Naiset eivät ilmeisesti enää käytä tinderiä
Tein profiilin tinderiin komean miehen kuvilla, eikä tullut yhtään tykkäystä tai osumaa.
Kommentit (52)
Sorry, en oo koskaan ehtinyt sinne kun miehiä lakoaa mun jalkojen juureen jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin aiemman miesystäväni Tinderissä 2019. Erosimme 2022, ja tapasin aviomieheni Tinderissä samana vuonna.
Niin se oli silloin. Tinder on nyt niin degeneroitunut että vaan seksisaalistajat jumittavat addiktiossaan, muut ovat jättäneet uppoavan laivan jo kauan sitten. Tai eivät ole sinne koskaan menneetkään.
Ehkä se on sitä suurissa kaupungeissa, mutta ainakin pienemmällä paikkakunnalla ja hyvällä harkinnalla olen matchannut vain jotakuinkin järkevien miesten kanssa. Yksikään ei ole seksiä vongannut, on juteltu ihan asiallisia. Kahta olen tapaillut (erikseen). Toinen tapailu vielä meneillään, mutta saa nähdä kuinka kauan, koska heti kun pitäisi alkaa nähdä vähän vaivaakin sen suhteen saamiseksi, se mielenkiinto lakkaa. Enkä ole mikään mt-tapaus, lapsia minulla toki on, että ne mutkistaa. Siksi suosinkin miehiä, joilla on jo lapsia, että ymmärrys elämäntilanteesta olisi edes lähelle samankaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä kukaan vastaantuleva nainen ei katso kohti kävelevää miestä. Maakunnissa sentään osa katsoo ja voi hymyilläkin. Arvatkaa kumpaa tekee mieli lähestyä miehenä. Tarkoitan että kyllä naisen pitää nyt jotain tehdä, vaikkei juttua aloittaisi.
Mietipä hetki, mitä voi tapahtua naiselle, jos on liian tuttavallinen ja helposti lähestyttävä Helsingissä? Pienemmillä paikkakunnilla usein tiedetään, kuka on kylähullu, jota on syytä vältellä. Helsingissä sitä ei tuntemattomista miehistä tiedä.
Ei nää maakuntien naiset mua tunteneet kun olin vain käymässä. Asun Helsingissä. Pk seudun naiset on tosi hankalia verrattain. Eivät kanna keskusteluja ja oletus on suunnilleen että mies on murhaajaraiskaaja. Vaikka oikeasti on ihan työssäkäyvä ja normaalin järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin aiemman miesystäväni Tinderissä 2019. Erosimme 2022, ja tapasin aviomieheni Tinderissä samana vuonna.
Niin se oli silloin. Tinder on nyt niin degeneroitunut että vaan seksisaalistajat jumittavat addiktiossaan, muut ovat jättäneet uppoavan laivan jo kauan sitten. Tai eivät ole sinne koskaan menneetkään.
Ehkä se on sitä suurissa kaupungeissa, mutta ainakin pienemmällä paikkakunnalla ja hyvällä harkinnalla olen matchannut vain jotakuinkin järkevien miesten kanssa. Yksikään ei ole seksiä vongannut, on juteltu ihan asiallisia. Kahta olen tapaillut (erikseen). Toinen tapailu vielä meneillään, mutta saa nähdä kuinka kauan, koska heti kun pitäisi alkaa nähdä vähän vaivaakin sen suhteen saamiseksi, se mielenkiinto lakkaa. Enkä ole mikään mt-tapaus, lapsia minulla toki on, e
Mä asun noin 50 000 ihmisen pikkukaupungissa, enkä ole kyllä täällä juurikaan törmännyt seksin vonkaajiin tinderissä. Aika mielenkiintoista hiihtäjää on toki tullut vastaan, mutta ihan asiallista se viestittely on sinänsä ollut.
Laitoitko Anders Aldercreuzin kuvan?
Vai laitoitko että etsit urheilullista siroa ja ihmettelet ettei mätsää
Omasta mielestäsi hyvännäköisen. Varmaan kauhee
Vierailija kirjoitti:
Muslimitinder:
A Muslim matchmaking site for men to find virgin brides and take multiple wives is operating in Britain
https://www.telegraph.co.uk/news/2025/07/05/british-website-advertising…
Maassa maan tavalla.
Jos kaikki osapuolet (eli mies ja vaimot) ovat tuollaisessa suhteessa vapaaehtoisesti, niin mikä minä olen tuomitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäsi hyvännäköisen. Varmaan kauhee
Ei, sellaisen näet, kun katsot peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä kukaan vastaantuleva nainen ei katso kohti kävelevää miestä. Maakunnissa sentään osa katsoo ja voi hymyilläkin. Arvatkaa kumpaa tekee mieli lähestyä miehenä. Tarkoitan että kyllä naisen pitää nyt jotain tehdä, vaikkei juttua aloittaisi.
Hah, tuo on muuten ihan totta, nyt kun sanoit.
Asun Helsingissä, mutta kävin tänä keväänä asiakaskäynnillä Lappeenrannassa. Asiakasyrityksen oven tuli avaamaan n. kolmekymppinen nainen, joka katsoi minua silmiin, hymyili ja tervehti iloisesti. Menin tilanteessa aivan täysin hämilleni, ja jälkikäteen jäin miettimään miksi. Siinä kohtaa tajusin, että totta tosiaan, Helsingissähän naiset eivät edes koskaan katso minua kohti, puhumattakaan että tervehtisivät hymyillen!
M36
Täysin sama kokemus joka kerta Helsingistä poistuessa! Helsingissä tulee aina tunne että en kiinnosta ketään naista kun kaikki ovat välttelevän oloisia kaikin puolin. Sit muualla yhtäkkiä olenkin ihan ok tai jopa kiinnostava. Tajusin että ihan samanlainen minä olen. Naiset on erilaisia. Terveemmän oloisia henkisesti pienemmillä paikkakunnilla. Hymyilevät enemmän muutenkin kuin minulle.
siellä käy vaan panomiehet, ei kiinnosta
Kaikkien vanhemmilla tuollainen suhde? Kyllä mun ainakin viihtyvät yhä yhdessä 50 vuoden jälkeenkin. Feministien miesviha purrut nuorempiin sukupolviin.