Ketään ei kiinnosta naisten urheilu, ei edes naisia
Alle 600 seuraa naisten jalkapalloa. :D
Kommentit (73)
Crossfitissa alan suurin ikoni on nainen, hands down. Että kyllä me seurataan.
Feministit suuttui, kun katsojaluvut on alle 600. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Paljon viihdyttävämpää kuin miesten futis, ei turhaa filmaamista, ei minutteja kestävää pallottelua ja rakentelua, paljon tilanteita peli kulkee koko ajan
Viihdyttävää tosiaan kun muijat ei osu tuon kokoiseen boltsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten jalkapallo kerää miljardeja katsojia.
Naisten jalkapallo ei saa edes 1000 katsojaa. :DDD
Siis miksi se on upeaa kun miehet juoksee pallon perässä? Miksi miehet sitä katsoo? Mitä kehuskeltavaa siinä on?
Naiskatsojien näkökulman ymmärrän.
Naiset haluaa vaan pelata ja urheilla, niitä ei kiinnosta muiden ihailu vaan se oma suoritus vaan.
Kuinka vanga sinä olet? 8? 12? Täytyykö minun oikeasti selvittää sinulle, miksi ihmiset katsovat urheilua? Vai osaatko googlettaa ihan itse? Pyydäppä iskää auttamaan. En jaksa olla sinulle Grok.
Ohoh, iso poika ihan :D
Itse ainakin urheilen mieluummin itse kuin tollotan aivottomana arvostelemassa muiden urheilua varsinkin jos en itse lajia harrasta. En tajua minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Feministit vaatii ja vaatii rahaa ja oikeuksia, mutta eivät edes itse seuraa naisten urheilua. Sisimissään tietävät, että naisten urheilu ei ole yhtä tasokasta kuin miesten.
Fakta. Ja sekös miesvihaajia ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vasta daiju laji.
Helkkarin lapsellista, kun aikuiset juoksevat pallon perässä, tai hinkkaavat muovimailaa palloon (salibändy) tai luistelevat kiekon perässä. Nukahdan alle kahden minuutin moista skeidaa katsoessa, jos vain ääni on pois TV:stä.
Oikeaa urheilua ovat juoksulajit, uinti, hyppylajit jne.
Harrastan itse yksilölajeja. Miks mä katsoisin yhtään kenenkään pallon potkimista kun ei se kiinnosta mua, sama se oliko siellä pallon perässä mies vai nainen?
Onpahan taas ylpeyden aihe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua kiinnostaa. Ainakin lentopallo. Mutta totta, ei edes naiset katso naisurheilua. Sinänsä ei ihme, kun kerta futiksessakin alle 15v pojat voittavat naisten ammattimaajoukkueen mennen tullen.
Exä katsoi naisten pesistä sen takia kun se oli kuulema niin koomista :D
Vierailija kirjoitti:
Paljon viihdyttävämpää kuin miesten futis, ei turhaa filmaamista, ei minutteja kestävää pallottelua ja rakentelua, paljon tilanteita peli kulkee koko ajan
Jep, ei sitä aikuisten miesten maassa kieriskelyä ja draamailua jaksa katsoa. Naiset pelaa ja jättää filmaamisen sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Feministit suuttui, kun katsojaluvut on alle 600. :DDD
Elävät omassa kuplassaan. Luulevat olevansa enemmistö. Totuus on se, että nuoret naiset ovat oikeistolaisia ja muslimeita. Ei mitään feministejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävää tosiaan kun muijat ei osu tuon kokoiseen boltsiin.
Eli katsot sitä kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vasta daiju laji.
Varmastiham se siltä tuntuu kun omat voima- , kestävyys- ja liikkuvuusominaisuudet ei riitä, ymmärrän hyvin. Mutta me, joilla riittää, me tykätään.
Ei jalkapallo ole koko urheilu. Kyllä minä ainakin katson paljon mieluummin naisten hyppylajeja, voimistelua, rantalentopalloa ja taitoluistelua kuin miesten jalkapalloa tai kamppailulajeja.
M45
Jalkapallo ei kiinnosta, eikä juuri joukkuelajit noin yleensä. Katson kyllä voimistelua, painonnostoa, uintia, yleisurheilua, vapaaottelua, painia, judoa, alppihiihto, lumilautailua jne. Myös naisten!
Joskus eduskunnassa ahvenanmaan kansanedustaja esitti huolensa siitä, ettei yle näytä naisten jalkapalloa ruotsinkielisenä.
Muilla edustajilla oli ihan oikeitakin asioita ja ongelmia, mutta ahvenanmaalaisella tämmöinen höpöhöpöasia.
Hiihtolajit ja kaikki talvilajit oikeastaan (kelkkanukkumista lukuun ottamatta) ovat oikeaa urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Helkkarin lapsellista, kun aikuiset juoksevat pallon perässä, tai hinkkaavat muovimailaa palloon (salibändy) tai luistelevat kiekon perässä. Nukahdan alle kahden minuutin moista skeidaa katsoessa, jos vain ääni on pois TV:stä.
Oikeaa urheilua ovat juoksulajit, uinti, hyppylajit jne.
Sama mieltä. M45
Naisia on suunnilleen yhtä paljon kuin miehiä, siksi erikoista ettei naisten jalkapalloa seuraa yhtä moni. Naiset itse taitaa olla syy miksi naisurheilussa pienemmät palkat.
Kyllä mua kiinnostaa. Ainakin lentopallo. Mutta totta, ei edes naiset katso naisurheilua. Sinänsä ei ihme, kun kerta futiksessakin alle 15v pojat voittavat naisten ammattimaajoukkueen mennen tullen.