Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoin hotelli missä olet majoittunut

Vierailija
12.07.2025 |

Suomessa ja/tai ulkomailla? Mikä siitä teki erityisen hienon?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joronjälki

Vierailija
62/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hongkongissa oli hieno hotelli, mutta en muista mikä hotelli nyt olikaan. 

Aasiassa ylipäätään on paljon hienoja hotelleja. Samoin esim. Dubaissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin sohva joskus 90 luvulla. Oli tosi hyvä nukkua ja aamulla sai kahvia.

Vierailija
64/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ko. paikassa myös käyneenä jäi mieleen, miten ainakin yhden kauppakeskuksen vessassa oli selkeästi ihan vaan sitä kyseistä naistenvessaa siistinä pitämään palkattu työntekijä, joka mm. pyyhki aina lavuaarin kun joku oli pessyt kätensä.

Vierailija
65/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump Las Vegas. Yksi lempihotellejani!

Vierailija
66/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moscov

Vierailija
67/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanissa ja Qatarissa tainneet olla hienoimmat 5tähden hotellit (palatsi

Vierailija
68/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dusit Thani Laguna Phuketin Bangtao Beachilla. Hienompiakin hotelleja Lagunassa on, mutta ne eivät ole ihan keskivertomatkaajan ulottuvilla.

Viiden tähden hotelli, jossa on sellaista perinteisen thaimaalaisen hotellin tyyliä. Ikää jo on, mutta hyvin pidetty. Palvelu viimeisen päälle. Sisäänkirjautumisessa ei jonoteta tiskille, vaan istutetaan sohvalle ja henkilökunta kiikuttaa papereita. Itse et tietenkään kanna mitään muuta kuin käsilaukkua. Hotellipojat tiesi ennen meitä, mikä auto tuli hakemaan lentokentälle.

Rantaravintolan pöytävaraus vei parhaalle biitsipaikalle, kun erään itäisen valtion kansalaiset shortseissa ja nirunarutopeissa johdateltiin hienovaraisesti sivummalle. Kukaan ei tietysti suoraan huomauta mitään pukeutumisesta illalliselle.

Meitä ylemmän huonekategorian asukkaille oli (ilmeisesti viikottainen) cocktailtilaisuus ja erillinen ravintolatila aamiaiselle. Tämä tosin ennen koronapandemiaa, en tiedä miten nykyään.

Vierailija
69/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa ylipäätään on paljon hienoja hotelleja. Samoin esim. Dubaissa. 

Aasiassa 200 eurolla vuorokausi saat jotakin ihan muuta kuin kälyisen standardihuoneen sisäpihalle päin, niin kuin eräät suomalaiset hotellit kehtaa hinnoitella, jos kysyntää on enemmän kuin huoneita.

Vierailija
70/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs Helsinki? Onko kukaan ollut Kämpissä tai hotelli Mariassa? Itse buukkaan aina tylsästi aseman Grand Centralista kylpyammehuoneen, koska on sijainniltaan itselleni sopiva. Olisi kyllä kiva joskus maksaa viisi sataa ekstraa ja nähdä mitä sillä Helsingissä yössä saa.

Olen, molemmissa. Viihdyn itse paremmin Hotel Havenissa, lämmin suositus. 

Haven vaikuttaa jopa kodikkaalta. Sitä olen joskus silmäillyt, jos/kun ilmaantuu tarve majoittua keskustassa.

Vierailija
71/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti hotelli, mutta Japanissa vanhat majatalot ovat upeita. Palvelu, ruoka ja kylvyt ovat uskomattomia. Luonto ja rakennukset uskomattoman kauniita. Useissa käyty, mutta voisi mainita historiallisen Sekizenkanin. Sieltä tuli uuden vuoden kortti monta vuotta käynnin jälkeen.

Vierailija
72/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5 tähden Hilton Hong Kongissa

Vierailija
73/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le Meridien Wien

Dolder Zürich

Steigenberger Hampuri

De Grillon Pariisi

Bellevue Grindelwald

Nämä tulee nyt nopeasti mieleen. 

Vierailija
74/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Park Hyatt Tokio. Kaikki sujuu huomaamattoman sileästi. 

Vierailija
75/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signature Vegasissa.

Vierailija
76/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand hotel Oslo ja Kämp Helsingissä.

Vierailija
77/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2010 oli työmatka Turkkiin jossa isäntä järjesti majoituksen. En enää muista hotellin nimeä mutta oli korkeassa rakennuksessa hieno sviitti merinäköalalla Izmirin kaupungissa.

Samalla matkalla varsinainen onnenkantamoinen; paluumatkalla oli boardingissä minun edellä pariskunta joka rupesi selailemaan boarding-passejaan ja alkoivat virkailijalle selvittämään että heidän istumapaikat eivät ole vierekkäin vaan heidän väliin tuli joku, ja he mielellään istuisivat vierekkäin. Seurasin keskustelua vierestä, näin heidän asiakirjat ja huomasin että minun paikka oli heidän välissä. Virkailija ratkaisi asian tyylikkäästi: tarjosi minulle paikan vaihdosta korvaavan paikan ykkösluokassa! Kyllä, kiitos.

Vierailija
78/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gravity hotel Hurghadassa, Park Lane Hilton Lontoossa, Guadalpin Banus Marbellassa, Amara Bangkokissa.

Vierailija
79/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Leela Palace Bengaluru, marmoripalatsi.

Vierailija
80/107 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Ilves 80-luvulla. Siitä pääsi sisäkautta Koskikeskukseen. Oulun Vaakuna myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi