Minulla on tänään syntymäpäivä
Ja tekisi mieli ajaa kallioleikkaukseen.
Tämä tunne on patoutunut jo pitkään. Ei ole jäljellä yhtään kaveria jolle puhua. Vaimo on isolta osalta syyllinen tähän tunteeseen ja vuosien varrella on vain komentanut hoitamaan itseni kuntoon.
Johonkin on pakko avautua tai minua ei kohta enää ole. Tai ei minua ole nytkään olemassa. Olen vain hyödyke, jota käytetään kun tarvitaan. Heitetään sivuun, kun ei tarvita. Mitäänsanomaton. Hajuton. Mauton. Turha. Korvattavissa. Arvoton.
Kommentit (67)
Hyvää Syntymäpäivää kaikesta huolimatta.
Sinä olet arvokas, ainutlaatuinen ihminen. Älä anna kenenkää väittää muuta tai kohdella sinua hyödykkeenä.
Miksi etsit omaa arvoasi muista ihmisistä etkä itse määrittele sitä?
Sinä et ole hyödytön ja arvoton, vaan arvokas!
Hyvää syntymäpäivää Sinulle! 🌹
Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain 🌹
Kertoisitko itsestäsi lisää? Mikä on johtanut kuvaamaasi tunteeseen?
Onnea!
Ja eroa vaimostasi. Jos olet jo itsemurhan partaalla, niin voit aivan hyvin tehdä vaikka miten radikaalit päätökset, jokainen niistä on pienempi kuin harkitsemasi itsari. Eroa, ala tehdä elämästäsi mielekkäämpää!
Nyt!
Osta sille kynnysmatto, pakkaa kamasi ja häivy!
Kyllä sulle vielä oikea ihminen löytyy, anna sen jäädä muhimaan liemissään, älä anna sen voittaa!
Muuta pois!
joo ja katso toi video!
Voimia Sinulle ja onnittelut! Toivon että löydät voimia jatkaa elämää <3
Ei tullut mieleen vaihtaa vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen puolestasi ap
Kuten minäkin. Kehotan myös Ap, ta kääntymään itse rakastavan Jumalan puoleen. Saat tulla Hänen eteen juuri niin rikkinäisenä kun olet.
Niin tein itse , kriisitilanteessa 4,5 vuotta sitten. Sain vastaanottaa uskoa, uudestisyntyä. Jeesus tuli elämääni!
Kirjoitit aika rankan tekstin! Pysy meidän kanssamme tässä maailmassa!
Tiedän tuon tunteen, minulla on ihan samanlainen olo. Tiedän kuitenkin myös sen, että oikeasti olen ihan yhtä arvokas ihminen, kuin kaikki muutkin. Ja niin olet sinäkin.
Jos vaimosi on tuon tunteen takana, suosittelen lämpimästi, että alat harkita avioeroa. Ota selvää käytännön asioista ja laita prosessi alulle ainakin ajatuksen tasolla. Sitten kun aika on oikea, aloitat oman elämän ja huomaat, että olet sittenkin ihan hyvä ja arvokas ihminen.
Hyvää syntyäpäivää, seuraavana asiat on jo paremmalla tolalla 😊
Miten olisi ero, jos vaimosi saa aikaan tuollaista?