Millaisia naisia liikunnallinen, työssäkäyvä ja sosiaalinen mies saa?
Otetaanpa tosielämän esimerkit.
Olen siis 34v. Koulutus AMK ja asiantuntija-ammatti, joskaan ei sieltä kovapalkkaisemmasta päästä. Tapaan viikottain kaltaisiani naisia liikuntaharrastuksen parissa. Monesta on tullut kanssani ystäviä. Mutta romanttista kiinnostusta yksikään näistä naisista ei ole osoittanut 10+ vuoden aikana.
Heikkouteni? Olen lyhyehkö, ja luontaisesti kaukana rotevasta. Jotkut sanovat myös, että olen liian herrasmies.
Millaiset naiset sitten ovat osoittaneet kiinnostusta?
100% on ollut erittäin ylipainoisia.
100% on ollut tismalleen saman vartalotyypin omaavia.
100% on ollut liikuntaa inhoavia, tai sellaisia jotka ehkä voisivat aloittaa liikunnan, mutta eivät ole koskaan saanet aikaiseksi.
100% on ollut selvästi alle keskituloisia, ja vain yksi vakityössä.
100% on ollut ammattikoululaisia, tai vailla 2. asteen koulutusta.
100% on olut sosiaalisesti kömpelöitä ja erittäin ujoja.
100% on ollut elämäntilanteessa joka ei vastaa heidän toiveitaan.
"Etsi kaltaisesi nainen". Ei tunnu toimivan kovin hyvin...
Kommentit (48)
yksinäisiä, sohvalla makaavia, työttömiä
Minulta ei ole kukaan ei yksikään mies koskaan treffeillä kysynyt koulutuksesta yhtään mitään :D ei taida olla ihan ykkösjuttu miehillä siis se.
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei ole kukaan ei yksikään mies koskaan treffeillä kysynyt koulutuksesta yhtään mitään :D ei taida olla ihan ykkösjuttu miehillä siis se.
Jollain tinder-treffeillä? Useimmat pariutuu jo opiskeluaikana, jolloin koulutusasiat ovat pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain tinder-treffeillä? Useimmat pariutuu jo opiskeluaikana, jolloin koulutusasiat ovat pinnalla.
Tinder, suomi24, tavattu jossain missä lie baarissa ja menty myöhemmin treffeille. Ei miehiä koulutus kiinnosta jos on nätti ja kuitenkin työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole minullekaan :D
Eikä vakityökään ole mikään välttämättömyys. Eikä ylipaino ehdoton dealbreaker.
Ketjun pointtina on pohtia tilannetta jossa parin löytämistä vaikeuttaa se, että parhaiten yhteensopivat naiset eivät ole saatavilla.
Kiinnostuksen edellytyksenä tuntuu olevan naisen huomattava ylipaino ja se, että minä olen naiseen verrattuna korkeammassa sosioekonomisessa asemassa ja myös naista itsevarmempi.
(Ja tottakai tajuan sen, että jos olisin kovatuloinen huippuasiantuntija miesmallin genetiikalla varustettuna, tätä ketjua ei olisi)
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehille merkitsee lähinnä se, että naisella on mukava luonne, ja että molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima on olemassa. Naisen ammatilla ei ole juuri mitään väliä.
Joidenkin ylemmän keskiluokan/ yläluokan miesten piirissä saattaa ilmetä sitä, että mies hakee puolisoa jolla riittävän korkea sosiaalinen status, ja silloin toki ammattikin merkkaa.
Pituus ja koulutus todennäköisesti vaikuttavat
Ensin säälien mietin tilannettasi, mutta sitten luin kirjoituksesi, jossa paljastit olevasi täydellinen tyrä-Antero ja uuvelo.
P.S. näin miehenä miehelle. Naiset eivät ole mitään kulutushyödykkeitä, joita pisteytetään, vaan eläviä, tuntevia ihmisiä.