Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan sanoa tämän: olen niin onnekas kun sain lapsia! Elämäni on ihanaa ja niin onnellista!

Vierailija
11.07.2025 |

Tätä ei oikein voi sanoa tuttavapiirissä, jossa on tahattomasti ja tahallisesti lapsettomia ihmisiä. Tahattomasti lapsettomille se olisi julmaa naamaan hieromista. Tahallisesti lapsettomat vain triggeröityisivät ja kuvittelisivat minun "yrittävän todistella jotain" tai "yrittävän vetää heitä samaan jamaan". Jostaik syystä tahallisesti lapsettomien on vaikea uskoa lasten saaminen voi olla elämän paras ja onnellisin asia, vaikkei siitä olisi sen kummemmin edes haaveillut etukäteen. Täällä saa onneksi avautua anonyymisti ja hehkuttaa onneaan! :D :D 

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kolme lasta; olen onnellinen heistä. Olen onnellinen äitiydestä. Ja minullakin on täysi oikeus sanoa tämä kenenkään! väittämättä vastaan. Kukaan ei voi kumota minun henkilökohtaista tunnettani millään argumentilla!

Tottakai. Itse säälin silti kovasti naisia, jotka ylpeilevät tällaisella asialla. 

t. äiti itsekin - mutta myös paljon muuta :)

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Mielipiteesi ei ole sen painavampi vaikka valehtelet olevasi äiti.

Tuota...kannattaa olla kommentoimatta, jos ei ole mitään annettavaa keskusteluun. :)

- eri

Vierailija
102/107 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin ajattelen. Olen todella kiitollinen kaikesta mitä olen elämässäni saanut, ennen kaikkia lapsistani. He ovat suurin lahja mitä voi elämältä saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikähän lienee ap:n pointti?

Yleensä ne, jotka julkisesti suitsuttavat onneaan, ovat todellisuudessa onnettomia. 

Vierailija
104/107 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikähän lienee ap:n pointti?

Yleensä ne, jotka julkisesti suitsuttavat onneaan, ovat todellisuudessa onnettomia. 

Aloittajahan nimenomaan hehkuttaa sitä anonyymisti.

Vierailija
105/107 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava on kun vierailevat minun luona mutta paras hetki on se kun näkee lapsiperheen auton takavalot, ah sitä helpotuksen tunnetta.

Vierailija
106/107 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi todella tylsää ilman lapsia ja lastenlapset ovat jo kaikki kaikessa.

Vierailija
107/107 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä olisi todella tylsää ilman lapsia ja lastenlapset ovat jo kaikki kaikessa.

Mielikuvituksen puutetta.