Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavalla toimiva ja hyvä parisuhde

Vierailija
10.07.2025 |

Heillä todella täydellinen parisuhde. Vaimo tekee ja mies tekee, molemmat hoitaa hommansa täydellisen hyvin. Miestä ei heillä tarvitse patistaa tekemään yhtään mitään, katsoo aina ja tekee homman pois. Järjestelee heidän kesänsä niin, että hommat toimii vaikka ovat paljon poissa kotoa, nainen tekee osuutensa ja eniten ihmettelen tätä miehen reipasta ja tuloksellista itseohjautuvuutta, ei minun mies tee oikeastaan mitään oma-aloitteisesti, kaikki saa sanoa ja jopa pakottaa tekemään ja siitäkin rimpuilee suurimmaksi osaksi vastaan tai kieltää tarpeet tehdä juuri nyt mitään tai siirtää ensi kesään tai talveen. Mitenkähän jotkut miehet tekevät ennenkuin vaimo ehtii kissaa sanoa, arvostan !

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on myös tekevä ja itseohjautuva. Tämän huomasi jo seurusteluaikana. Huonoa ei kannata ottaa vaivoikseen. 

Vierailija
2/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihmiset ovat erilaisia. Ei kaikkien jaksaminen ole samanlaista. Eikä liiallinen suorittaminen ei johda yleensä yhtään mihinkään hyvään. Toipuminen uupumuksesta voi olla todella pitkäkestoista. 

Eri asia tietty on, jos kyse on puhtaasta laiskuudesta, ettei vain halua tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös kulissi. Et tiedä kaikkea.

Vierailija
4/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa mies, joka tekee ja touhuaa. Siis ihan kaikkea! Leipoo jopa kakut juhliin :)

En varmaan osa oikein sitä arvostaa ja muistaa kiittää, kun aina ollut näin. Minä en esim. ole ikinä pessyt ikkunoita, uunia, jääkaappia tai saunaa.... Hän on se joka totetaa, että nuokin paikat on siivouksen tarpeessa. 

Yhdessä vuodesta 2001.

Vierailija
5/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se tuskin oli ap:n pointti. Vaikka olisikin kulissi, niin ap pystyi ainakin näkemään, että voi olla myös toisenlaisia parisuhteita.

Vierailija
6/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nelosvastaaja on itse se nainen, tarkoitin, että mulla on tuommoinen mies :D

Vierailija
7/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että eräs kaverini on sinkkuna siksi, että hän on jollain tavoin, voiko sanoa liian itsenäinen. - Vuosien myötä hänestä on varmasti tullut vähän nirso, vaikka itse hän on sanonut, että kovin vähän asioita, joihin naista tarvitstsi ja hukasten samalla, että tietää kyllä, että  kauhea ajatella tai sanoa kumppania jonain tarvekaluna tai välineenä. Ilm. hän myös viihtyy sinkkuna kun ei hän jaksa tai viitsi käyttää juurikaan kumppanin etsimiseen. Tuskin laittaisi pahakseen jos sopiva osuis vain kohdalle. Mutta kyllä tuon naisen tulisi tuoda hänen eloonsa "riittävän paljon" lisäarvoa, niin kuin hän on myös sanonut. - En usko, että "tarpeeksi lisäarvoa" hänen eloonsa toisi nainen, jota hänen tulisi ohjeistaa ja tai jotenkin johtaa. Aktiivinsena miehenä tarvitsisu samantapaisen naisen.    

Vierailija
8/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa mies, joka tekee ja touhuaa. Siis ihan kaikkea! Leipoo jopa kakut juhliin :)

En varmaan osa oikein sitä arvostaa ja muistaa kiittää, kun aina ollut näin. Minä en esim. ole ikinä pessyt ikkunoita, uunia, jääkaappia tai saunaa.... Hän on se joka totetaa, että nuokin paikat on siivouksen tarpeessa. 

Yhdessä vuodesta 2001.

Hei!

Voitko konsultoida 

Elonia ja kloonauttaa itsesi?

yt,

kaikki Suomen naiset 🥳

Vierailija
9/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et arvosta itseäsi ja siksi olet suostunut ottamaan miehen, joka ei arvosta sinua. Siinpä se kai kiteytetysti. 

Noita hyviä miehiä ei riitä kaikille. Siksi on paljon sinkkuja naisia. 

Vierailija
10/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vuodesta 2001.

Hei!

Voitko konsultoida 

yt,

kaikki Suomen naiset 🥳

*siis tämän täydellisen puolisosi.

Olethan humoristi..

Onnittelut onnekkaalle naiselle.

Vierailija
11/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös hyvä ja toimiva parisuhde. Mies on yhtä laiska ja mukavuudenhaluinen hedonisti kuin minä. Kaikki pakolliset hommat pusketaan yhdessä niin minimillä kuin pystyy ja sitten taas keskitytään laiskottelemaan ja rentoutumaan yhdessä.

Eli eiköhän tässäkin ole avainsanana se, että löytää kumppanin joka jakaa samanlaisen elämäntyylin.

Vierailija
12/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vuodesta 2001.

Hei!

Voitko konsultoida 

yt,

kaikki Suomen naiset 🥳

Se oli kyllä sen "täydellisen miehen" vaimo, joka vastasi, joten hänen kloonaamisessaan ei olisi vastaavaa hyötyä. Eikä se olisi niin tarpeenkaan, koska muitakin aikaansaavia miehiä on. Esim. minä ja suurin osa tuttavapiiristäni. Eikä se geeneistä johdu, poikani on täysi vastakohta.

Vierailija
13/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani ovat tuollaiset. Pettymykseni on ollut vaikea käsitellä, kun itse en ymmärtänyt hakeutua vastaavanlaiseen parisuhteeseen, vaan otin vaan jonkun joka huoli minut. Nyt vielä nelikymppisenä yritän löytää uuden tuollaisen toimeliaan parisuhteen, mutta sepä onkin aika vaikea temppu. Nähdäkseni ei riipu ainoastaan parisuhteen osapuolten ominaisuuksista, vaan yhteisen dynamiikan tulee myös olla tosi sujuva. 

Vierailija
14/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös hyvä ja toimiva parisuhde. Mies on yhtä laiska ja mukavuudenhaluinen hedonisti kuin minä. Kaikki pakolliset hommat pusketaan yhdessä niin minimillä kuin pystyy ja sitten taas keskitytään laiskottelemaan ja rentoutumaan yhdessä.

Eli eiköhän tässäkin ole avainsanana se, että löytää kumppanin joka jakaa samanlaisen elämäntyylin.

Niin, sanoitkin tuossa, että "puskette *yhdessä* minimillä" eli se on jo paljon, sitä parisuhdetta ajatellen. Kuvittele, jos sinä joutuisit puskemaan sen minimin yksin.

Vierailija
15/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vanhempani ovat tuollaiset. Pettymykseni on ollut vaikea käsitellä, kun itse en ymmärtänyt hakeutua vastaavanlaiseen parisuhteeseen, vaan otin vaan jonkun joka huoli minut. Nyt vielä nelikymppisenä yritän löytää uuden tuollaisen toimeliaan parisuhteen, mutta sepä onkin aika vaikea temppu. Nähdäkseni ei riipu ainoastaan parisuhteen osapuolten ominaisuuksista, vaan yhteisen dynamiikan tulee myös olla tosi sujuva. 

Ne miehet on parisuhteissa ja vapautuvat vain harvoin. 

N50 sinkku

Vierailija
16/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. On täysin mahdollista että puhut minusta. Meidän parisuhdetta moni pitää täydellisenä, todella onnellisena ja miestäni todella ihanana miehenä.

Totuus on se että mies on sekoillut niin paljon vuosien aikana, etten voi luottaa häneen juuri lainkaan. Hän saattaa valehdella minulle mistä vaan, kirkkain silmin. Myös muuta henkistä väkivaltaa on harrastanut vaikka ja kuinka. Suhteemme on siis kaikkea muuta kuin täydellinen, mutta se ei vaan näy ulkopuolelle.

Ja jos tästä joskus ero tulee niin minähän siinä kaikkien mielestä idiootti olen, kun niin ihanan miehen jätän 😅

Vierailija
17/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vuodesta 2001.

Kyllä mun mies jättää jotain minullekin ja yleensä tehdään yhdessä. Muistamme myös kiittää. 

Vierailija
18/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vuodesta 2001.

Hei!

Voitko konsultoida 

yt,

kaikki Suomen naiset 🥳

Jäin pois, en kuulu joukkoon!

Vierailija
19/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kulissi, olen tuntenut heidät jo vuosia, joten jos pelkkä kulissi, rakoilisi se jo nyt, sauma pitää. ARVOSTAN. Ap

Vierailija
20/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et arvosta itseäsi ja siksi olet

suostunut ottamaan miehen, joka ei

arvosta sinua.

Siinpä se kai kiteytetysti. 

Noita hyviä miehiä ei riitä kaikille. Siksi on paljon sinkkuja naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi