Onko Guns'n Roses maailman paras rockbändi?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnareita ei edes olisi ilman Hanoi Rocksia.
No olisipa.
Itselle taitaa olla ykkönen vaikka Axlin laulukunto ei nykyään aina ole ihan kohdillaan.
Ainakin Tampereella suht heikko esitys.
Vierailija kirjoitti:
Scorpions
Siinä toinen vinkuja!
Vierailija kirjoitti:
Eikä hanoita ilman Alice Cooperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisipa.
Itselle taitaa olla ykkönen vaikka Axlin laulukunto ei nykyään aina ole ihan kohdillaan.
Joskusko ollu 😳 😂
Ei mutta Welcome to the Jungle on hyvä kappale
En tiedä pahempaa laulajaa ku axl. En oo ikinä sietäny sitä määintää! Radio menee kiinni heti.
Vierailija kirjoitti:
Rock pitäisi ensiksi määritellä, koska voi olla aika lavea käsite. Mutta silti uskoisin, että Rollarit taitaa olla paras.
Joo olisivat voineet lopettaa jo 60- luvulla, vetivä kovereita ja sen jälkeen vuosikymmeniä pelkkää paskaa, ei jatkoon .
No minulle on aina siitä lähtien, kun aloin sitä kuunnella v. 1987. En ihan helposti muuta valintojani. Esimerkiksi GnR on minulle maailman paras bändi ja November Rain on minulle maailman paras bändin soittama kappale. Maailman parhaan elokuvankin valitsin jo kasarilla, eikä sekään ole muuttunut näiden liki 40 vuoden jälkeen.
Kiinalainen yhtye tyanshy and hey on paras.
Heidän kultakautensa oli 1987-1991. Sen jälkeen bändiltä ei ole tullut mitään merkittävää, kultakauden maineella mennään. Sama juttu Metallicalla. Toisaalta eipä ole tullut miltään muiltakaan bändeiltä enää mitään merkittävää tällä vuosituhannella. Kyseinen vuosi 1991 on viimeinen merkittävä rockvuosi, monta isoa albumia julkaistiin silloin. Sen jälkeen ei ole tullut 30 vuoteen edes yhteensä niin merkittäviä albumeja kuin vuonna 1991.
Täyttä paskaa ollut jo 80 luvun lopusta
Parhaina päivinään tosi hyvä. Nykyään ei.
Vain jos juutuit pahasti 80-luvulle
Oli se parin ekan levyn ajan ihan ok. Sitten mentiin aineista sekaisin lopullisesti. Eihän ne nyt kummoisia muusikoita yksikään ole
Vierailija kirjoitti:
Oasis on parempi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Se oli kyllä hyvä ennen. Nyt lähinnä kuin kylmää kahvia joisi.
The Cult on parempi.