Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se ikä kun naisella alkaa vähenemään

Vierailija
11.07.2025 |

himot? Siis kiinnostus seksiin?

Mä olen 46v eikä mulla ole kyllä himot vähentyneet. Kyllä mä edelleen haluan seksiä ja haluan saada nautintoa. Tätä palstaa kun lukee niin joidenkin ajatus tuntuu olevan, että ei naiset halua enää seksiä kun ikää 40v tms. Ja jos seksiä on, niin sitä on muka vain miehen mieliksi eikä naista itseään kiinnosta seksi.

Miten pihalla jotkut oikeasti on todellisuudesta?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 ja tulen hulluksi, jos en saa kerran viikossa.

Vierailija
22/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48 v, haluja on paljon ja seksi monipuolisempaa ja parempaa kuin koskaan. 

Mä huomasin joskus 30+ ikäisenä, että seksi on parempaa kuin nuorempana. Nyt vieläkin parempaa, mutta toki siihen vaikuttaa myös petikumppani. On kuitenkin vain jotenkin parempi tuntu seksissä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

65v eikä ole halut kadonneet mihinkään. Kumppanista ja yhteisestä intohimostahan se riippuu

Vierailija
24/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65v eikä ole halut kadonneet mihinkään. Kumppanista ja yhteisestä intohimostahan se riippuu

No mä olen kyllä sinkku jolla on seksisuhde. Ei siis kumppania eikä parisuhdetta. Himoja on silti ja olisi vaikka ei olisi tätä seksisuhdettakaan.

Ap

Vierailija
25/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riipu iästä vaan miehestä. Kusipää vie halut pakkaselle joka iässä.

Ja sinkkuna ne osaa ihan itse kytkeä pois päältä. Ei ole kuin miehet, jotka onnettomina juoksee munansa perässä läpi elämän.

N60

Vierailija
26/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-nainen eikä seksi kiinnosta yhtään, oon elämäni aikani niin paljon nuzzinut ettei siitä löydy enää mitään mielenkiintoista

Mullakin loppui seksihalut noin 50 vuotiaana. Olen myös nussinut nuorena aikalailla tarpeeksi useiden eri panojen kanssa, joten sekään ei tuo oiken mitään jännitystä asiaan, kun tietää että jonkinlainen kullihan sillä miehessä siellä lahkeessa on ja hän sitten heiluttelee sitä sitten omien kykyjensä ja taitojensa mukaan panohommissa.  

Vierailija
27/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67 -vuotias nainen, ja onneksi seksihaluni ovat hieman vähentyneet viimeisen vuoden aikana. Toki edelleen tahdon 'aina' , mutta nykyään tarve ei enää ole niin pakottava. Asun yksin,  ja seksiä ei ole tässä iässä helppo saada.

Vierailija
28/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riipu iästä vaan miehestä. Kusipää vie halut pakkaselle joka iässä.

Ja sinkkuna ne osaa ihan itse kytkeä pois päältä. Ei ole kuin miehet, jotka onnettomina juoksee munansa perässä läpi elämän.

N60

Mikaihän miehet sitten koskevat yhteenkään naiseen jos kusipäisyys vie halut?

Vierailija
29/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut, mutta nuoruudessa siihen tottui kun poikaystävä halusi. Jälkeenpäin ajatellen tuo oli virhe, ei olisi koskaan pitänyt alkaa käyttämään ehkäisyä ja panemaan. Kokonaan seksin lopetin joskus 27 ikävuoden paikkeilla, ja nykyään olen 35. En ole tekemisissä miesten enkä myöskään naisten kanssa, jotka panevat. Heissä on todella inhottava energia.

Vierailija
30/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se omasta iästä ole kiinni, vaan suhteen iästä. Kun pauttiarallaa se kymppi on suhteella ikää, niin jos sen senkin jälkeen mies saa piparia useammin kun kerta viikkoon, niin se on juhlan paikka. 15v suhteessa kerta kuukaudessakin alkaa olla luxusta. Siinä kohtaa netflix & chill on ihan aidosti sitä, eikä yhtään mitään muuta. 

Vierailija
31/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin se menee niin, että mitä vanhempi, sitä vähemmän haluja. Parikymppisillä on enemmän haluja kuin kolmekymppisillä, joilla vastaavasti on enemmän haluja kuin nelikymppisillä jne. 

Vierailija
32/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se omasta iästä ole kiinni, vaan suhteen iästä. Kun pauttiarallaa se kymppi on suhteella ikää, niin jos sen senkin jälkeen mies saa piparia useammin kun kerta viikkoon, niin se on juhlan paikka. 15v suhteessa kerta kuukaudessakin alkaa olla luxusta. Siinä kohtaa netflix & chill on ihan aidosti sitä, eikä yhtään mitään muuta. 

No ei todellakaan tarvitse suhdetta. Mä olen sinkku ja mulla on parisen vuotta kestänyt seksisuhde. Himoja on ja olisi vaikka ei olisi seksisuhdettakaan.

Ap

Vierailija
33/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuokin on enemmän kuin luonnon eläimet. Miesraukat syntyvät psykoosissa kuvitellen, että seksi on joku perusoikeus eikä haittaa ketään. Haloo, naiset joutuvat syömään steroideja ja tuhoamaan sukuelimensä jotta saatte leikkiä alpha siittäjiä. Olette oksuja.

Vierailija
34/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä on niin mielenkiintoista, että sitä omaa tapaa pitää hehkuttaa keskustelupalstoilla? Ihan sillä mentaliteetillä, että se on parempi kuin muiden.

Vierailija
35/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikkia ikäryhmiä tarkastellaan yhdessä, miehistä lähes 80 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, kun naisilla vastaava osuus on noin 40 prosenttia. Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä harvemmin sekä naiset että miehet tuntevat seksuaalista halua. Silti kuusikymppisetkin miehet tuntevat seksuaalista halua useammin kuin nuorinkaan naisikäryhmä.

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Vierailija
36/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä jolloin seksi oli tärkeää oli 18-45, sen jälkeen alkoi hiipua mielenkiinto koko hommaa kohtaan.  Ehkä syynä myös se, ettö oman ikäisissä viittäkymppii lähestyvissä habitus oli sellaisen kaljoittelevan ukon ja senhän tietää mitä alkoholin suurkulutus tekee mieskunnolle. Yäk.

Vierailija
37/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään yleispätevää kaikkia naisia koskettavaa sääntöä tuossakaan asiassa. Joillain ei ole haluja koko elämänsä aikana. Eikä halukkuus tai haluttomuus liity myöskään ulkonäköön. 

Entä mikä on se ikä kun mies ei enää halua?

Vierailija
38/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset on kuumia nuorten miesten mielestä. Ja suhde toimii hyvin. 

Vierailija
39/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä naiselle voi tulla sellainen ongelma seksin kanssa, että oman ikäisen miehen kanssa pitää jännittää, että seisooko sillä jne. eli ei-kiva, ei paneta enää, jos menee liian vaikeaksi, eikä erektio riitä yhdyntään.

Nuoremman miehen kanssa voi sitten olla ongelmana, että hänellä seisoo liikaa jne. eli ei-kiva, ei paneta enää, jos p illu on hangattu nilelle jo eka varvin jälkeen.

Nämä on siis omia havaintoja varttuneena naisena, enkä väitä että tämä koskee kaikkia vanhoja akkoja.

Vierailija
40/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-nainen eikä seksi kiinnosta yhtään, oon elämäni aikani niin paljon nuzzinut ettei siitä löydy enää mitään mielenkiintoista

Mullakin loppui seksihalut noin 50 vuotiaana. Olen myös nussinut nuorena aikalailla tarpeeksi useiden eri panojen kanssa, joten sekään ei tuo oiken mitään jännitystä asiaan, kun tietää että jonkinlainen kullihan sillä miehessä siellä lahkeessa on ja hän sitten heiluttelee sitä sitten omien kykyjensä ja taitojensa mukaan panohommissa.  

Vastasitte itse omaan kysymykseenne.

Olette suorittaneet panoja joista todellinen läheisyys ja kunnioitus on puuttunut.

Pano kuin pano on toista kuin todellinen rakastelu ihmisen kanssa joka ei pelkästään etsi omaa nautintoaan. Itsekin olin pitkälle päälle 40v ennen kuin tähän ihmeeseen törmäsin sinkku reissuillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi