla mukaan. Voi olla, että ystävät yrittävät juuri noilla kuvilla houkutella mukaan. Et häviä mitään jos kysyt, joko saat suoraan selityksen mikseivät kutsuneet tai sitten vastaukset, että tietenkin saat tulla. Jos et kysy, katkeroidut vain ja pahimmassa tapauksessa ystävyys loppuu täysin turhaan

Tästähän siinä on kyse. Aloittaja ei koskaan lähde mihinkään ja kaverit yrittävät kuvilla näyttää, että on oikeasti kiva meno ja kannattaa tulla.

Vierailija
38/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvi edes kysyä, menee vaan. Jos eivät halua että ap menee niin eivät olisi kuvia laittaneet. 

Ei mulle kukaan kuvia laittanut. Kerrottiin vaan, että tämä koko ystäväporukkanme on yhdessä viihteellä, ja että heillä on kivaa ja ovat jo ihan kännissä. Vastasin sitten vaan että no kiva sitten. 

Vierailija
39/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilujen kavereiden kanssa ei tule ikinä tuollaista tilannetta, että tulisi ikävä epämääräinen fiilis tommosesta tilanteesta.

Vierailija
40/95 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mulla ainakin. Olen aina ihmetellyt, miksi mua ei ole kutsuttu mukaan ja laitetaan ravintolasta tai terassilta viestejä. Olin ihmeissäni ja masentunut, ennenkin tuli puheeksi, että KETÄÄN ei ole erikseen kutsuttu ja ne viestit baarista oli yritys houkutella mut mukaan. Nykyään ymmärrän, että kun on puhe jostain bileissä, niin on kuulemma itsestäänselvää, että jokainen paikallaolija on tervetullut mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi