Missäpäin sitä hellettä on luvassa ?
Ei meilläpäin ainakaan 10 päivän ennusteessa päästä yhtenäkään päivänä edes lähelle +30 astetta ?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Helleraja on +25.
Helsinkiin luvattu 21-22c.
Tänään Helsingissä saavutettiin +20,2C. Käristyskupoli!
Helsingissä on ollut tähän mennessä kaksi tuntia hellettä tänä vuonna.
Tulee mittaushistorian kylmin kesä.
Tänne Kilvakkalaan ollaan luvattu viikonlopuksi ja alkuviikoksi 26 astetta lämpöä. Näyttäisi tulevan ukkostakin ja sateita sunnuntaina ja maanataina.
Vierailija kirjoitti:
Tänne Kilvakkalaan ollaan luvattu viikonlopuksi ja alkuviikoksi 26 astetta lämpöä. Näyttäisi tulevan ukkostakin ja sateita sunnuntaina ja maanataina.
Kilvakkala?!
Etelä-Suomeen ei ole ymmärtääkseni luvattu hellettä. Lämpimintä taitaa olla Keski-Suomessa ja siitä pohjoiseen.
Tänne etelämmäksi luvattu sadetta ja ukkoskuuroja viikonlopuksi. Ettekö lue itse ennusteita?
Itä-Savo luvattu tänne ainakin 27.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helleraja on +25.
Helsinkiin luvattu 21-22c.
Mitä väliä? Eihän siellä ole asutusta kesällä.
Olisko tohmajärvellä ja vaajakoskella
Riippuu, millä tuulella on Pekka ja mitä käskee tulemaan.
No toivottavasti ei yhtään mihinkään.
En tiedä, hämeessä villatakki päällä ja sukat jalassa. No onneksi ei vetä sada.
Nää meteorologit on nimenomaan ennustajia. Ennustan, että saan lottovoiton lauantaina. Tätä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilvakkala?!
Niin? Kilvakkalassa olen tarkemmin, kuin Ikaalisten keskustassa. Edes säät eivät ole aina yhtenäiset Ikaalisten keskustan kanssa.
Tampereella ainakin oli tänään aivan riittävän lämmintä. Yhtään enempää ei saa olla IMO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilvakkala?!
Niin? Kilvakkalassa olen tarkemmin, kuin Ikaalisten keskustassa. Edes säät eivät ole aina yhtenäiset Ikaalisten keskustan kanssa.
Eli hevon jeerassa!
Turussa käristyskupoli just ja just 20 astetta 😂
Ilmasto kriminaalit tääs paniikissa kun tulee helle.