Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi ampui puukkomiehen Helsingin Alppiharjussa

Kommentit (518)

Vierailija
421/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut narko elukka on aina hyvä juttu. Kiitos poliisille hyvin tehdystä työstä.

Vierailija
422/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä outo palsta. Asialliset ketjut lähtee, mutta tällaiset törkyketjut saa olla. 

Persut spämmii ja ilmiantaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miten jotkut voivat puolustella narkopaskaa tällä palstalla. Niistä ei ole kenellekään mitään muuta kuin harmia. Särkevät ja varastavat kaikkea sekä pelottelevat kunnon kansalaisia. Poliisin pitäisi käyttää vielä kovempia keinoja ihmissaastan siivoamiseksi.

Vierailija
424/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä outo palsta. Asialliset ketjut lähtee, mutta tällaiset törkyketjut saa olla. 

mamuhesa on törky

Sun alushousuissa on törky.

Vierailija
425/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole hyvå kuva poliiseista:

Kerran baarissa sanoin humalassa tuntemattomalle ettå ok voidaan harrastaa seksiä.peruin sen baarissa myöhemmin. Pyysin anteeksi etten haluakaan.

Kun lähdin Oulussa iIonasta pois niin se tyyppi odotti ulkona,otti minua kädestä ja sanoi"lupaukset pitää pitää".

Olin silloin tosi hoikka, 50 kg ja korkeet korkkarit,en pärjännyt sille 190cm tyypille.kisko mua eteenpäin ja horjahdin kun ylitettiin suokatietä.lksko mut ylös.näin et poliisiauto oli siinä risteyksesså,mutta eivät puuttuneer mitenkään!

Lopulta mies tönäs mut taksiin,joku nainen kysyi onko kaikki ok.eb kerennyt vastata kun tönäs mut taksiin.perillå kaakkurissa tyyppi nousi ylös taksista,en uskaltanut mennä ulos taksikuski saatto mut sisälle asti.

Oli outoa olla kidnapattuna mutta vielä oudompaa et mentiin poliisien eestä eikä ne reagoinut.

Siellä Statissa on vain jo niin totuttu kännisiin, talutettavassa kunnossa oleviin mujjjiin. Business as usual!

Vierailija
426/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narko elukoista voisi maksaa tappo rahan ihan yleisen edun nimissä vaikka 100 euroa lopetettu yksilö. Ihmisiä nämä saastat eivät ole millään tavalla.

Kuinkahan paljon pitäisi maksaa, että saadaan persut opetettua kirjoittamaan kieliopin mukaista kieltä? Jännä, että ovat muka Suomen puolella, mutta r.aiskaavat omaa äidinkieltään minkä ehtivät.

Vierailija
427/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ampui? Oliko näkö kunnossa? Ihan hyvä jos ampui syystä, mutta ei täällä jenkkien malliin kannata ruveta.

Vierailija
428/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tekijän veitsi muovia?

Vierailija
429/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on poliisin voimankäyttö ja sen perusteet.

Perusteet ovat täyttyneet.

Vierailija
430/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silminnäkijä on nähnyt pitkän veitsen.

Onko kuullut allahu akbarin?

Kantiksilla kun on yleensä vain morapuukko.

Vierailija
431/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etälamautin ei pysäyttänyt menehtynyttä. Poliisiin oli pakko ampua kuoliaaksi. Enempää emme tästä sano."

Vierailija
432/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille tuntuu olevan paha myöntää, että myös kantasuomalaiset tekee rikoksia. Tässäkin ammuttu oli siis kantis, niin johan on yritetty täällä valehdella mustaa valkoseks. 

Oli ammutun puoluekanta mikä tahansa, se oli valkoinen. Deal with it. 

Vierailija
433/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narko elukoista voisi maksaa tappo rahan ihan yleisen edun nimissä vaikka 100 euroa lopetettu yksilö. Ihmisiä nämä saastat eivät ole millään tavalla.

Kuinkahan paljon pitäisi maksaa, että saadaan persut opetettua kirjoittamaan kieliopin mukaista kieltä? Jännä, että ovat muka Suomen puolella, mutta r.aiskaavat omaa äidinkieltään minkä ehtivät.

Eivät osaa myöskään lukea.

Yksi kirjoittaa Oulussa tapahtuneesta, niin toinen tulee sönköttämään Statista siihen.

Täällä on myös natsipersumode, kun tietyt viestit on poistuneet (esim. se, jossa kirjoitettiin noiden hölmöläisten toisaalta alleviivaavan viestissään sitä, ettei valkoisettt ole mitenkään ylivertaisia..) 

Vierailija
434/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihervassarit väittelee mielikuvituspersujen kanssa =D

Jaa, kyllä mä ainakin näen tässä ketjussa monta persua.

Vierailija
435/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuille tuntuu olevan paha myöntää, että myös kantasuomalaiset tekee rikoksia. Tässäkin ammuttu oli siis kantis, niin johan on yritetty täällä valehdella mustaa valkoseks. 

Kertoo ihan tarpeeksi, että tällainenkin tapahtuma menee heti alkuunsa joksikin älyllisesti latteaksi ÖYHHH VASSARI MÖYYHHHH maailma tuli kyläään röyhhhhh-keskusteluksi. 

Vierailija
436/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovatko nämä persut nyt samassa huoneessa kanssasi

Vierailija
437/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin kumma juttu kun poliisi ei ole ikinä pamputtanut minua, ei käyttänyt etälamaannutinta eikä asetta minua kohtaan? Kerran poliisi on toki antanut rikesakon kun autossa oli vähän liikaa vauhtia. Minulla on varmaankin käynyt hyvä tuuri?

Vierailija
438/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovatko nämä persut nyt samassa huoneessa kanssasi

Samassa viestiketjussa ainakin. Toki toivoisin, että kaikki maailman persut olisivat vain pahaa unta ja mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
439/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa myös tämä, että poliisin vähäsanaisuudesta huolimatta muutamat epämääräiset lauseet otetaan pyhänä totuutena ja ollaan täysin vakuuttuneita, että täyttä totta puhutaan ja toimittiin prikulleen by-the-book.

"Ei meidän poliisi."

Vierailija
440/518 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin palstalle tuli suomi24, sitten tuli ylis ja nyt on näköjään tulossa m*nfo. Sielläkin keskustelu on samaa paskavammaista öyhöä ja molemmissa jo monen monta tasan samaa viestiäkin.

äärioikeiston disinformaatio kampanja. Saman voi huomata ihan globaalisti. Joskus on jokin aihe mikä kansainvälisellä sivulla pyörii selkeästi aggressiivisesti niin voi myös huomata että täällä päivystävä persutrolli on myös töissä. Kyseessä on siis ihan maksettu joukko.