Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko laihtuminen muuttanut olennaisesti miesten kiinnostusta sinua kohtaan?

Vierailija
10.07.2025 |

Onko joku oikeasti löytänyt elämänsä rakkauden laihduttuaan? tai alkoiko miehet osoittamaan huomattavasti enemmän huomiota sinua kohtaan laihtumisen jälkeen? Olen ihan hemmetin kyllästynyt sinkkuuteen, mutta myös tämä järjetön ulkonäkökeskeisyys tökkii. Haluaisin löytää jotain aitoa. Muuttuisikohan sitä sitten kovinkin katkeraksi, jos onnistuisi laihtumaan ja huomaisi, että miehet ovat kiinnostuneempia kuin aiemmin. Kokemuksia? 

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en kiinnitä huomiota 'miesten kiinnostukseen'. Elän elämääni, johon kuuluu niin paljon kaikkea kivaa, mutta suunnilleen viimeisellä sijalla on 'miesten kiinnostus'. Olen parisuhteessa, ja kun laihdutin, mieheni kiinnostus pysyi samana eli on kiinnostunut ja sydämellinen ja kunnioittava. 

Vierailija
62/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pitkät hiukset on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut koko nuoruuteni kaunis ja hoikka. Julkkistenkin päät on kääntyneet. Siitä ei ole ollut minulle mitään hyötyä.

Hyötyä on vain opportunismista ja kunnianhimosta.

Niitä täällä olevilla miehillä riittää.

Vierailija
64/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sille luonnolleen mitään voi, että naisen pitää olla nätti ja sopusuhtainen, että voi herättää kiinnostukseni. Nuori ikään ei takaa mitään, mieluummin 55v sporttimimmi kuin 35v löllykkä. Ja naaman on oltava mieleinen myös.

M50 

No todellisuudessa onneksi voi. Tai siis, seksi ei ole mikään välttämättömyys ihmiskunnan jatkuvuudeksi. Sen sijaan pervopapat ja siittäjätyyppiset miehet pudotetaan geenipoolista hyvin nopeasti jos eivät kasva henkisesti "luontonsa" yläpuolelle. Leonardo Dicaprio on ainoa joka tätä perinnettä jää ylläpitämään muien miljonääripatriarkkojen kanssa. Köyhät patriarkat saatellaan hautoihinsa ilman lähisukulaisia.

Vierailija
65/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ollessani hoikimmillani (treenattu BMI 21-21,5) miehet kiinnitti tosi paljon huomiota. Siihen pari kiloa lisää (BMI 22-22,5) ja en saa mitenkään erityisesti katseita. Kaikista viehättävimmilläni olin 24-48 h paastottuani.

Tosin sama se taitaa olla miehillä - kyllä miesmallitkin vetää nesteet pois ennen kuvaussessioita. Yksi komea mutta ei poikkeuksellisen komea mies tuli taannoin vastaan ja valitteli, kuinka hän on malli ja työ meinaa mennä kun äiti syöttää häntä liian pulskaksi :-D Lihava ei missään nimessä ollut nytkään, vain normaali. Näytti kuvia missä lihaserottuvuus oli sitten ihan eri tasolla ja silloin siihen kiinnittäisi kadulla varmasti huomiota. 

Mielestäni tämä on nuoruuden typeryyttä. Ihan oikeasti kuka tahansa voi laihduttaa itsensä luuviuluksi eikä se ole edes vaikeaa, edes ilman ozempicia tai muita vastaavia. Onnistuu vaikka vodkadieetillä, ja se on hauskaakin. Paastoaminen on myös terveydelle hyväksi, kun solut alkavat uusiutumaan. 

Tuo on vähän sama kuin maratoonin juosseita ihannoivat ne, jotka eivät ole juosseet viittäkään kilometria. Ne jotka ovat, toteavat että jaa, ja keskittyvät ihan muihin asioihin. Juoksevat ehkä ultramaratooneja.

Sen vuoksi miehet, jotka kommentoivat negatiivisesti naisten painoa näyttäytyvät itselleni raukkamaisilta kiusaajilta, jotka ovat surullisempia kuin pieni kimittävä piski. Sanon vaan, että naiset, ansaitsette paljon parempaa. Tietäkää se, kun joku tuollainen alhainen elämänmuoto saa jostain syystä huomionne. Olette maailmoja enemmän, kuin he.

Vierailija
66/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoikempi nainen on aina mukavampi.

Vierailija
67/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Hoikkana naisena miehet harvemmin kestävät minua yhtäkään kuukautiskiertoa. En nimittäin poraa ja kimitä, vaan potkaisen pallit kurkkuun jos mies alkaa hyppimään silmille. Mutta keep on dreaming.

Vierailija
68/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Hoikkana naisena miehet harvemmin kestävät minua yhtäkään kuukautiskiertoa. En nimittäin poraa ja kimitä, vaan potkaisen pallit kurkkuun jos mies alkaa hyppimään silmille. Mutta keep on dreaming.

Ihme väkivaltakallunisti.

Vierailija
69/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme väkivaltakallunisti.

Höpö höpö. En ole suhteessa esim. seksuaalisesti hyväksikäyttämässä ketään, toisin kuin miehet. Mieshän panee naista vaikka 10 vuotta hedelmättä, tuhansia, kymmeniä tuhansia siitoksia. Ihan kuin naisen funktio maailmasa olisi todellakin olla sperma viemäri. No ei pane minua. Yllättäen ei enää hoikkuus kiinnostakaan kun mies tajuaa, ettei voi alistaa minua roskasiemenensä jäteviemäriksi.

Vierailija
70/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta en usko että ulkonäöllä on juurikaan väliä kun oikea ihminen osuu kohdalle. Toki useampi ihminen kiinnostuu kun ulkonäkö on kohdillaan mutta siinä on sivuvaikutuksena se että osa kiinnostuu vain ulkonäöstä ja näitä on joskus hankala erottaa hyvistä kumppaniehdokkaista.

Mun "markkina-arvo" ei ole mennyt lainkaan etenkin palstalla väitettyjen kaavojen mukaan. Nuorena olin hoikka ja kaunis mutta ei minulla ollut vientiä sillä olin myös tosi ujo. Jotkut harvat kyllä kiinnostuivat mutta selkeästi pinnallisista syistä jotka eivät itselleni riittäneet. Täysin epäsopivia ihmisiä oli tarjolla. 

Tapasin mieheni kun olin lihonut lähes 100-kiloiseksi. En usko että hän lainkaan rakastui ulkonäkööni vaan siinä oli jotain muuta. Ihan kuin olisimme olleet tutttuja hyvin kaukaiselta ajalta. Ulkonäöllä ei ollut mitään väliä siinä kohtaa. 

Nyt olen 49-vuotias hoikka nainen, joka rakastaa elämää ja pitää huolta itsestään. Tällä hetkellä menekkini olisi suurimmillaan. Iltaelämässä ha tapahtumissa minua lähestytään joka ikinen kerta. En usko että kyseessä on hoikkuus sillä olin nuorenakin hoikka. Uskon että kyse on nykyisestä onnellisuudestani, terveestä itsetunnosta ja hyvinvoinnistani joka näkyy myös päällepäin.

Vierailija
71/71 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka (alle 50) ja varsinainen mulkkumagneetti. Mietin että vähän pulleampana olisi ehkä hyvä parisuhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi