Millaisia naisia liikunnallinen, työssäkäyvä ja sosiaalinen mies saa?
Otetaanpa tosielämän esimerkit.
Olen siis 34v. Koulutus AMK ja asiantuntija-ammatti, joskaan ei sieltä kovapalkkaisemmasta päästä. Tapaan viikottain kaltaisiani naisia liikuntaharrastuksen parissa. Monesta on tullut kanssani ystäviä. Mutta romanttista kiinnostusta yksikään näistä naisista ei ole osoittanut 10+ vuoden aikana.
Heikkouteni? Olen lyhyehkö, ja luontaisesti kaukana rotevasta. Jotkut sanovat myös, että olen liian herrasmies.
Millaiset naiset sitten ovat osoittaneet kiinnostusta?
100% on ollut erittäin ylipainoisia.
100% on ollut tismalleen saman vartalotyypin omaavia.
100% on ollut liikuntaa inhoavia, tai sellaisia jotka ehkä voisivat aloittaa liikunnan, mutta eivät ole koskaan saanet aikaiseksi.
100% on ollut selvästi alle keskituloisia, ja vain yksi vakityössä.
100% on ollut ammattikoululaisia, tai vailla 2. asteen koulutusta.
100% on olut sosiaalisesti kömpelöitä ja erittäin ujoja.
100% on ollut elämäntilanteessa joka ei vastaa heidän toiveitaan.
"Etsi kaltaisesi nainen". Ei tunnu toimivan kovin hyvin...
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
"liian herrasmies" = kilttis? Jokaisen naisen PAINAJAINEN
Niin kiltti poika, ei millään uskoisi, että se nyt äitinsä ottaa hengiltä...
Lyhyt mies on seksikäs jos sil on pokkaa.
Liiallinen herrasmies ym. jutut menee esittämisen puolelle. Oo oma itsesi. Miks perus duunari nainen ei kelpaa. Itse jätin amk koulutuksella saadun työn ja vaihdoin duunariksi. Kivempaa.
Naisten kanssa toimimisessa tärkeä pointti on miehen oppia olemaan poliittisesti korrekti myös heille ei-viehättäville naisille.
Paras supliikkisten iskijämiesten seurassa kukaan nainen ei ole ei-toivottu kun ottaa myös ei-viehättävät naiset huomioon ihmisinä. Jokaisesta löytyy jotain miksi antaa mahdollsuus. Toisilla on vain vaatimuslista omaan tasoon nähden liian pitkä ja homma ei toimi.
Tässä on huono homma että ne naiset jotka kiinnostuu kompensoivat omaa tasoaan sun tasoon. Miksi hoikka amk-nainen ei lähde treffeille jos kerta tasot olisi tasan?
Sillä pohjalla ei kannattaisi dissata niitä naisia joita edes on. Kaikkein huonoin tilanne on siis olla mies joka ei saa mitään kiinnostusta miltään naisilta. Erittäin harva nainen haluaa jonkun miehen kumppanikseen vain amk-paperin ja lenkkeilyn takia.
Osa naisista on läheisriippuvaisia. Ei ne halua tavallista pärjäävää miestä, vaan moniongelmaisen pelastettavan. Ne tykkää sääliä ja tuntea itsensä korvaamattomiksi auttajiksi. Hyysäävät juoppoja ja antavat hakata itseään. Rikollinen ura extraa. Valitettavaa, mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki nämä liikuntaa vihaavat naiset olet kertomasi mukaan tavannut liikuntaharrastuksessa...
🙄 ajattelin ihan samaa ?!
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista on läheisriippuvaisia. Ei ne halua tavallista pärjäävää miestä, vaan moniongelmaisen pelastettavan. Ne tykkää sääliä ja tuntea itsensä korvaamattomiksi auttajiksi. Hyysäävät juoppoja ja antavat hakata itseään. Rikollinen ura extraa. Valitettavaa, mutta totta.
WTF 😮??
Olen sitä ja tätä........
Vastapuolella sitä ja tota.....
Kaikki kivat jutut kaverit ja kumppanit ovat alkaneet. Silmiin katsomalla ja hei sanomalla.
Sit jutellaan ja synkkaa jos synkkaa. Rötösherroista miljonääreihin on tullut pyöriteltyä. Noi sun mainitsemasi itsesi juttuja eivät ole olleet parisuhteiden syttymisen syitä. Eikä lopettamisen.
Joten. Kun tapaat ihmisen satakakskyt kiloisen. Sen huumoritaju voi olla koko elämän kantava, mieltäsi parantava. Vaan rumana itsenäsi. Et täydellistäkään voi saada. Heität roskiseen ihmisen. Kun ei vastaa omaa haavemaata.
Osta pumpattava papparainen. Laita siri kaiuttmena vastaamaan. Saat sen mitä haaveesi on. Teko. Nukke. Teko. Vekotin.
Nykyajan yksinäisyys johtuu siitä. Et vaaditaan tuntemattomalta mahdotonta, eikä itse olla valmiita kompromisseihin.
Meitä on paljon, joiden mielestä pituus, "rotevuus" tai "herrasmiesmäisyys" ei ole mittaristossa negatiivisella puolella. Et vain ole kohdannut sopivaa, ja siihen on jokin muu syy, koska ikää on jo tuon verran. Monet vahvuudet enemmän kun kompensoi "heikkouksia". Älyllinen uteliaisuus ja itsensä kehittäminen, keskustelutaito, huumorintaju. Oman navan tuijottamisen sijaan katse yhdessä johonkin suuntaan, tai edes itsen sijaan toiseen. Terveisiä vaan introvertilta, jonka puoliso ei täytä kaikkia kriteereitä ja on ekstrovertti. Hyvän matkaa kuljettu yhdessä toistemme "puutteista huolimatta".
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon, joiden mielestä pituus, "rotevuus" tai "herrasmiesmäisyys" ei ole mittaristossa negatiivisella puolella. Et vain ole kohdannut sopivaa, ja siihen on jokin muu syy, koska ikää on jo tuon verran. Monet vahvuudet enemmän kun kompensoi "heikkouksia". Älyllinen uteliaisuus ja itsensä kehittäminen, keskustelutaito, huumorintaju. Oman navan tuijottamisen sijaan katse yhdessä johonkin suuntaan, tai edes itsen sijaan toiseen. Terveisiä vaan introvertilta, jonka puoliso ei täytä kaikkia kriteereitä ja on ekstrovertti. Hyvän matkaa kuljettu yhdessä toistemme "puutteista huolimatta".
Korjaus ilmiselvään mokaani; Ne ei ole negatiivisella puolella, koska ei mittaristossa lainkaan. Ja "herrasmiesmäisyys" yhtenä nostettuna, on useimmiten teeskentelyä, tai tapa, joka ei kerro henkilöstä itsestään. Etiketin tuntematon voi sitä tietämättään olla oikeasti, ja etiketin tietävä ja sitä harhauttamiseensa käyttävä, voi olla todellisuudessa kaukaa kierrettävä kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki nämä liikuntaa vihaavat naiset olet kertomasi mukaan tavannut liikuntaharrastuksessa...
🙄 ajattelin ihan samaa ?!
Eihän hän niin sanonut. Tapaa liikuntaharrastuksessa naisia jotka häntä kiinnostaisi (selvästikin) mutta jotka eivät kiinnostu hänestä.
Tarina ei kerro missä hän nämä kiinnostuneet naiset tapaa ja miten nämä kiinnostuneet naiset ilmaisevat kiinnostuksensa.
Siihen nähden että yleensä tällä palstalla kuulee kuinka mies ei saa minkäänlaisia aloitteita minkäänlaisilta naisilta ikinä, ihan hyvinhän aloittajalla on asiat.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainuttakaan heistä liikuntaharrastuksessa.
Kommentoijille: sanotaan, että olen luonteeltani ilkeä naisvihaaja.
Miksi sitten liikuntaharrastuksessa tapaamani naiset itse haluavat kaverikseni? Ja miksi minuun on ihastunut montakin naista? Kyseiset naiset ovat myös halunneet pysyä kavereinani vs deittailla.
En oikein löydä tästä logiikkaa, joka selittyisi ikävällä luonteella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, on noloa vastata itselleen, mutta tämä kertoo luonteestasi enemmän kuin aloitus.
No tässäpä "miespuolinen nainen" kitisemässä että "ketään ei löydy".
Ei ainakaan, kun poistetaan kaikki "epäsopivat".
Oikeesti nyt valot päälle siellä ja lopeta nälkään kuoleminen pizza-buffassa huutaen: "Mä tahdon sushia!".
Missä liikuntaharrastuksessa tapaat naisia? Oletko joogaopettaja, etkä silti saa naista? Low testo, low life. Tai sitten tämä vaan 0/5 borgå.
Naiset tietysti femspleinaavat minkä ehtivät.
Kyllä sinä ap tiedät totuuden. Naisia kiinnostaa ensisijaisesti pituus, geenikomeus, raha, status ja seksuaalis-romanttinen itsevarmuus. Sporttisilla, hoikilla ja hyväperseisillä naisilla on mistä valita, ja he katsovat luonteen puolesta sopivaa miestä tuosta joukosta.
Se, että pääset kaveriksi sporttinaisille kertoo, että olet varmaankin kiva ja turvallinen mies joka ei yritä väkisin iholle.
Voit tietysti yrittää olla itsevarmempi ja aloitteellisempi, mutta sitten sportinaiset osoittavat sinulle paikkasi kamusektorilla. Koska tasoja ei ole, mutta yrittäisit oman tasoisiasi ;)
Kuinka lyhyt sitten olet? Valitettavasti 170 cm pitkänä itsekään en kiinnostuisi kovin lyhyestä miehestä... Mutta moni nainen on mua paljon lyhyempi.
Miksi naisen pitäisi olla vakitöissä? Niitä voi olla nykyään vaikeaa tai hidasta saada, vaikka olisi kuinka hyvä työssään. Itse olen muuttanut pari kertaa Suomen sisällä ja tällöin yhdestä vakipaikasta jouduin luopumaan, eikä uutta ole tullut vastaan.
Yleisesti ottaen amk:n käynyt, vastuullinen, liikunnallinen, hyväkäytöksinen ja mukava mies kuulostaa oikein kivalta!
Kun tapailin sinkkuna miehiä, oli korkeastikoulutettua, menestynyttä, lyhyttä, pitkää... Mutta lopulta siinä eniten vaikutti, miten hauskaa yhdessä oli, huolehtiko mies hammashygieniasta, oliko vetovoimaa, oliko yhteiset arvot ja haaveet. Toki myös itsevarma mies, joka tietää mitä haluaa, vetosi.
Vierailija kirjoitti:
Olet lyhyt, omaat heiveröisen ruumiinrakenteen, ja lisäksi olettaisin että et myöskään ole kovin komea.
Miksi kukaan nainen kiinnostuisi sinusta?
Saan naiset nauramaan. Pelastan heidät masennukselta ja ahdistukselta.
Yksinkertaista.
Minuunkin on ihastunut erilaisia naisia luonteen, arvojen ja harrastusten osalta. On ollut töissäkäyvää, työtöntä, korkeakoulutettua, elämäm_koululaista, ekohippiä, umpipersua, jännänaista ja vaikka mitä.
Mutta jos laittaisin ainoaksi kriteeriksi hoikan ja sporttisen kropan (jollainen itsellänikin on), niin mahdollisuudet löytää nainen olisivat 0%. Siihen tarvittaisiin enemmän ulkonäköä ja/tai pätäkkää, että alettaisiin katsomaan sellaisen naisen kanssa luonteiden yhteensopivuutta romanttisessa mielessä.
"Liian herrasmies" = väkivaltainen hullu.