Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sama aloitus vähän väliä.
Nää allut on jumissa 12-vuotiaan mielessään. Eivät kehity.
Eiköhän tuo ole joku 12v veeti joka vie isoäitinsä ikäisiä spermaviemäreitä täällä kuin litran mittaa.
Tää sviemäreistä kirjoittava jonneviemäri kirjoittaa itsensä vähän väliä pussiin. Sai joku aika sitten bannit palstalle. Näköjään on "vapautunut" taas. Ikävä kyllä.
"Oho oli ilmeisesti aivan liian kovat vaatimukset 😶"
Ilmeisesti jos ei ole onnistanut.
Tää ketju on todellinen inceleiden kauhukabinetti 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vielä käsitä sitä että miehet voivat olla sinkkuna nykyään, eli miksi ottaa se huono nainen eli lihava tai ruma nainen kun mieluummin mies on sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa?
Ole toki sinkku. Suurin osa tuntemistani sinkku naisistakin on mieluummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Mutta ei tarvi haukkua kaikkia naisia, koska et saa sitä kenet haluat/kelpuutat.
Ylipäätään joutavaa haukkua toisia ihmisiä pinnallisten ominaisuuksien vuoksi. Mielestäni suurin osa ansaitsee asiallista kohtelua, vaikka et heihin fyysistä vetovoimaa tuntisikaan. Toisaalta vittumaisen näätäihmisen voi aina laittaa nokkaunille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille."
Perustele.
Sivusta. Miksi pitäisi perustella, ellet ole alle 30v ja siksi ajattelet noin. Miesten joukko on täynnä kultakimpaleita mutta sitä ei välttämättä huomaa heti. Miehet on lojaaleja, suorapuheisia, auttavat jos apua tarvitaan, herkkiä, epävarmoja, silti rohkeita ja uskaltavat tehdä asioita.
En olisi uskonut kuinka läheiset välit minulle ehtii tulla niin monen miehen kanssa lyhyessä ajassa. Naisten kanssa se ei ole yhtä todennäköistä.
Tunnen monta kultakimpaletta. Lähes kaikki ovat parisuhteessa. Yksi eronnut, koska joi. Oli muuten ihana mies. Toinen eronnut, kun kuppas naiseltaan koko elatuksen. Kolmas sinkku, vaikka on ihan luonteeltaan. On kyllä myös psn kannattaja, en tiedä, vaikuttaako se sinkkuuteen. Kaikki haluaisivat saada vielä naisen. Ehkä joku vielä näkee nämäkin kaverit kultakimpaleina.
Vierailija kirjoitti:
"Oho oli ilmeisesti aivan liian kovat vaatimukset 😶"
Ilmeisesti jos ei ole onnistanut.
Joskus onnistaa, joskus ei, sellaista on elämä. Tindereitä en ole koittanut, eikä kapakoissa pyöriminen oikein enää jaksa kiinnostaa. Silti aina välillä tulee vastaan positiivisia kohtaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtava "tavallisen miehen" esittelyketju tämä 🙄😂
Minusta tämä ketju kertoo yhtä paljon naisista kuin miehistä.
Sinä olet hyvä esimerkki.
Kiitos näistä, toivottavasti mahdollisimman moni poika ja nuorimies lukee teidän juttuja ja tajuaa mitä olette.
Joo mutta miehet aloitti ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Vauvafoorumin korkein älymystö ja kerma äänessä 😂😂😂
Tämä olisi kuollut ketju jos naiset eivät olisi täällä riehumassa.
Kerro omin sanoin, miksi itse olet täällä?
Aloita itse.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kun on rahaa,valtaa ja komeutta niin se saa naisen kuin naisen.
No, mun onni on se, että mun mies ei halunnut naisen kuin naisen. Parisuhteen kannalta tärkeää on se, että molemmat haluavat juuri toisensa. Ei ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi syytä laskea rimaa edes vähän! Me kaikki miehet emme ole niitä pitkiä ja koulutettuja lentäjälääkäreitä. Kertokaa nyt ihmeessä miksi se duunarimies ei voi olla hyvä kumppani? Miksi ainoastaan korkeakoulutettu(parempi tuloisempi) on parempi kumppani kuin duunari?
Jos mies on sähkäri 3500e/kk palkalla niin miksi se on automaattisesti huonompi kumppani kuin joku toimistotyöntekijä 4500e/kk palkalla?
Minulle ei kelpaisi kumpikaan nuista. Miehellä pitää olla kunnianhimoa ja älyä kehittää itseään mahdollisimman pitkälle ja halua olla paras siinä mitä tekee. Se on seksikästä.
Ja kun sä porsit tuollaiselle miehelle, sen pitää muuttua yhdessä yössä maailman parhaaksi koti-isäksi joka unohtaa uransa ja keskittää voimavaransa äitiin ja sen kupeiden h
Jokainen isä saa testata isyytensä, jos epäilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntuu tykkäävän siitä jos mies lyö ja on väkivaltainen. Mies kun pistää naisen ruotuun nyrkein niin tuntuu siltä että naiset nauttii siitä ja jopa kiihottuu. Tämän takia naiset tykkää niistä pahoista pojista.
Mistä tulee nää omituiset väkivaltafantasiat?? Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tiedä mitä ne haluaa joten se aiheuttaa ongelmia parisuhdemarkkinoilla.
Suurin osa naisista tietää, mitä EI halua. Ja tämäkö sit sinusta on se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään muuta vaatimusta miehelle kuin että hän on se mies jota himoitsen eniten maailmassa.
Niin eli himoitset mistä joka on pitkä, komea, hoikka, korkeakoulutettu ja hyvätuloinen? Tuollaisia miehiä jokainen nainen himoitsee, oli naisen taso mikä vaan. Kummasti vaan tuntuu siltä että teitä naisia ei kiinnosta miesten luonne,arvomaailma,harrastukset tai tulevaisuuden suunnitelmat yhtään kunhan mies on komea ja hyvätuloinen.
M34
Ei hänen tarvi olla mitään tiettyä asiaa, kunhan vain halu syttyy. On syttynyt joskus myös sitä myötä kun on tunnettu pidempään ja on annettu tunteille aikaa.
Miksi kuvittelet, että kaikki naiset ovat jossain Tinderissä? En minä tunne ketään, joka olisi. Mitäs jos huomenna menisit vaikka Prismaan niin näkisit, millaiset miehet ja naiset ovat löytäneet toisensa. Ihan tavalliset.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois yksi tavallinen mies taas yksin viikonlopun kun en kelpaa sille nätille tavisnaiselle. Tinderissä matchejä en saa keneltäkään, jos tykkään kaikista niin matchejä tulee vaan thaikuilta ja rumilta suominaisilta.
Saat mätsejä tasoisiltasi naisilta. Sinä vaan et hyväksy omaa tasoasi. Sinulle nätti tavisnainen = missi tai malli, eli ei todellakaan mikään tavisnainen!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä on oksettavan helppoa. Voi olla mitä vaan mielenterveysongelmia ja silti saa perheen,lapsia ja seksiä.
Mitä mielenterveysongelmia tarkoitat? 75% skitsofenikoista on miehiä ja osalla heistäkin on puoliso.
Etkö ole tietoinen? Oikeasti?
Kelpaako sinulle ihan kuka tahansa nainen, joka käy kaupassa eikä hakkaa miehiä?
Kukaan nainen ei halua olla miehelle "ihan kuka tahansa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtava "tavallisen miehen" esittelyketju tämä 🙄😂
Minusta tämä ketju kertoo yhtä paljon naisista kuin miehistä.
Sinä olet hyvä esimerkki.
Kiitos näistä, toivottavasti mahdollisimman moni poika ja nuorimies lukee teidän juttuja ja tajuaa mitä olette.
Kovasti tosiaan toivomme, että kaikki tasa-arvoiseen parisuhteen kykenemättömät miehet jatkossa valitsevat MGTOW:n.
Ai, minä toivon että aivan kaikki valitsevat MGTOW:n
Naisten määritelmä tasa-arvoisesta parisuhteesta on vinoutunut.
Tasa-arvoinen parisuhde on sellainen, jossa molemmilla on saman verran vapaa-aikaa ja
"Ajanköäyttötilastojen mukaan naisilla on enemmän vapaa-aikaa jo nyt. Perhebarometrin mukaan naiset ovat väkivaltaisempia parisuhteessa kuin miehet.
Miehet ovat onnellisempia koska tyytyvät vähempään, eipä naisilla ole mitään annettavaa. Naiset eivät kykene olemaan tyytyväisiä. Jos naiset ryhtyvät parisuhteisiin vain miljonäärien kanssa, he alkavat vaatimaan miljardöörejä.
Se siitä tasa-arvosta siis"
Ajankäyttötilaston mukaan naisilla siis enemmän aikaa hoitaa perhettään. Sitähän sinä tarkoitit. Kun jonkun ne lapset on päiväkodistakin haettava, määräaikaan mennessä. Silloin kun miehet tekevät "ylitöitä".
Linkit olis fiksu laittaa "faktoihin", muuten ne ovat vain sinun länkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Painu vttu mäkeen ja työnnä pääsi oersereikääsi.
Näin just. Kipinää on tai ei ole. Sellaisen kanssa ei koskaan, jolle "kelpaa kuka vaan, joka kelpuuttaa".