Törkeimmät tavat millä sinua on ahdisteltu?
Kiinnostaa tietää muiden kokemuksia viime ajoilta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen pomo työpaikalla: läpsäisyt takapuolelle, rintoihin kajoaminen ja lopulta "vitsillä" halusi pelästyttää ja kovakouraisesti tuikkasi sormet kainaloihin kun olin porrasjakkaralla. Pelästyin, tuoli kaatui ja kävi vähän isompi tapaturma johon joutui lopulta puuttumaan jo muukin taho ja työsuhde päättyi siihen paikkaan. Tästä on aikaa jo yli 20 vuotta mutta vammat näkyvillä/olemassa edelleen koko loppuelämän ajan.
Ja pomolla ei siis käynyt flaksi?
Ootko sairas päästäsi?
Olin 13-vuotias ja bussissa ulkomaalainen mies tuli viereen istumaan ja laittoi käden mun reidelle. Oon tavallaan tyytyväinen, että niin kävi koska ymmärrän hyvin miten lapsi saattaa lamaantua tuollaisissa tilanteissa, en siis pystynyt tekemään tai sanomaan mitään.
Pitsakuski sekosi imetyksen pullistamista rinnoistani ja pyyteli halausta silmät kiiluen. Myöhemmin ilmeisesti työvuoronsa jälkeen tuli ovelleni pitsan kanssa (en ollut tilannut!" ja pelästyi kun vastassa olikin mieheni,
On ilmeisesti kys.paikan omistajan sukulainen eikä omistaja tehnyt asialle mitään kun tein valituksen.
Eräs vanhempi humalainen rouvas henkilö kouraisi munista ja ilmoitti, että nyt lähdetään panemaan. Sanoin olevani naimisissa, että mene jonkun muun kanssa. No rouva veti nyrkillä naamaan. Lyönti oli niin heikko, että aloin nauramaan ja samalla tuttu portsari tuli hakemaan rouvan ulos ravintolasta.
En minä mutta mieheni,kävin vessassa ja kun tulin sieltä tämä iäkäs munahaukka oranssine hiuksineen koetti repiä vaivautunutta miestäni mukaansa. Kun laitoin kädet mieheni ympärille ja ilmoitin että "eikun Ville lähtee minun kanssa" niin nainen alkoi huutaa,potkia minua ja repiä tukastani hullun kiilto silmissä. Portsari tuli heittämään ulos ja huusin että "älä vielä,oota että ollaan päästy vähän kauemmas!" Asutaan kerrostaloissa baarin lähellä ja pelkäsin,että seuraa meitä kotiovelle.
Myöhemmin kuulin että on tunnettu hahmo tuolla baarissa ja mitä enemmän humalassa,sitä agressiivisempi. Saanut porttikieltoja mutta lopulta tulee aina takaisin ja roikkuu miehissä kiinni. Kuulemma kerran oli jotkut nuoret jätkät tehneet sille käytännön pilan, houkutelleet autoon ja jättäneet umpikännissä johonkin hevonkuuseen.
Teki seksuaalista ja henkistä väkivaltaa, tekstaripommitusta, soittelua, ilmestyi työpaikalleni, yritti tunkeutua kaveripiiriini jne. Kesti useamman vuoden.