Normal työpaikkana!
Onko palstalla Normalissa työskenteleviä? Minkälainen on työpaikkana?
Kommentit (42)
En ole varma mutta työtunteja ei hirveästi ole tarjolla 5-30h/vko eli ett ainakaan rikastumaan pääse. Varmaan ihan Normaali ns kuin pikku kaupassa töissä, tuotteiden purkua, asettelua yms asiakkaiden auttamista. Perus kamaa taitaa olla. Olisi kyllä kiva kuulla jos jotain hyvää/huonoja kokemuksia olisi jollain.
Ei se kai kovin hohdokasta työtä ole, lähinnä tuotteiden esillepanoa ja myymälän siistimistä ja kassatyöskentelyä. Ainakin kotikaupunkini Normaleissa (2 kpl) näyttää olevan aika suurta vaihtuvuutta henkilökunnassa.
Kaverin kaveri on siellä töissä, kolmekymppinen nuori nainen. Kuulemma tykkää olla koska reilu pomo ja mukava työyhteisö. Myymälä on kokoluokaltaan suht pieni eli ei ole liian kiireistä eikä raskasta. Viikkotunteja saisi kuulemma olla enemmän, se on ainoa miinus.
Nuorten työntekijöiden kusetus firma...
Normal palkkaa vain nuoria aikuisia töihin. Palkka paskaa normi tessiä ja ei mitään etuja. Kuormanpurkua paljon.
Vierailija kirjoitti:
Normal palkkaa vain nuoria aikuisia töihin. Palkka paskaa normi tessiä ja ei mitään etuja. Kuormanpurkua paljon.
Ystäväni tytär tykkäsi työskennellä. Opiskelijana sai riittävästi tunteja eikä kokenut rankaksi ja piti työpaikkaa huomattavasti mukavampana kuin aiempia Hesburgeria tai k-markettia joista myös kokemusta. Samoin yksi kesä siivouspuolella takana ja tämä kuulema mieluisin työympäristö. Nyt keväällä valmistui ja oman alan töissä.
Homona en päässyt edes haastatteluun ja nyt mietin onko se ihan oikein, saatana!
Melkein vuoden olen ollut ja olen kyllä tykännyt! Lähes nelikymppinen olen ja ihan täysiä viikkoja olen saanut tehdä alusta asti. Eli ei pidä paikkaansa, että sinne palkattaisiin vain nuoria pienillä tunneilla. Toki pikkutuntilaisiakin tarvitaan paljon ja usein osa-aikaiseksi hakee nuoria opiskelijoita.
Kova työtahti on, kun paljon asiakkaita ja tavara liikkuu. Mutta ainakin itse tykkään että on koko ajan tekemistä eikä tarvitse kelloa vilkuilla milloin pääsee kotiin, kun työ on niin mukavaa.
Tosihan se on ettei kaikista ole kiireiseen ja fyysiseen työskentelyyn. Tottakai työhön kuuluu kuormanpurkua paljon, kun sitä tavaraakin myydään paljon, kuka muu sen kuorman purkaa kuin myyjät. 😄 Ja sehän se juuri kivaa ainakin itsestä on, kun joka viikko tulee paljon uutuuksia joista pääsee tekemään ihania esillepanoja.
Ahkerat, tehokkaat, asiakaspalveluhenkiset ja joustavat työntekijät kyllä pääasiassa saavat tunteja niin paljon kuin jaksavat tai opiskelun lomassa ehtivät tehdä. Itselläni tullut enemmänkin sellainen kuva, ettei nykyään ihmisillä ole mielenkiintoa tai energiaa tehdä edes täysiä työpäiviä, saati sitten täysiä työviikkoja vaikka mahdollisuus olisi.
paljonko sulla on palkka? oon miettiny et haen mut en jos siellä pienempi kun nykysessä
Vierailija kirjoitti:
Melkein vuoden olen ollut ja olen kyllä tykännyt! Lähes nelikymppinen olen ja ihan täysiä viikkoja olen saanut tehdä alusta asti. Eli ei pidä paikkaansa, että sinne palkattaisiin vain nuoria pienillä tunneilla. Toki pikkutuntilaisiakin tarvitaan paljon ja usein osa-aikaiseksi hakee nuoria opiskelijoita.
Kova työtahti on, kun paljon asiakkaita ja tavara liikkuu. Mutta ainakin itse tykkään että on koko ajan tekemistä eikä tarvitse kelloa vilkuilla milloin pääsee kotiin, kun työ on niin mukavaa.
Tosihan se on ettei kaikista ole kiireiseen ja fyysiseen työskentelyyn. Tottakai työhön kuuluu kuormanpurkua paljon, kun sitä tavaraakin myydään paljon, kuka muu sen kuorman purkaa kuin myyjät. 😄 Ja sehän se juuri kivaa ainakin itsestä on, kun joka viikko tulee paljon uutuuksia joista pääsee tekemään ihania esillepanoja.
Ahkerat, tehokkaat, asiakaspalveluhenkiset ja joustavat työntekijät kyllä pääasiassa saavat tunteja niin paljon kuin jaksavat tai opiskelun lomassa ehtivät tehdä. Itselläni tullut enemmänkin sellainen kuva, ettei nykyään ihmisillä ole mielenkiintoa tai energiaa tehdä edes täysiä työpäiviä, saati sitten täysiä työviikkoja vaikka mahdollisuus olisi.
Ihmetyttää kun kaikissa kuvissa ja videoissa on vain nuoria tyyppejä. Kuullut myös että jos on ollut ikää enemmän ei ole päässyt töihin. Toki brändiltään nuorille suunnattu kauppa mutta empä tiedä silti miten suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kun kaikissa kuvissa ja videoissa on vain nuoria tyyppejä. Kuullut myös että jos on ollut ikää enemmän ei ole päässyt töihin. Toki brändiltään nuorille suunnattu kauppa mutta empä tiedä silti miten suhtautua.
Kaikissa promokuvissa ja -videoissa on esillä sellaisia ihmisiä, joiden uskotaan parhaiten vetoavan kohderyhmään. Ei sen perusteella voine kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Itse tiedän yhden yli 5-kymppisen naisen, joka pääsi Normaliin (pikkukaupunki) töihin ja on tyytyväinen. Jos ei tajua, että kaupan alalla työhön sisältyy aina kuormanpurkua, on joko tyhmä tai asenneongelmainen.
Martsarissa ainakin oli ihan keski-ikäinen ihminen kassalla.
Minäkin haluaisin kuulla palkasta!
Siis palkka on tietysti kaupanalan TES mukainen, eli ihan sama kun yleensä muissakin kaupoissa.
Etuina ainakin henkilökunta-alennukset ja E-passi
Kiinnostaisi itseäkin tietää, että onko kokemuksia millainen työpaikka on.
Kertokaa ihmeessä te ketkä olette tai olette olleet töissä. Kannattaako hakea sinne?