Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temu-paketeille tulee kahden euron käsittelymaksu

Vierailija
10.07.2025 |

Oletko järkyttynyt vai tyytyväinen?

"Euroopan parlamentti on hyväksynyt ehdotuksensa kolmansista maista EU-alueelle tulevien pienpakettien hallinnasta."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eu-alueelle-tilatuille-temu-paketei…

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temuttajat vaarantaa sekä oman, että muiden turvallisuuden!. Näin kemikaali herkkänä olen saanut vakavia allergia oireita jo pelkästään siitä, että olen tavannut kaveria jolla on Temu krääsää koti täynnä. 

Ihme logiikka hänellä ei ottanut k rokotetta, koska hänen mukaansa myrkyllinen ja vaarallinen ja sitten kuitenkin temuttaa vaikka niissä on todettu oikeasti haitallisia aineita . 

Päätin etten kyseistä henkilöä sitten enää tapaa . Ihme Sulo Vileneitä ku paskaa pitää ostaa vaan siksi, että halvalla saa.

Et ollut tuolle ihmiselle mikään menetys. Pikemminkin päinvastoin, pääsi psyykkisesti vakavasti sairaasta mielipuolesta eroon ja elämänsä helpottuu. 

Vierailija
42/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava uutinen! Ei tänne tarvitse tuoda luokatonta krääsää. 

Sitä krääsää on Suomessa kaupat täynnä. Miten joku voi olla noin idiootti ettei tajua ettei se ole samaa tavaraa.. toinen on EU testattu ja toinen ei

Se jos minä teen Lamborghini auton itse niin onko se silloin Lamborghini? Sinun mielestäsi varmaan on kun olet tyhmä . Tainnut Teemu kemikaalit jo syövyttää aivosolut

Millä kemikaaleilla olet itse syövyttänyt aivosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on kuin Wish.

Vierailija
44/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni on vastuussa myymistään tavaroista, niihin ei voi panna mitä tahansa myrkkyjä ja teettää orjatyöllä. Tietenkin samalla muotilla mutta paskemmin toteutettuna ja ilman turhvallisuusvastuita halvempaa tavaraa saa temussa.  

En tiedä siitä puljusta, mutta kyllä Suomestakin on saanut ihan säännöllisesti myrkkykamaa tuotteissa tai jotain irtoaa. Vaikka eu:lla onkin omat kriteerit, mutta kuka ne ehtii tutkia kaikki.

Vierailija
45/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole koskaan tavannut ketään oikeasti älykästä joka sieltä tilaa. Ei sieltä oikeasti kukaan aivot omaava tilaa yhtään mitään. 

Hyviä syöpä hetkiä ja lyijy myrkytyksiä sitten vaan ei ole minun ongelma.

Itse en ole kertaakaan lukenut yhtään fiksua kommenttia temun kritisoijilta. Aina samat väsyneet argumentit syövästä. Yrittäisitte nyt edes.

Itse olen saanut ihottumaa, ääni käheytyi ja kurkku turposi melkein umpeen, yskää , huimausta , päänsärkyä. Urtikariaa . 

Syöpä on se pienen ongelma . 

Kemikaali yliherkkyys on oikea sairaus ja on paljon tapauksia, missä ihmisiä on saanut oireita pelkästään käymällä ihmisten kodeissa tai tapaa ihmisiä jolla on Temu vaatteita päällä. 

Onko sulla oikeus aiheuttaa muille hengen vaaraa ? Myr

Vaikutat sen verran parantumattomasti sairaalta mieleltäsi että kaikille etu että sinut myrkytetään ensimmäisten joukossa täältä pois. Pitääpä tehdä Temu-tilaus. 

Vierailija
46/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temuttajat vaarantaa sekä oman, että muiden turvallisuuden!. Näin kemikaali herkkänä olen saanut vakavia allergia oireita jo pelkästään siitä, että olen tavannut kaveria jolla on Temu krääsää koti täynnä. 

Ihme logiikka hänellä ei ottanut k rokotetta, koska hänen mukaansa myrkyllinen ja vaarallinen ja sitten kuitenkin temuttaa vaikka niissä on todettu oikeasti haitallisia aineita . 

Päätin etten kyseistä henkilöä sitten enää tapaa . Ihme Sulo Vileneitä ku paskaa pitää ostaa vaan siksi, että halvalla saa.

Et ollut tuolle ihmiselle mikään menetys. Pikemminkin päinvastoin, pääsi psyykkisesti vakavasti sairaasta mielipuolesta eroon ja elämänsä helpottuu. 

En minäkään jatkaisi noin päästään sekaisin olevan ihmisen tapaamista. Tiedä milloin oma henki on vaarassa kun mikä lie psykoosi menossa.

Vierailija
47/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästö Suomen hintoihin verrattuna on niin mittava, ettei todellakaan haittaa. 

Voi jestas miten idiootti olet. Ja itsekäs. Minä minä minä ja kunhan Minä saan halvalla vaikka luonto saastuu ja myrkyt leviää. Suomesta ostetut tavarat on EU direktiivin mukaisia sekä varmasti turvallisia ja niillä työllistävää vaikutusta on enemmän. Se sinun temusta halvalla tehty Kemikaaleilla täytetty vaate riepu työllistää tasan yhden kiinalaisen joka tuskin saa edes kunnon palkkaa tai saa mitään työterveyshuollon palveluita. 

Teemu pitäisi kieltää ja sinun ei pitäisi ostaa yhtään mitään jos rahat ei kerran muka riitä.

Ai että oikein Teemu pitäisi kieltää 🤭

Kukakohan niistä Teemuista? Jäi vähän epäselväksi. Teemu Selänne? Teemu Roivanen? vai joku muu Teemu josta emme ole vielä edes kuulleetkaan?

Vierailija
48/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas miten idiootti olet. Ja itsekäs. Minä minä minä ja kunhan Minä saan halvalla vaikka luonto saastuu ja myrkyt leviää. Suomesta ostetut tavarat on EU direktiivin mukaisia sekä varmasti turvallisia ja niillä työllistävää vaikutusta on enemmän. Se sinun temusta halvalla tehty Kemikaaleilla täytetty vaate riepu työllistää tasan yhden kiinalaisen joka tuskin saa edes kunnon palkkaa tai saa mitään työterveyshuollon palveluita. 

Teemu pitäisi kieltää ja sinun ei pitäisi ostaa yhtään mitään jos rahat ei kerran muka riitä.

Sieltä ei ole pakko ostaa mitä tahansa tai keneltä tahansa myyjältä. Voi katsoa suosituksia myös, paitsi jos se ei kerro mitään. Alkuperä on tietysti hyvä saada niihin esille. Ja temulle on vaihtoehtoja myös muista verkkokaupoista, jos tietää niiden alkuperän paremmin.

Vierailija
49/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni on vastuussa myymistään tavaroista, niihin ei voi panna mitä tahansa myrkkyjä ja teettää orjatyöllä. Tietenkin samalla muotilla mutta paskemmin toteutettuna ja ilman turhvallisuusvastuita halvempaa tavaraa saa temussa.  

Herää jo pahvi todellisuuteen, Tokmannin jokaisen kiinatuotteen alkuperää ja myrkyttömyyttä ei todellakaan testata. Vähän väliä takaisinvetoja milloin mistäkin tuotteesta.

Vierailija
50/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. 

Vierailija
51/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset ihan ilmaiseksi jakavat nimensä ja osoitteensa ja puhelinnumeronsa ja pankkitiliensä tiedot mahdollisesti tulevaisuudessa  vihamielistä maiden välistä konfliktia varten, eivät tarvise vakoojia tuoda Suomeen. Kun mammat tilaa mekkoja, jotka ei sovi päälle ja elektroniikkaa, joita ei ole turvatarkastettu standardien mukaisesti. Ja lapsille myrkkyä.

Vierailija
52/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että oikein Teemu pitäisi kieltää 🤭

Kukakohan niistä Teemuista? Jäi vähän epäselväksi.

En tunne ketään Teemua itse, mutta on totta että ihminen voi olla myrkyllinen läheisilleen.

Vierailija
53/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on kuin Wish.

Koskee myös sitä.

Vierailija
54/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jatkaisi noin päästään sekaisin olevan ihmisen tapaamista. Tiedä milloin oma henki on vaa

Tämä ainakin todistaa sen että temuttajat on itsekkäitä ja itse mielisairaita. Miten voi jollekin joku halpa kiina krääsä olla noin tärkeää, että menee noin tunteisiin, että pitää toista haukkua mieleisairaaksi jos saa oikeita oireita. Toivottavasti itse saat niin pahan allergian, että uskot paitsi ettet usko sittenkään kun et varmaan sitten luota lääkäreihinkään, jos et luota Suomen viranomaisiin jotka sanovat selkeällä Suomen kielellä, että niissä temu tuotteissa on haitallisia aineita, jotka ylittävät raja arvot  . 

Kemikaaliyliherkät voivat saada Suomalaissita tuotteista oireita myös eikä vain temu tuotteista niissä vaan sitä kemikaalia on enemmän ja lyijyä. Ennen vanhaan ihmisiä kuoli lyijymyrkytyksiin tapettien ja meikkien takia ja sen takia ne kiellettiin. Paitsi Kiinassa voi tehdä mitä vaan .

Moni ei tajua ettei Temu ole mikään kauppa vaan se on kuin market, jossa on eri myyjiä eli temu ei ole vastuussa myyjistä ja siellä voi kuka tahansa myydä mitä tahansa . 

Joisitko vettäkin jossa on myrkkyä jos saisit sitä halvemmalla? No varmaan joisit koska yolo

Vierailija
55/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se probleema on just se että suomesta ei saa juuri mitään. Ihan olemattomia kauppoja joissa niissäkin kaikissa lähes samat tavarat tarjolla. Siksi pitää tilata netistä/ tai ulkomailta. Itse tosin en vaivaudu siihenkään. Ei oo mikään pakkomielle shoppailla jos tarjonta on tämä että joka koti näyttää samalta ja emännillä on samanlaiset jumppatrikoot järestään päällään.

Vierailija
56/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on kuin Wish.

Koskee myös sitä.

Ai prkl! Täytyy sitten siirtyä alibaba tai johonkin toiseen.

Vierailija
57/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tullia menee Temusta tilatessa?

Vierailija
58/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava uutinen! Ei tänne tarvitse tuoda luokatonta krääsää. 

Nauti sitten siitä miten kaikki suomalaiset verkko- ja kaupat nostaa hintoja kun ollaan saatu tukahdettua reilu kansainväline kilpailu.

Niin nautinkin, loppuu se persaukisten turha kuluttaminen kokonaan ja varastossa riittää tuotteita meille maksukykyisille.

Tässähän nyt ei ollut mitään järkeä, onhan niitä tuotteita sinulle varakkaalle ollut siellä kotimaisissa kaupoissa jos köyhät tilaa temusta?

Vierailija
59/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä temu haukku-viestejä jatkuvasti tehtailee? Toivottavasti saa apua mielenterveytensä kanssa.

Vierailija
60/120 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen taskuun toi 2e menee? 

Postin luultavasti ja kelpaa taas nostella muutenkin hintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän