Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen on se joka "ei tekis pahaa kärpäsellekkään"?

Vierailija
11.07.2025 |

Onko tällaisia pyhimyksiä oikeasti olemassa? En hemmetti pahempaa rassaajaa tiedä, kuin kärpänen, joka on livahtanut makkariin, kun pitäis nukkua. Se on sen saatanan 3 sekuntia kun valot sammuu niin onpa jo nenässä surramassa. Hätistät, niin se on korvassa surraamassa kolmen sekunnin päästä. Sitten kun laitat valot päälle ja ajattelet, että nyt tuo pikkuperkele lähtee, niin eihän sitä silloin näy missään. Valot pois niin on se samantien takaisin surraamassa. Minä en ole ihminen joka ei tekisi pahaa kärpäsellekkään, vaan tapan heti jos mahdollisuuden saan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken paarmat ja sääsket samaan kastiin. SSSUUUURRRR iniiiiiiiiiinäääää

Vierailija
2/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta kai se on, mutta Leikolan sanoin "paska sanonta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääski nukkumaan mennessä on ärsyttävä, mutta sen nyt saa kuitenkin nirhattua. Kärpäset on tosiaan niin nopeita, että niitä ei saa kiinni.

Vierailija
4/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaako thermacell kärpäsiin tai paarmoihin?

Vierailija
5/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Olen myös loukuttanut hiiriä mökillä, joten taidan sitten olla oikein huono ihminen.

Vierailija
6/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddalainen.

Vierailija
7/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuommoinen pyhimys. :D Mä en ötököitä tapa. Esim hyttysen ininästä yöllä pääsee eroon sillä, kun annat sen syödä! Jos yöllä ininä alkaa, niin sijoitan mehukkaan reiteni peiton ulkopuolelle ja odotan hetken. Sitten onkin loppu yö hiljaista, ellei sinne tilaan uutta pääse. Sitten se on huono nukkumistila, kun vuotaa hyttysiä.

Kärpäsiäkään en tapa. Vähän peppuselle taputan, että tuohon suuntaan kiitos. Ne kyllä aina palaa, etenkin tietokoneen näytölle ja paskoo siihen läikkiään. :( Desinfiointiaiheesta eivät tykkää, joten sitä suihkaus.

Ihmisiä voisin kyllä läpsiä surutta, jos se ei olisi laitonta. Vähän tyhmyydestä sakottaisin ja ennekaikkea kpäisyydestä.

Vierailija
8/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuommoinen pyhimys. :D Mä en ötököitä tapa. Esim hyttysen ininästä yöllä pääsee eroon sillä, kun annat sen syödä! Jos yöllä ininä alkaa, niin sijoitan mehukkaan reiteni peiton ulkopuolelle ja odotan hetken. Sitten onkin loppu yö hiljaista, ellei sinne tilaan uutta pääse. Sitten se on huono nukkumistila, kun vuotaa hyttysiä.

Kärpäsiäkään en tapa. Vähän peppuselle taputan, että tuohon suuntaan kiitos. Ne kyllä aina palaa, etenkin tietokoneen näytölle ja paskoo siihen läikkiään. :( Desinfiointiaiheesta eivät tykkää, joten sitä suihkaus.

Ihmisiä voisin kyllä läpsiä surutta, jos se ei olisi laitonta. Vähän tyhmyydestä sakottaisin ja ennekaikkea kpäisyydestä.

Siis eikö sua ärsytä, jos kärpänen surraa häiritsemässä yöuniasi? -ap

Vierailija
9/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama noiden lintujenkin kanssa että ne oikein tuntuu tähtäävän ne jätöksensä ikäänkuin saisivat pisteitä hyvistä osumista.

Vierailija
10/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö sua ärsytä, jos kärpänen surraa häiritsemässä yöuniasi? -ap

En muista milloin viimeksi kärpänen olisi mun yöunia häirinnyt. Yöllä pidän ns yömyssyä, että hiukset pysyy hyvinä, niin sinne jemmaan korvatkin, ettei pääse kuulo aukolle pörisemään. Aika pitkälti pötkötän lakanan alla näin kesäisin, ettei ne siellä kutittele. Ellei multa ole sitte tunto mennyt.

Vierailija
11/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa näitä, mitkä kulkee luudan kanssa, ettei talsisi muurahaisten ja koppakuoriaisten päältä.

Vierailija
12/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet ei tee pahaa kenellekkään joten siksi ne ei ole naisten suosiossa.

Vierailija
13/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä tiheä harso naamallesi.  Siinähän surraavat.

Vierailija
14/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia kuin sinä ja osaavat kirjoittaa "kärpäsellekään" oikein.

Vierailija
15/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni, joka antoi luunapin otsaani, kun olin 8v. Oli kasvatusalalla ja yliopistot käynyt.

Vierailija
16/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää kakkaplänttejä sinne tänne, että kärpäspololla on mistä syödä. 

Vierailija
17/17 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kärpäsen sieppaamiseen tarkoitettu metodi, joka toimii aina. Mutta koska olen kilttimies en koe syytä kertoa sitä naisille jotka vihaavat minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi