Mihin käytät lomarahasi?
Kommentit (82)
Ei ole mitään lomarahoja, vaan päinvastoin tuloja tilille tulee kesä-heinäkuussa keväällä tehdyistä töistä ja elo-syyskuussa ei käytännössä tule mitään, sillä heinäkuussa ei sellaisia töitä, joista maksettaisiin. Pari laskua saamatta ja niistä lähetän tiedustelua, mutta ei välttämättä vastata mitään, kun lomilla....
asianajaja, yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talven Thaimaanmatkaan.
Thaimaan matkaan
Thaimaaseen
Reilut 2000€ tuli.
Nostin hieman Nordnetin kk-säästöerää ja ostin yhdet uudet kengät.
Yt,
L.Ehtori
Vierailija kirjoitti:
olen yrittäjä, ei ole lomia eikä lomarahoja.
Tiedän homman. Tosin tänään otin 2 uutta asiakasta, mutta sellaisia, että heti ei ole kiirus. Eilen sain viimeisen määräpäivän hoidettua, ja nyt en enää fataljeja ota heinäkuulle...
asianajaja, yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan lomarahat vasta loman jälkeen.
Niin? Se ei varmaankaan estä niiden käyttämistä.
Estääpäs. Ei kaikilla ole tai käytä luottokorttia.
Lomalla kuluu ravintoloihin, kahviloihin, lippuihin, matkoihin, hotelliöihin jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan lomarahat vasta loman jälkeen.
Niin? Se ei varmaankaan estä niiden käyttämistä.
Estääpäs. Ei kaikilla ole tai käytä luottokorttia.
No enpä kyllä sitä tarkoittanutkaan, ylipäätään on hölmöläisen hommaa maksella mitään luotolla. Ratakiskoa: vaikka termi on lomaraha niin sitä ei tarvitse loma-aikana käyttää vaan vasta sitten, kun sen saa. Ellei pistä säästöön.
Ostin 1000 eurolla osakkeita ja 600 eurolla indeksirahastoja. Osan lomarahoista vaihdoin vapaapäiviksi :) siinäpä se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talven Thaimaanmatkaan.
Thaimaan matkaan
https://kielikello.fi/yhdysmerkki-vai-ei-viron-matka-ja-tapiolan-seutu/
Lomarahavapaaseen syksyllä. Loppuosa hukkuu tilille muiden rahojen joukkoon ja menee sitten mihin menee.
Maksoin lapsen vuokra-asunnon takuuvuokran ja ostin hänelle kaikenlaista uuteen kotiin.
Talven Thaimaanmatkaan.