Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se ikä kun naisella alkaa vähenemään

Vierailija
11.07.2025 |

himot? Siis kiinnostus seksiin?

Mä olen 46v eikä mulla ole kyllä himot vähentyneet. Kyllä mä edelleen haluan seksiä ja haluan saada nautintoa. Tätä palstaa kun lukee niin joidenkin ajatus tuntuu olevan, että ei naiset halua enää seksiä kun ikää 40v tms. Ja jos seksiä on, niin sitä on muka vain miehen mieliksi eikä naista itseään kiinnosta seksi.

Miten pihalla jotkut oikeasti on todellisuudesta?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkö vaihdevuosissa väheni hieman. Olin silloin 54 v. Mutta ei se kokonaan hiipunu.

Vierailija
2/65 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne yleensä vähene. Päin vastoin, monilla lisääntyy, kun naishormonien vaikutus vähenee. Estrogeeni kun ei lisää seksihaluja millään tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nelikymppisenä kun esivaihdevuodet alkoi. 

Vierailija
4/65 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässähän ne halut vasta alkaa. 

Vierailija
5/65 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yleispätevää kaikkia naisia koskettavaa sääntöä tuossakaan asiassa. Joillain ei ole haluja koko elämänsä aikana. Eikä halukkuus tai haluttomuus liity myöskään ulkonäköön. 

Vierailija
8/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista ikää ole. - Kun on lukenut tätä palstaa niin jotkut mies oletetut kirjoittajat väittävät, ettei naisia koskaan tai missään kiinnosta seksi (mutta haluvat kyllä aina saada lapsia). Samaa paskan jauhantaa on se kun osa kirjoittajista on sitä mieltä, ettei naisten koskaan pitäsi ehdä aloitetta seksiin miehelle, koska näin muka loukkaisin miehen  metsastys ja saalistus viettiä. (Ei minulle nainen ole riista eläin). 

Vierailija
9/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt keinotekoisesti vaihdevuodet päällä osana lapsettomuushoitoja ja tuntuu, että halut ovat lisääntyneet.

Vierailija
10/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75 v ja haluja on ollut koko aikuisikäni. Uskalsin taas kertoa, vaikka minut on tuosta syystä jo yhdessä ketjussa haukuttu, koska kuulema olen epänormaali. Kivaa kuitenkin olla tuolla tavalla epänormaali😅

Vierailija
11/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-nainen eikä seksi kiinnosta yhtään, oon elämäni aikani niin paljon nuzzinut ettei siitä löydy enää mitään mielenkiintoista

Vierailija
12/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 v ja tekee mieli joka ikinen päivä.

Vierailija
13/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne yleensä vähene. Päin vastoin, monilla lisääntyy, kun naishormonien vaikutus vähenee. Estrogeeni kun ei lisää seksihaluja millään tavalla. 

Kyllä ne ihan tutkitusti suurimmalla osalla vähenee. Ei tietenkään kaikilla.

Vierailija
14/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pihalla SINÄ olet? Ihmisten halut ja luonteenpiirteet eivät ole samanlaisia kaikilla.

Tunnen myötähäpeää aina, kun joku aikuisen ikään päässyt ihmettelee jotain päivänselvää asiaa.

Vierailija
15/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Olen 67v.

Vierailija
16/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esitti väitteen ja kumosi sen, koska hän ei ole sellainen. Voi elämän kevät.

Vierailija
17/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässähän ne halut vasta alkaa. 

Eri ihmisillä eri iässä ja eri lailla. 

Vierailija
18/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pihalla SINÄ olet? Ihmisten halut ja luonteenpiirteet eivät ole samanlaisia kaikilla.

Tunnen myötähäpeää aina, kun joku aikuisen ikään päässyt ihmettelee jotain päivänselvää asiaa.

Sä tässä nyt näytä tajuavan. Mä kirjoitin ITSESTÄNI enkä missään kohtaa olettanut kaikkien olevan samanlaisia. Oli ihan sun omaa tulkintaa lukea tekstistä sellaista mitä siellä ei ole. Mä aloituksessa viittasin nyt tämän palstan keskusteluihin joissa tuodaan esille, että KAIKKI naiset menettää seksihalunsa n.40v. tms. Mä kommentoin tätä asiaa omasta näkökulmasta, että ei mun kohdalla ainakaan näin ole.

Mä en ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä jotka lukee toisten teksteistä täysin omiaan eivätkä ymmärrä mistään mitään.

Ap

Vierailija
19/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap esitti väitteen ja kumosi sen, koska hän ei ole sellainen. Voi elämän kevät.

Ihan kuule elämän kevät vain sulle itsellesi kun et mistään mitään tajua. Opettele ymmärtämään lukemasi äläkä tee typeriä oletuksia toisten kirjoituksista.

Ap

Vierailija
20/65 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v, haluja on paljon ja seksi monipuolisempaa ja parempaa kuin koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi