Haluan sanoa tämän: olen niin onnekas kun sain lapsia! Elämäni on ihanaa ja niin onnellista!
Tätä ei oikein voi sanoa tuttavapiirissä, jossa on tahattomasti ja tahallisesti lapsettomia ihmisiä. Tahattomasti lapsettomille se olisi julmaa naamaan hieromista. Tahallisesti lapsettomat vain triggeröityisivät ja kuvittelisivat minun "yrittävän todistella jotain" tai "yrittävän vetää heitä samaan jamaan". Jostaik syystä tahallisesti lapsettomien on vaikea uskoa lasten saaminen voi olla elämän paras ja onnellisin asia, vaikkei siitä olisi sen kummemmin edes haaveillut etukäteen. Täällä saa onneksi avautua anonyymisti ja hehkuttaa onneaan! :D :D
Kommentit (107)
Näin minäkin ajattelen. Olen todella kiitollinen kaikesta mitä olen elämässäni saanut, ennen kaikkia lapsistani. He ovat suurin lahja mitä voi elämältä saada.
Niin? Mikähän lienee ap:n pointti?
Yleensä ne, jotka julkisesti suitsuttavat onneaan, ovat todellisuudessa onnettomia.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikähän lienee ap:n pointti?
Yleensä ne, jotka julkisesti suitsuttavat onneaan, ovat todellisuudessa onnettomia.
Aloittajahan nimenomaan hehkuttaa sitä anonyymisti.
Mukava on kun vierailevat minun luona mutta paras hetki on se kun näkee lapsiperheen auton takavalot, ah sitä helpotuksen tunnetta.
Elämä olisi todella tylsää ilman lapsia ja lastenlapset ovat jo kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Elämä olisi todella tylsää ilman lapsia ja lastenlapset ovat jo kaikki kaikessa.
Mielikuvituksen puutetta.
Tuota...kannattaa olla kommentoimatta, jos ei ole mitään annettavaa keskusteluun. :)
- eri