Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen puolisoni kanssa sylikkäin päivittäin

Vierailija
09.07.2025 |

Me toisiamme tsempataan päivittäin. Pitkä suhde takana. Onko sinulla tällaista?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kun ei ole miestä. On välillä niin yksinäistä vaikka samaan aikaan mietin, että en ole valmis parisuhteeseen vaikean avioeron jälkeen. Olisi vain kiva kun joku pitäisi lähellä. Seksisuhde on, mutta en saa siitä sitä läheisyyttä mitä myös kaipaisin.

N45

Eli harrastat säännöllisesti seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä sinua sylissä tai kainalossa, tai muutenkaan täytä tarpeitasi, mitä tulee läheisyyteen ja koskettamiseen?

Miten mielesi kestää tuollaista? Olisin itse ihan palasina henkisesti tuollaisessa "järjestelyssä". 

Ei mun mieli kestäkään. 

N45

Lopeta tuo suhde. Heti.

En pysty koska sitten jään ilman seksiäkin.

N45

Vierailija
42/45 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimoni on jääkylmä ..25 v  aviossa 

En usko. Sinä olet jääkylmä.

Miten niin ?

Kukaan ei jää kylmäksi kiintymyksen osoituksista.

No varmasti jää, jos palstapuhveli hyökkii päälle, parempi väistää! -m51

Ai saakeli, palstapuhveli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kun ei ole miestä. On välillä niin yksinäistä vaikka samaan aikaan mietin, että en ole valmis parisuhteeseen vaikean avioeron jälkeen. Olisi vain kiva kun joku pitäisi lähellä. Seksisuhde on, mutta en saa siitä sitä läheisyyttä mitä myös kaipaisin.

N45

Eli harrastat säännöllisesti seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä sinua sylissä tai kainalossa, tai muutenkaan täytä tarpeitasi, mitä tulee läheisyyteen ja koskettamiseen?

Miten mielesi kestää tuollaista? Olisin itse ihan palasina henkisesti tuollaisessa "järjestelyssä". 

Ei mun mieli kestäkään. 

N45

Lopeta tuo suhde. Heti.

En pysty koska sitten

Mieluummin ilman seksiä kuin ilman mielenterveyttä ja itsekunnioitusta. Jos siis minun pitäisi valita, koska kumpaakin ei tuossa järjestelyssä ole selvästikään mahdollista säilyttää.

Vierailija
44/45 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Ei mun mieli kestäkään. 

N45

Lopeta tuo suhde. H

Ilman tuota seksisuhdetta en saa sitten sitä vähääkään kosketusta.

N45

Vierailija
45/45 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimoni on jääkylmä ..25 v  aviossa 

Yhtä pitkä yhteinen matka, joka kesti koronaan asti aloittajan kertomalla tavalla. Silloin alkoi etätyöt ja mies alkoholisoitui. Siirryimme erillisiin makuuhuoneisiin. Kaljasta tuli tärkeämpi kuin minä. Joka päivä. En voi sietää sitä löyhkää hengityksessä tuoreena, enkä yönylisenä. Emme edes halaa joka viikko kertaakaan. Joskus heti töiden jälkeen, ennenkuin ensimmäinen tölkki sihahtaa hänellä auki. Näillä mennään. En sanoisi onnelliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän