Ketään ei kiinnosta naisten urheilu, ei edes naisia
Alle 600 seuraa naisten jalkapalloa. :D
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Feministit vaatii ja vaatii rahaa ja oikeuksia, mutta eivät edes itse seuraa naisten urheilua. Sisimissään tietävät, että naisten urheilu ei ole yhtä tasokasta kuin miesten.
Mistä ihmeestä repäisit linkin feminismin ja naisurheilun katsomisen välille? 🤣
Tuskin ne katsoo sitä miesurheilua sen enempää, niillä on parempaakin tekemistä.
No nyt on jutut🤔 etkö parempaan pysty ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit vaatii ja vaatii rahaa ja oikeuksia, mutta eivät edes itse seuraa naisten urheilua. Sisimissään tietävät, että naisten urheilu ei ole yhtä tasokasta kuin miesten.
Tuskin ne katsoo sitä miesurheilua sen enempää, niillä on parempaakin tekemistä.
Heilutella Palestiinan lippua Hesoissa?
Suomen edellistä peliä katsoi puoli miljoonaa ihmistä, siis norjapeliä. En sanoisi että ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on jutut🤔 etkö parempaan pysty ap.
Ei.
Ei se pysty.
Vierailija kirjoitti:
Suomen edellistä peliä katsoi puoli miljoonaa ihmistä, siis norjapeliä. En sanoisi että ketään ei kiinnosta.
Ja lisäys vielä, että se tavoitti yli miljoona katsojaa.
Kuka idiootti noita ylipäätään katsoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heilutella Palestiinan lippua Hesoissa?
Hesoi on Hanoin kaupunginosa. Tuskin siellä kukaan heiluttelee Palestiinan lippua.
Katson telkkarista Helmareiden matseja. T. 30+ nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei jalkapallo ole koko urheilu. Kyllä minä ainakin katson paljon mieluummin naisten hyppylajeja, voimistelua, rantalentopalloa ja taitoluistelua kuin miesten jalkapalloa tai kamppailulajeja.
M45
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Myisivät pelin jälkeen likaisia pelipikkareitaan niin johan kiinnostais 🤭
Toivottavasti sinulla ei ole tytärtä tai ketään muutakaan läheistä ja rakasta naishenkilöä elämässäsi, kun suhtaudut naisiin tuolla tavalla.
Naiset on alistettu palvelemaan miehiä. Ei ole aikaa muulle. Muutenkin jos heteropariskunta asuu Suomessa yhdessä, silloin mies määrää tahdin, eikä naisen tahdolla ole väliä. Jos mies esimerkiksi sanoo, että nyt katsotaan miesten jalkapalloa, silloin katsotaan sitä. Ei täällä naisilla ole käytännössä mitään omaa identiteettiä. Kaikki muovaa itsensä miesten makuun.
No ei kyllä kiinnosta miesten urheilukaan useimmissa lajeissa. Yleisurheilussa kiinnostaa sekä miesten että naisten suoritukset.
Naisten "urheilu" 😆😆😆
Ei juma 🤣🤣🤣🤣🤣
Niissä maissa missä on hyvä jalkapallokulttuuri ja menestytään, on satsattu myös naisfutikseen ja katsojamäärät on isot.
Itse seuraan lähinnä yleisurheilua, ja kyllä mua kiinnostaa siinä kaikki lajit tasapuolisesti.
Olen katsonut pelejä. Ja on pakko myöntää että onhan se surkeaa katottavaa. Pelaaminen loppuu kun saadaan yksi maali niin täähän on voitettu peli? Sitten itketään kun vastustaja jaksaa pelata vielä lisäajallakin ja tasoittaa/voittaa pelin. Kas kummaa miten tässä näin kävi.
Onko jalkapallo naisille ainoa urheilulaji?
Myisivät pelin jälkeen likaisia pelipikkareitaan niin johan kiinnostais 🤭