Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
521/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin seuraamisen. Liian epäeettistä skandaalin hakua. Ei yhtään lämpöä missään.

Vierailija
522/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin seuraamisen. Liian epäeettistä skandaalin hakua. Ei yhtään lämpöä missään.

Minkä jakson jälkeen ajattelit näin? Itsellä oli vähän sama tunne kun meedio tuli kuvioihin, mutta onhan siellä onneksi sellaisiakin pareja ja ihmisiä, joita on mukava seurata. Kelaa vaikka pikakelauksella ne skandaalinhakuisimmat kohdat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan lopettaa katsomisen ihan vaan ton juntin Laurenin takia.

Mutta ehkä vaan kelan hänen yli. 

Vierailija
524/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan lopettaa katsomisen ihan vaan ton juntin Laurenin takia.

Mutta ehkä vaan kelan hänen yli. 

Ihan aiheestahan hän Jackille sanoi. Omituista vaan, ettei Jono tai edes aiemmin ihan samaan asiaan voimakkaasti kantaa ottanut Timothykaan tullut hänen tuekseen. Ottiko Timothy opikseen Lucindalta saamastaan palautteesta vai mistä on kysymys?

Vierailija
525/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt näytää niin käsikirjoiteltulta koko sarja. Meni maku täysin. 

Vierailija
526/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo meedio on jotenkin harhainen. Alkaa siis ruokapöydässä kuulemaan ääniä, eikä kukaan saa puhua. Olisi edes oikeassa noissa näyissä, mutta pieleen meni puolison ikäkin. No, jos puoliso asuu vielä kotona vanhempiensa kanssa, niin ehkä parempi, että jatkaa siellä. Tuossa muuten näkee, miten väärin on, että miehet hankkii lapsia iäkkäänä. Tuon meedion aviomieskokelashan ei voi asua poissa kotoa, kun pitää hoitaa vanhan isänsä lapsia. 

Vierailija
527/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meedio onneksi häipyy sarjasta aika sukkelaan. Olen katsonut sarjaa Mtv+ palvelusta aika pitkälle ja yllätyksiä on tulossa. Kyllä tähän on jotenkin koukkuun jäänyt, vaikka osin käsikirjoitetut kohdat ovatkin täysin läpinäkyviä, mutta tulossa paljon sellaisia tilanteita, aitoja tunteita ja ilmeitä, jotka todistavat, ettei niitä ole voitu mitenkään näytellä.

Vierailija
528/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo meedio on jotenkin harhainen. Alkaa siis ruokapöydässä kuulemaan ääniä, eikä kukaan saa puhua. Olisi edes oikeassa noissa näyissä, mutta pieleen meni puolison ikäkin. No, jos puoliso asuu vielä kotona vanhempiensa kanssa, niin ehkä parempi, että jatkaa siellä. Tuossa muuten näkee, miten väärin on, että miehet hankkii lapsia iäkkäänä. Tuon meedion aviomieskokelashan ei voi asua poissa kotoa, kun pitää hoitaa vanhan isänsä lapsia. 

Vähän erikoinen tuo aviomiehen perhekuvio. Hän mm. tekee kouluun eväät pienille sisaruspuolilleen eli vanhan isänsä lapsille. Eikö tämä vanhus pysty edes eväitä tekemään?

Vierailija
529/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siellä Ridgen ja Jaden häissä nämä alkuperäiset vieraana olleet parit olivat jotenkin sympaattisia ja tavallisempia, kun eivät itse olleet valokeilassa. Jayden tosi suloinen ja jopa Sara vaikutti herttaiselta.

Vierailija
530/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tätä nyt kesken voi jättää!

Vierailija
531/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava se on kotisohvalta äimistellä 😂 Meedio veti pohjat, hyvä jos lähtee pois, ei oo kinnossa typy.

Vierailija
532/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava se on kotisohvalta äimistellä 😂 Meedio veti pohjat, hyvä jos lähtee pois, ei oo kinnossa typy.

Ash on kyllä ihan aidosti ihmeissään hänelle valitun puolison omituisesta äänien kuulemisesta ja mielialan muutoksista. Samoin siitä, miten kyseinen henkilö illallisella selitti muille olevansa täysin rakastunut tmv. 

Vierailija
533/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ash on kyllä ihan aidosti ihmeissään hänelle valitun puolison omituisesta äänien kuulemisesta ja mielialan muutoksista. Samoin siitä, miten kyseinen henkilö illallisella selitti muille olevansa täysin rakastunut tmv. 

Mä niin toivon, että hänelle olisi kerrottu edes jotain tästä etukäteen. Säälittää niin kovin. Mut valitettavasti vaikuttaa siltä, että hän ei tiennyt, tai sitten on tosi hyvä näyttelijä. Mitä en usko.

Vierailija
534/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meedio"-eukkohan on selvästi mielisairas. Miksi tollanen sekopää pn otettu mukaan ja vielä naitettu todella jalat tukevasti maassa olevalle miehelle? 🙄

Vierailija
535/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meedio"-eukkohan on selvästi mielisairas. Miksi tollanen sekopää pn otettu mukaan ja vielä naitettu todella jalat tukevasti maassa olevalle miehelle? 🙄

Mä uskon, että tämä koko paritus oli vain shown vuoksi. Eihän tuo suhde olisi voinut toimia missään universumissa. Tuo Ashin kotikuvio oli kyllä todella ahdistava. Isä tehnyt toisen perheen vanhuksena ja nyt aikuinen poika hoitaa sisarpuoliaan. Missä lasten äiti? se meni multa ohi. Mutta tuohon kuvioon ei kukaan, edes täysjärkinen nainen, lähde.

Vierailija
536/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoinen tuo aviomiehen perhekuvio. Hän mm. tekee kouluun eväät pienille sisaruspuolilleen eli vanhan isänsä lapsille. Eikö tämä vanhus pysty edes eväitä tekemään?

Ashin esittelyssä tosiaan mainittiin vanhempi isä ja maahanmuuttaja-äitipuoli, ja että kielitaidottomana äitipuoli tarvitsee paljon apua. Siis niinkun lasten eväiden tekemiseen ja kouluun lähettämiseen?? Vaikuttaa minusta siltä että he käyttävät kilttiä Ashia hyväkseen.

Vierailija
537/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään kuonokoppa-jakson. Voi pyhä sylvi. Jack aivan vapisi paniikissa kun tajusi jääneensä nalkkiin.

Miten tyhmä Tori voi olla?

Vierailija
538/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että Lucinda tykkää Jadasta! Kaksi kukkuuta löytää toisensa. :D

Vierailija
539/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että Lucinda tykkää Jadasta! Kaksi kukkuuta löytää toisensa. :D

Eikun tarkoitin meediota, Madeleineko sen nimi on? Liikaa pareja, ei voi muistaa kaikkien nimiä. 

Vierailija
540/1957 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tänään kuonokoppa-jakson. Voi pyhä sylvi. Jack aivan vapisi paniikissa kun tajusi jääneensä nalkkiin.

Miten tyhmä Tori voi olla?

Jack osoitti kyllä viimeistään tuossa jaksossa todellisen luonteensa. Ei ota vastuuta mistään ja selittää mustan valkoiseksi kääntäen samalla kaiken muiden syyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi