Mitä olet tehnyt näin hellepäivänä
Itse aamupäivällä vähän siivoilin ja pesin pyykkiä. Nyt istun sisällä ja juon pari siideriä. Verhot ja ikkunat kiinni, vielä onneksi viileähköä. Ulos en todellakaan lähde itseäni kuumuudella kiduttamaan kun ei ole pakko.
Kommentit (70)
Pesin pyykkiä, tein koiralle risottoa, käynyt koiran kanssa lenkillä koiralla viilennyshuivi, syönyt itsekin pessyt koneellisen astioita. Huomenna on kuulemma taas helle, ajattelin pestä peittoja kun nopeasti kuivaa ulkona
Käytiin miehen kanssa päivällä taidemuseoissa ja muutaman ystävän kanssa kahvilla. Nyt urheilua telkkarista ja illalliseksi tonnikalapastaa.
Aamulla viikatoin pihassa ja mailla, sen jälkeen leikkasin muutaman tunnin nurmikkoa. Meinasin käydä uimassa, mutten uskaltanut, niin lojuin suppilaudalla ottamassa aurinkoa. Sitten tein ruokaa ja katselin Netflixiä jonkin aikaa. Nyt meinasin mennä ottamaan kylmän juoman parvekkeelle ja nauttimaan kelistä, sekä pohtimaan viitsinkö käydä yksin saunassa. Harvinainen päivä, sillä olen koko päivän ollut yksin, tälläistä taas todennäköisesti ei hetkeen tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt pään kylmänä ja kullin jäykkänä se on helteellä viisi senttiä pitempi ja pari senttiä paksumpi,se on hyvä asia koska pillu laajenee helteellä.
ota minuun yhteyttä.
Yh nainen
Telepatialla?
Sä tiedät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessyt mattoja
Maalla??
Täh?
Masennellut. Elämä on sumua. Minun ei tule iloita mistään.
Vierailija kirjoitti:
Katsonut tv:tä.
Seksitv tä vai? Itsekin tykkään luontodokumenteista. Tykkään pongailla puluja.
Kävin kaupassa ja kotona pesemässä pyykkiä, leikkaamassa nurmikon ja kastelemassa kukkia. Mökillä niittänyt kaislikkoa ja heinää. Nyt sauna lämpeää. Ihana lämmin päivä.
Kattonu red pill kontenttii tubests