Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kerrostaloissa on aina joku hullu, jolla on fetissi seinien poraamiseen?

Vierailija
09.07.2025 |

Minulla oli yksi tämmöinen naapurina. Sellainen +40 vuotias lihava suomalainen nainen, joka porasi valehtelematta vuosia seiniä 2-4 kertaa viikossa. Joku neropatti heittää tähän väliin, että voi olla blenderin ääntä, ei ollut koska hänelle valitettiin monta kertaa asiasta ja aina sanoi, että poraa seiniä, ja saa porata niin paljon kuin haluaa kymmeneen asti illalla.Jengi tuli valittamaan minulle koska luuli, että minä poraan seiniä. Sitten yhtenä jouluna tämä loppui, kun tämä hullu akka aktivoitui poraamaan seinää ja yksi naapuri pimahti vuosien piinasta ja meinasi käydä tämän akan kimppuun. Pian tämän jälkeen akka muutti pois ja porauksen äänet vaimenivat. Enää kuuluu satunaista porausta jostain päin taloa silloin tällöin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on syy miksi ihmisten pitäisi asua erillään toisistaan.

Vierailija
22/25 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Me muutimme asuntoomme 7 vuotta sitten, ja silloin teimme täysremontin. Sen koommin ei ole porauksen ääniä kuulunut rapusta. Talossa on tosin vain yksi rappu ja 15 asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä oli 8 vuoden projekti jollaki,vasarointia,porausta, joka päivä ,joskus hetki,joskus 5 tuntia ,joskus yölläki.

seniilit vanhukset ei uskaltaneet valittaa ja aina tämä syyllinen sanoi vaan ettei hän tee yhtään mitään.

Isännöitsijää ei kiinnostanu tasan pskaakaan.

Se loppu kun  talon juopolla meni hermot ja oli käyny  kasvohierontaa antamassa tms.   

Kävihän siinä kytätki mutta ei ne löytänee syyllistä kun kukaan ei ollu kuullu eikä nähny mitään .

Vierailija
24/25 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naapurillasi olikin fetissi tirkistellä naapureita seiniin poraamiensa reikien kautta. Olisin varuillani moisen poraaja-naapurin naapurina.

Vierailija
25/25 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä osoitteessani asui yläkertalaisena tuollainen hiton paskanikkari. Siinä vaiheessa kun minä muutin sinne, oli muut naapurit kuulleet remontoinnin ääniä jo lähes 10 vuotta. Ja sitähän jatkui myös koko sen lähes 2 vuotta mitä itse siinä asuin.

Yksi huoltoyhtiön kesähessu kertoi muuttopäiväni lähestyessä, että kun oli mennyt yläkertaan vaihtamaan ikkunaventtiilien suodattimia, oli siellä vanha ukko asukkaana ja ukolla olkkarissa ruuvipenkkiä myöten täysmittainen nikkarointipaja. Sahanpurut lattialla ja seiniä vasten nojaamassa erimittaisia lautoja, joihin porattu randomisti reikiä sinne tänne ja sahattu puoliväliin ja piirretty tussilla :D

Taisi olla papan paikka laitoksessa, että kerrostaloasunnossa ruuvipenkkeineen!

Miksi kertostaloasunnossa ei voisi nikkaroida?

Miksi?