Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se ikä kun naisella alkaa vähenemään

Vierailija
11.07.2025 |

himot? Siis kiinnostus seksiin?

Mä olen 46v eikä mulla ole kyllä himot vähentyneet. Kyllä mä edelleen haluan seksiä ja haluan saada nautintoa. Tätä palstaa kun lukee niin joidenkin ajatus tuntuu olevan, että ei naiset halua enää seksiä kun ikää 40v tms. Ja jos seksiä on, niin sitä on muka vain miehen mieliksi eikä naista itseään kiinnosta seksi.

Miten pihalla jotkut oikeasti on todellisuudesta?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo. Kivat sulle, ap.

Vierailija
62/65 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että vaimoni on aina niin hyvin piilottanut ja kätkemyt sen oman halukkuutensa, että minulle on syntynyt se käsitys ja mielikuva, että käytännössä se olen vain aina minä ollut, joka on halunut. Muistan kun ensimmäisen kerran kuulin autoradiostani Kikkan laulavan naisen halustaan , niin oli se hienoa. Eipä vaimo olis myöntänyt ,eikä kyllä Kikkan lauluistakaan yhtään pitänyt.  Eli kyllä tuo naisten yleinen haluttomuuden käsitys voi syntyä vaikka vaimon vääristyneestä moraali- tajusta.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa, kun kuuppa alkaa horjumaan, niistä tulee ihan seksihulluja. Ei siis minkäänlaisia sosiaalisia pidäkkeitä. 

Vierailija
64/65 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 65v nainen ja samanlaiset halut on edellen kuin aina mutta en ole niitä saanut toteuttaa kun ei ole enää kenenkään mielestä haluttava!

Vierailija
65/65 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 65v nainen ja samanlaiset halut on edellen kuin aina mutta en ole niitä saanut toteuttaa kun ei ole enää kenenkään mielestä haluttava!

Ei tuo ikäsi ainakaan mikään paha ole . Monelle ikäisellesi miehelle olisit aivan aarre. Minunkin puolisolla on huomattavasti korkeampi ikä ja tykkään hänestä kuin hullu sinapista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä