Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Veisitkö 2v:n jo lääkäriin tässä tilanteessa?
29.03.2007 |
Tänään 4. päivä kuumetta, ensimmäiset 2 päivää koko päivä yli 39 astetta, viimeiset 2 päivää kuume noussut iltapäivällä/illalla yli 39. Lisäksi yskii aika kovasti.
Vasta 2 viikkoa sitten parantui edellisestä taudista, jolloin oli melkein viikon kovassa kuumeessa (meni yli 40).
Eli varaisiko huomiseksi lääkäriajan, vai jokohan tauti alkaisi hellittää, kun kuume nousee vain iltaisin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä aivan sama tauti. Itsekin olin aivan sippi ja kauan kestää toipua.