Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
561/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin seuraamisen. Liian epäeettistä skandaalin hakua. Ei yhtään lämpöä missään.

Samaa miettinyt. Käsikirjoitus paistaa niin räikeästi läpi. Samoin mennyt maku "asiantuntijoihin" jotka osaltaan ovat vain näyttelemässä.  

Vierailija
562/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin seuraamisen. Liian epäeettistä skandaalin hakua. Ei yhtään lämpöä missään.

Samaa miettinyt. Käsikirjoitus paistaa niin räikeästi läpi. Samoin mennyt maku "asiantuntijoihin" jotka osaltaan ovat vain näyttelemässä.  

Kyllä asiantuntijat osaavat myös laittaa näitä tyyppejä aisoihin. Sarjan loppupuolella on muutama tosi hyvä sohvasessio, joissa asiantuntijat antavat palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asiantuntijat osaavat myös laittaa näitä tyyppejä aisoihin. Sarjan loppupuolella on muutama tosi hyvä sohvasessio, joissa asiantuntijat antavat palaa.

Uusimmassa jaksossa tekevät juurikin näin Jonon ja Jackin suhteen. Saavat jopa Torin hetkeksi ajattelemaan omilla aivoillaan, joita Jack sitten jo heti jakson lopussa taas manipuloikin mieleisekseen. Hieman kyllä tosin outo se loppukohtaus. Miksi ne on kaksistaan jääneet kuvattavaksi kun muut on jo selkeästi poistuneet?

Vierailija
564/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa jaksossa tekevät juurikin näin Jonon ja Jackin suhteen. Saavat jopa Torin hetkeksi ajattelemaan omilla aivoillaan, joita Jack sitten jo heti jakson lopussa taas manipuloikin mieleisekseen. Hieman kyllä tosin outo se loppukohtaus. Miksi ne on kaksistaan jääneet kuvattavaksi kun muut on jo selkeästi poistuneet?

Jatkan vielä, että toinen mikä ihmetyttää ja suorastaan jopa huvittaa, on mm. Timothyn läksytys. Vähän kuin aikuista ihmistä käskettäisiin uhkailemalla harrastamaan seksiä puolisonsa kanssa. Lucindakin vaikuttaa tökeröltä, kun Timothy oli alkuun selkeästi tyytyväinen heidän suhteeseensa, niin pitihän se tilanne taas muuksi muuttaa. Samoin Andrean ja Richardin suhteen yhtäkkiset ongelmat sinänsä pieneltä tuntuvasta syystä kummastuttaa. Eikö nekään aikuiset ihmiset mukamas osaa keskustella keskenään vaan tarvitsee siihen muiden apua?

Vierailija
565/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, se juuri on osa käsikirjoitusta. Pelkkää teatteria. 

Vierailija
566/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa jaksossa tekevät juurikin näin Jonon ja Jackin suhteen. Saavat jopa Torin hetkeksi ajattelemaan omilla aivoillaan, joita Jack sitten jo heti jakson lopussa taas manipuloikin mieleisekseen. Hieman kyllä tosin outo se loppukohtaus. Miksi ne on kaksistaan jääneet kuvattavaksi kun muut on j

Andreaa rupesi ällöttämään Richardin irstaus. Tuli ick. Siitä ei niin päästäkään yli. Ymmärrän Andreaa tässä kyllä. Been there, done that.

Vierailija
567/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi meilläkin enempi pareja mukana. Niin tympeää ne 3 paria ja ynseät naiset ja onnettomat miehet. 

Vierailija
568/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan lopettaa katsomisen ihan vaan ton juntin Laurenin takia.

Mutta ehkä vaan kelan hänen yli. 

Ihan aiheestahan hän Jackille sanoi. Omituista vaan, ettei Jono tai edes aiemmin ihan samaan asiaan voimakkaasti kantaa ottanut Timothykaan tullut hänen tuekseen. Ottiko Timothy opikseen Lucindalta saamastaan palautteesta vai mistä on kysymys?

Kaikki muutkin miehet, jotka oli siinä tilaisuudessa kuuli kun Jack sanoi, ettei Tori viehätä häntä seksuaalisesti. Epäilen, että olisiko tilaisuudessa sovittu, että siellä puhutaan luottamuksellisesti? Eikä siellä puhuttuja asioita puhuta muualla?

Tokihan ne sit telkkarista näkee ne...

Vierailija
569/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jack on ällö. Hampaat aivan järkyt. Varmasti nauttii , kun saa nöyryyttää naista oikein kunnolla. Tyhmempi , kun se yhden kauden kundi. 

Vierailija
570/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan lopettaa katsomisen ihan vaan ton juntin Laurenin takia.

Mutta ehkä vaan kelan hänen yli. 

Ihan aiheestahan hän Jackille sanoi. Omituista vaan, ettei Jono tai edes aiemmin ihan samaan asiaan voimakkaasti kantaa ottanut Timothykaan tullut hänen tuekseen. Ottiko Timothy opikseen Lucindalta saamastaan palautteesta vai mistä on kysymys?

Kaikki muutkin miehet, jotka oli siinä tilaisuudessa kuuli kun Jack sanoi, ettei Tori viehätä häntä seksuaalisesti. Epäilen, että olisiko tilaisuudessa sovittu, että siellä puhutaan luottamuksellisesti? Eikä siellä puhuttuja asioita puhuta muualla?

Tokihan ne sit telkkarista näkee ne...

Totta, mutta jostain syystä Timothy halusi tuoda asian Torin tietoon. Hänhän kaiken lisäksi yritti kertoa sen ihan vaan Torille kahden kesken, mutta Tori ei uskonut.

Sen takia Timothy otti asian esiin vielä illallisella saadakseen Jackin vastuuseen puheistaan, mutta sekin kääntyi vaan Timothya vastaan eikä kukaan muu tukenut häntä. Lucindakin vaan läksytti. Siinä mielessä hieman kaksinaamaista, että Jonon kritisoidessa Laurenia vastaavasti kuin Lucinda Timothya se olikin Jono jota läksytettiin. Vastaavasti Lauren sai sohvakeskustelussa tukea, kun Timothya aiemmin vastaavasta illalliskeskustelusta vaan arvosteltiin.

Vierailija
571/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja edellä. Timothy ei ole hierarkiassa niin korkealla kuin Lauren. Jostain syystä näin.

Vierailija
572/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat mahtavia. Lopussa taisi sanoa Jackille nyt sinä kuuntelet. Muija ei vain näe totuutta. Voi olla käsikirjoitettua , mutta tuollaisia vati päitä löytyy kuin Jack. 

Vierailija
573/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kamala miten creepy oli se kun Jack ja Tori jäi vielä sohvalle. Ihan kuin jostain psykologisesta trillerissä. Jack manipuloi järkyttävällä tavalla.

Vierailija
574/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei olekaan enää mikään parisuhdeohjelma, vaan Aikuisten Ihmisten Käyttäytymiskoulu. 😅

Vierailija
575/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa jaksossa tekevät juurikin näin Jonon ja Jackin suhteen. Saavat jopa Torin hetkeksi ajattelemaan omilla aivoillaan, joita Jack sitten jo heti jakson lopussa taas manipuloikin mieleisekseen. Hieman kyllä tosin outo se loppukohtaus. Miksi ne on kaksistaan jääneet kuvattavaksi kun muut on j

Minusta Timothy laitetaan ihan hyvään paineeseen. Hän on alusta asti tehnyt selväksi ettei ole kiinnostunut Lucindasta, joten miksi hän sitten haluaa viikko toisensa jälkeen jäädä? Nytkin oli oikein kivat kolme päivää, tekivät yhdessä hauskoja asioita, ovat rakentamassa hyvää ystävyyttä. Ystävyyttä!

Vierailija
576/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi meilläkin enempi pareja mukana. Niin tympeää ne 3 paria ja ynseät naiset ja onnettomat miehet. 

Pieni kansa, pieni pooli josta ammentaa. 

Vierailija
577/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kans hyvin Andrean ick:n Richardin puheisiin. Oon kokenut saman, ja siinä meni miehestä maku samantien. En vaan päässyt yli niistä irstaista jutuista, vaikka seksuaalisesti leikkisä olenkin.

Vierailija
578/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän kans hyvin Andrean ick:n Richardin puheisiin. Oon kokenut saman, ja siinä meni miehestä maku samantien. En vaan päässyt yli niistä irstaista jutuista, vaikka seksuaalisesti leikkisä olenkin.

Sama kokemus mullakin. Kirjoitin siis sen alkuperäisen ick-kommentin.

Oletus oli, että Richardin olisi tuon ikäisenä pitänyt ymmärtää olla retostelematta s e k sikerroillaan ja imuutteluillaan muiden edessä. Liittyy taatusti hänen ikäkriisiinsä, piti miehistellä nuorempien miesten edessä, että hei kundit, kyllä minä vielä painan! Samalla nolaten kumppaninsa. En minäkään olisi tuon jälkeen enää koskenutkaan äijään.

Kun ick tulee, se ei katoa. Just erosin yhdestä tyypistä, kun ick sammutti kaiken.

Vierailija
579/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andreahan on ollut ihan yhtä innokas ja avoin eikä hänellä ole ollut mitään tarvetta salailla, että parin kemiat toimii. Kaiken lisäksi se miehen lausunto kuulosti vaan liioittelulta, tuskin kukaan kuvitteli, että hän ihan konkreettisesti luetteli kaikkea parin seksielämästä. Kommentti meni kuulijalta muutenkin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ilman, että sitä olisi jäänyt kummemmin miettimään. Nyt Andrea on sitten itse halunnut tehdä siitä numeron ja nostaa kommentin esille, mikä tuntuu todella oudolta ja tarpeettomalta, kun kyllähän tuonkin asian olisi voinut sanoa ihan vaan kahden kesken ilman, että siitä puhutaan kaikkien kuullen.

Vierailija
580/1957 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija-Mel pöyristyi Jackin puheista. Mitenköhän yllätyksenä ne puheet muka tulee asiantuntijoille? Eikös mafs-hakuprosessi haastatteluineen kestä useita kuukausia, ja he ainakin väittävät että se on todella tiukka seula psykologisine testeineen jne. Eikö Jackin narsismi ja misogynia tulleet missään vaiheessa esille??

Viihteen nimissä kaikki on sallittua. 🤷