Olen puolisoni kanssa sylikkäin päivittäin
Me toisiamme tsempataan päivittäin. Pitkä suhde takana. Onko sinulla tällaista?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia pitää tsempata päivittäin? Meneekö teillä jotenkin huonosti?
Ap on surkea, onneton trolli.
Ei sillä ketään ole, hah!
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama valhe on ollut täällä ennenkin, tarkimmat muistavat.
Ap on oikeasti joku täysi ääliö, jolla ei ole yhtään ketään. Ihan samaa tekstiä ja kuvittelee, ettei kukaan huomaa.
Tuo sinun luulotautisuus on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimoni on jääkylmä ..25 v aviossa
En usko. Sinä olet jääkylmä.
Miten niin ?
Kukaan ei jää kylmäksi kiintymyksen osoituksista.
No varmasti jää, jos palstapuhveli hyökkii päälle, parempi väistää! -m51
Vierailija kirjoitti:
Tuo sinun luulotautisuus on sairasta.
Totuus sattui, ap raukkaan ja niihin jotka sitä uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun ei ole miestä. On välillä niin yksinäistä vaikka samaan aikaan mietin, että en ole valmis parisuhteeseen vaikean avioeron jälkeen. Olisi vain kiva kun joku pitäisi lähellä. Seksisuhde on, mutta en saa siitä sitä läheisyyttä mitä myös kaipaisin.
N45
Eli harrastat säännöllisesti seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä sinua sylissä tai kainalossa, tai muutenkaan täytä tarpeitasi, mitä tulee läheisyyteen ja koskettamiseen?
Miten mielesi kestää tuollaista? Olisin itse ihan palasina henkisesti tuollaisessa "järjestelyssä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun ei ole miestä. On välillä niin yksinäistä vaikka samaan aikaan mietin, että en ole valmis parisuhteeseen vaikean avioeron jälkeen. Olisi vain kiva kun joku pitäisi lähellä. Seksisuhde on, mutta en saa siitä sitä läheisyyttä mitä myös kaipaisin.
N45
Löydät vielä sinäkin sen ihanan puolison. -ap
Enpä usko. Enkä oikeasti tiedä pystynkö enää parisuhteeseen. Siksi on niin ristiriitaista, että kaipaan kuitenkin sitä läheisyyttä yms. Avioero vain romutti mut aivan täysin. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen.
N45
Minä uskon, että löydät. Löydät kyllä oikean sinulle. Ennemmin tai myöhemmin. Noin kävi minullekin. -ap
Edelleenkään en usko tuollaiseen ihmeeseen. Miten voisin mitään löytää kun on mennyt usko rakkauteen ja parisuhteeseen. En usko, että mun voi kukaan rakastaa. Ei vain ole suotu mulle sellaista onnea.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Enpä usko. Enkä oikeasti tiedä pystynkö enää parisuhteeseen. Siksi on niin ristiriitaista, että kaipaan kuitenkin sitä läheisyyttä yms. Avioero vain romutti mut aivan täysin. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen.
N45
Löysin nykyisen puolisoni sinun iässäsi. Joten nyt ei sun kannata luovuttaa.
Kyllä mä olen luovuttanut. Miehet on mun silmissä itsekkäitä ääliöitä jotka ei osaa rakastaa kuin itseään. Naisia vain satutetaan.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Eli harrastat säännöllisesti seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä sinua sylissä tai kainalossa, tai muutenkaan täytä tarpeitasi, mitä tulee läheisyyteen ja koskettamiseen?
Miten mielesi kestää tuollaista? Olisin itse ihan palasina henkisesti tuollaisessa "järjestelyssä".
Ei mun mieli kestäkään.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Ei mun mieli kestäkään.
N45
Lopeta tuo suhde. Heti.
Ei, loppui ajat sitten. Mies vaihtoi nettihuvituksiin.
Mun ex ei tuntenut tarvetta läheisyyteen, suutelemiseen, edes pussailuun saati yhdyntään juuri koskaan. Ei yhtään mmitään. Ei puhunut mmitään, puhuiko tunteista 😁👌🏻. Ei hyvää huomenta eikä aamustondiksen käyttöönottoa, ei iltaisinkaan ei hyvää yötä ei käyttöönottoa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N45
Mulle teki saman pari todella huonoa kumppanivalintaa nuorena (tai no, valintaa ja valintaa kun sitä vaan ajautui yhteen sen kanssa joka kelpuutti) joiden jälkeen en sitten enää huonoa parisuhdetta halunnut. Valitettavasti en sitten enää löytänyt sellaista kumppania jonka kanssa olisin voinut ajatella perheenperustamista tai ainakaan niin, että toinenkin osapuoli olisi ajatellut samoin minusta ja yksinoloa onkin takana jo pari vuosikymmentä. Elämänkumppania kaipaan silti edelleen ja todella usein läheisyyttä niin, että se miltei sattuu mutta huomasin vastikään, etten mä enää uskalla tai kykene minkäänlaiseen ihmissuhteeseen vaan otin heti etäisyyttä (ja kunnolla) kun yksi ihminen osoitti kiinnostustaan tai ehkä vain tulkitsin sen kiinnostukseksi.. Yhtä kaikki, mä pakenin.
En osannut arvata enkä edes ajatella, että tässä on käynyt näin. Nyt onkin outoa kun yhä kaipaan, tuosta pakenemisestani huolimatta jotain sellaista mihin ei kykenekään ehkä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Ex ei halunnut koskeakaan minuun viimeisinä avioliittovuosina.
Miesystävä on nyt ollut vuosia, ja
suhde on hyvin fyysinen aina kun
nähdään. Tykätään kosketella
molemmat.
Edellinen oli homo.
Joka yö nukutaan sylikkäin. Ja onhan vaimollani ihan mahottoman upea perä, iso ja treenattu ja paksut reidet 🤤 kimpassa oltu vasta reilu 25v
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Sivusta kommentoin, että nuorempana kuvittelin tuollaisen olevan aivan normaali parisuhde ja minkään enempi hellyttä/romantiikkaa sisältävän olevan vain jotain hollywood- tai harlekiini-kamaa mistä on ihan typerää edes haaveilla. Ja ei, ei kestänyt minunkaan pää pidemmän päälle tuollaista "parisuhdetta" jota voisi nimenomaan kutsua järjestelyksi eikä miksikään muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Mä panen tosi rajusti yhtä varattua perheenäitiä. On bsdm, kuristamista ym pikkukivaa. Vaikka hän kovasti esittää että tapaamme vain siksi kun osaan ottaa hänet kunnolla (toisin kuin hänen miehensä), niin kyllä mä luulen että tapaamisen kruunaa aina se kun lopuksi ollaan sylikkäin ja silitän hänen hiuksiaan. M82
Me ollaan puolison kanssa eri huoneissa ja vältellään toisiamme. Joskus pidetään kannettavaa suihkuverhotelinetta suihkuverhoineen edessä, jos on pakko käydä samassa huoneessa jossa toinen on.
Minkä takia pitää tsempata päivittäin? Meneekö teillä jotenkin huonosti?