Mitä olet tehnyt näin hellepäivänä
Itse aamupäivällä vähän siivoilin ja pesin pyykkiä. Nyt istun sisällä ja juon pari siideriä. Verhot ja ikkunat kiinni, vielä onneksi viileähköä. Ulos en todellakaan lähde itseäni kuumuudella kiduttamaan kun ei ole pakko.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Makoillu ja kattellu ihaillen isokokoista penistäni..
Ota muhun yhteyttä.
Yh nainen
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt pään kylmänä ja kullin jäykkänä se on helteellä viisi senttiä pitempi ja pari senttiä paksumpi,se on hyvä asia koska pillu laajenee helteellä.
ota minuun yhteyttä.
Yh nainen
Aikaisin aamulla lenkillä, sitten lähdin rannalle. Uin pitkiä matkoja ja otin välissä aurinkoa. Tulin puolen päivän aikaan pois. Liian kuuma ja liikaa jo ihmisiä. Nyt olen vain viettänyt rentoa oleilua sisällä viileässä. Virkannut ja välillä lukenut.
Ollut kotona. Liian kuuma ulkona mulle. Tekis mieli hakea kaupasta siideriä mutta ei kannata koska ukko kaataa ne heti viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt pään kylmänä ja kullin jäykkänä se on helteellä viisi senttiä pitempi ja pari senttiä paksumpi,se on hyvä asia koska pillu laajenee helteellä.
ota minuun yhteyttä.
Yh nainen
Telepatialla?
Heräilin joskus kasin aikoihin ja otin pullaa ja sämpylää pakkasesta sulamaan (tein raakapakasteita yks päivä). Ja sitte koiran kanssa juoksemaan maisemaan. Tää lauantaiaamu olikin liikenteeltään vilkkaampaa kuin arkiaamut. 8.7 kilsaa juostiin, käytiin uimassa ja samalla aamupesut.
Aamupuuroa tulille ja sulaneet ja nousseet tuotteet uuniin. Kahvit ja teet. Eilinen melonisalaattipöytään ja eikun odottelemaan, että jengiä tulee aamupalalle.
Pitkä harras aamupala vieraiden ja perheen kanssa. Joku siivosi jäljet ja tiskas. Se sama taisi laittaa vieraiden lakanatkin pyörimään ja kuivuriin. Miehen sisko saa perheineen tulla aina kun haluaa, kun ovat itseohjautuvia vieraita. ;)
Tässä lötköpötköteltiin ja höpöteltiin naisten kesken. Kateltiin pienempien mukuloiden kirmausta ja naurettu on. Kolmeksi lämmitin eilistä kasviskeittoa ja sämpylöitäkin vielä piisas. Teinit teki mansikkakakun ja juotiin lähtökahvit. Harmitti ihan, ettei nuo voinut olla kauempaa, kun on kesäjuhlia. Elokuussa sitten...
Äsken kuulin, että miehen kaksi kaveria on tulossa extemporee käymään. :D juujuu, miten ne aina tietääkin tulla. Eli mies lähti saunan lämmitys hommiin ja mä tein tulijoille kauppalistaa. No, nekin on kivoja vieraita, kun tulevat makuupussien ja telttojen kanssa. Ja toinen hoitaa ruuat ja grillauksen! Toinen juomat. Uu, jääkylmää vesimelonidaiquiria!
Ehkä mä vähän käyn järkkäämässä paikkoja ja tekemässä tilaa jääkaappiin. Koiraakin voisi vähän lenkittää, kun iltayö menee palstaillessa ja ryypätessä.
Vierailija kirjoitti:
Syötiin puolison kanssa, lepäilen viileässä makkarissa ja kohta kaffeet, ilta varmaan ihana kun vähän viilenee ja kiva lähteä liikkeelle. Upea sää!
Upea sää, mutta odotat että illalla viilenee?
Italiassa viileä päivä, vain 29.
Siivottu koko talo ja käyty tankkaamassa ruokaa kaupasta lomailijoille jotka tulivat äsken. Puljataan altaassa. Illalla kyläjuliin syömään
Tehnyt niin kevyitä puutarhatöitä kuin vain mahdollista, eli leikellyt kukkineita kukkavarsia pois ja viritellyt kasvitukia. Lämpö ja kosteus on niin hirveää, että paita liimautuu ihoon paikallaan seistessäkin. Olin varma, että tästä kehittyy ukkonen, mutta ennusteista se on otettu pois. Ilma on paksua ja raskasta hengittää.
Muun ajan olen ollut sisällä, täällä on onneksi vielä sopiva lämpötila ja raikasta, vaikka ei mitään koneita ole ilmaa vaihtamassa. Vanhan talon onnea.
Lähimmän sääaseman lukema 28,2. Oma mittari 28,3.
Vierailija kirjoitti:
Katsonut tv:tä.
Näyttikö se samalta kuin eilen vai onko helle kasvattanut ruutukokoa?
Ollut ja öllötellyt, katsoin Netflixiä ja käynyt jääkaapin läpi ettei jää mitään vanhenemaan/haisemaan, pakkaillut mukaan lähteviä vaatteita ym. Onneksi on tasainen +18 lämpö, muuten olisi tullut kuuma. Huomenna mökille Pielisen rannalle Kolin kylkeen, riivin varmaan automatkan jälkeen vaatteet päältä ja kirmaan järveen 😍😁🤪
Olen saaristossa, täällä ei ole hellettä. Fleece on mulla päällä tässä terassilla istuskellessa.
Sorruin palstailemaan, mutta kohta lopetan ja lähden poimimaan mustikoita.
Ihana ilma! Kävin pari tuntia pyöräilemässä ja maalasin aitan uudet raput. Kohta vähän siivoan.
No miksei se 27 ole täydellistä sisällä sitten sulle?