Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin äsken ja katsoin pahaa-aavistamatta lämpömittaria 😑

Vierailija
12.07.2025 |

+27 🥵🥵🥵

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa jo valmiiksi kuinka kuumaksi sisätilat muuttuu.

Vierailija
2/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietysti valitus alkoi, vaikka koko kesäkuun ootte valittaneet kylmyyttä. Suomalaisille EI MIKÄÄN OLE OIKEIN. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä näyttää ulkomittari 21 astetta. Sisämittari 27 astetta. Ilma on onneksi kuivaa, joten tuntuu oikein miellyttävältä. Jos olisi kuumempaa tai kosteampaa, pistäisin ikkunat ja parvekkeen oven kiinni ja ilmalämpöpumpun viilentämään ja kuivattamaan ilmaa.

Mikä teitä helteestävalittajia estää? Talvellakin sillä voi lämmittää halvemmalla kuin sähköllä tai öljyllä.

Tai kyllähän minä tiedän: Te haluatte valittaa, ettekä ratkaista ongelmia.

Vierailija
4/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihavilla sohvapereunoilla jälleen kauhea tihi ja pehi? 

Vierailija
5/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta grillaamaan yleiselle grillipaikalle.

Illalla saunaan.

Vierailija
6/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamutuiman lenkillä ja jo silloin tuntui, ettei happea meinaa saada. Loppupäivän vietän visusti sisällä kaikki ovet ja ikkunat suljettuina.

Vierailija
7/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot on ilmat meillä, ei mitään syytä valittaa nyt !

Vierailija
8/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä tietysti valitus alkoi, vaikka koko kesäkuun ootte valittaneet kylmyyttä. Suomalaisille EI MIKÄÄN OLE OIKEIN. 

Kultainen keskitie ois kiva 😊

+13 ei ole hyvä eikä myöskään tää +30. 

+23 jos saisin valita. 

Vierailija
9/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä näyttää ulkomittari 21 astetta. Sisämittari 27 astetta. Ilma on onneksi kuivaa, joten tuntuu oikein miellyttävältä. Jos olisi kuumempaa tai kosteampaa, pistäisin ikkunat ja parvekkeen oven kiinni ja ilmalämpöpumpun viilentämään ja kuivattamaan ilmaa.

Mikä teitä helteestävalittajia estää? Talvellakin sillä voi lämmittää halvemmalla kuin sähköllä tai öljyllä.

Siis missä on ilma atm kuivaa??

Vierailija
10/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultainen keskitie ois kiva 😊

+13 ei ole hyvä eikä myöskään tää +30. 

+23 jos saisin valita. 

Mulle 16-23!

Vierailija
11/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, mutten ymmärtänyt kysymystäsi. Voisitko tarkentaa?

Vierailija
12/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa jo valmiiksi kuinka kuumaksi sisätilat muuttuu.

Nautin kun te läskit valitattr ja itkette ei ole edes mikään kuuma. 😆🌞🌻

Vierailija
13/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aamutuiman lenkillä ja jo silloin tuntui, ettei happea meinaa saada. Loppupäivän vietän visusti sisällä kaikki ovet ja ikkunat suljettuina.

Ihana elämä sulla 😆🤣

Vierailija
14/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla juuri nyt 28,5 astetta varjossa, kohta pitää mennä halaamaan ilmastointikonetta. 

Vierailija
15/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on muka ilma kuivaa? Helsingissäkin kosteus on melkein 90%, eli aika lailla trooppisen kosteaa.

Vierailija
16/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa-aavistamatta 🤦🏻 idari.

Vierailija
17/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän te talvihuorat ulisette ja valitettatte, sitä enemmän minä nautin sekä helteistä että valituksesta 👍😆🌞🌻🕶👗👙

Vierailija
18/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä voi lämmittää halvemmalla, sulkemalla parvekkeen oven vai??

Vierailija
19/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta heräsit. Laita huomenna klo soimaan jo viideltä. Mee sillo aamusta jo ulos huomattavasti helpompaa myös tuulettaa asunto läpi veto jos pystyy. Ite astmaatikkona en viitti tuolla lämpötilalla pahemmi riehua. Kylmä suihku piristää kuumaa ihoa. Ei tartte pestä hiukset ku kylmällä vedellä. Kun kuitenki joutuu suihkuun viimestää seuraava aamu.

Vierailija
20/37 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva sää, odotan että aurinko kääntyy vähän lännempään ettei se paista silmiin, niin sitten on kiva istua terassilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi