Olen onnellinen
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mites se mies sen auton maksaa, kun sillähän ei pitänyt olla rahaa edes oman auton korjaukseen?
Sekin taisi saada veronpalautuksia reilusti. On vaan aiemmin ollut tosi pihi, mutta sekin on yön aikana muuttunut.
Kuinkas muutenkaan😆
Ostaa osamaksulla. Edellisetkin autot on hommattu osamaksulla. Toisesta loppuu se ja toisessa sitä vielä on.ap
Vierailija kirjoitti:
No kylläpä nyt kateutta aiheuttaa se, kun kerrankin olen onnellinen. Kerrankin sain veronpalautuksia, joita en ole varmaan ikinä saanut. Kerrankin voin ostaa jotain teinille ja auttaa häntä. Niin, välillä on ollut tiukkaa, mutta onneksi välillä on helpompaa.ap
Ei hemmetti, kyllä sä osaat🤣🤣🤣🤣🤣
Nimittäin käännellä ja väännellä asioita, täysin muuksi mitä ne on.
Miksi ihmeessä yhtään kukaan olisi sulle kateellinen, yhtään mistään?????
Olet pelkkä provoileva trolli, joka kuvittelee että joku vieläkin uskoo ihan kaiken mitä oot täällä tarinoinut.
Kuvittelet, että kaikki olisivat yhtä tyhmiä kuin itse olet.
Hoh hoijaa...
Niin, miten ihmeessä varattomalta olisi edes voitu verottaa jotain mitä sillä ei ole?
Ja miten sitten voisi saada reilusti palautuksiakaan?
Kertokaa nyt joku, mielellään joku muu kuin ap!
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten ihmeessä varattomalta olisi edes voitu verottaa jotain mitä sillä ei ole?
Ja miten sitten voisi saada reilusti palautuksiakaan?
Kertokaa nyt joku, mielellään joku muu kuin ap!
Minä saan firmasta palkkaa. Olen saanut jo vuosikausia. ap
Palkkaa, jonka väitit just riittävään ruokaan ja lääkkeisiin.
Ei edes kesävaatteisiin ja kukkiin, muusta puhumattakaan. Miten tämäkin asia on muuttunut ihan päivässä, parissa?
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa, jonka väitit just riittävään ruokaan ja lääkkeisiin.
Ei edes kesävaatteisiin ja kukkiin, muusta puhumattakaan. Miten tämäkin asia on muuttunut ihan päivässä, parissa?
Riittäisihän ne kukkiin ja kesävaatteisiin. En vain ole käynyt missään kaupassa, jossa olisi vaatteita.ap
Älä jaksa! Vielä ihan äskettäin valitit, kun ei oo rahaa kesävaatteisiin eikä muka niihin kukkiinkaan.
Ei edes kirppari käynyt, kun ehdotettiin. Nyt sitten ollaan ihan jostain liikkeestä ostamassa.
Nyt on sitten rahaa niin, ettei tiedä mitä sillä tekisi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pian on taatusti ne implantitkin ja kaikki muukin täysin päinvastoin, kuin ennen....
Töttöröö🥳🥳🥳🥳
Onko myös perheen ja suvun kanssa asiat sovittu, adoptiolapsi ja sen vanhemmat parhaita ystäviä kanssasi?
Ja se ikävämpi sisko, hänkin on ihana kulttuureineen päivineen...
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa! Vielä ihan äskettäin valitit, kun ei oo rahaa kesävaatteisiin eikä muka niihin kukkiinkaan.
Ei edes kirppari käynyt, kun ehdotettiin. Nyt sitten ollaan ihan jostain liikkeestä ostamassa.
Nyt on sitten rahaa niin, ettei tiedä mitä sillä tekisi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pian on taatusti ne implantitkin ja kaikki muukin täysin päinvastoin, kuin ennen....
Töttöröö🥳🥳🥳🥳
Ei ole mitään implantteja ikinä. Kirppiksillä ei ole näin isoja kokoja ja menee mulla rahaa siihenkin, kun ostan teinille syksyksi kouluvaatteet. Ennemmin ne ostan, kuin itselleni vaatetta. Vanhoilla rytkyillä voin mennä.ap
Vierailija kirjoitti:
Onko myös perheen ja suvun kanssa asiat sovittu, adoptiolapsi ja sen vanhemmat parhaita ystäviä kanssasi?
Ja se ikävämpi sisko, hänkin on ihana kulttuureineen päivineen...
Ei ole.ap
Vierailija kirjoitti:
Millä teini maksaa bensat yms.?
Hän käy välillä töissä ja saa palkkaa. Sillä sitten maksaa ne.ap
Joks se äijän oma auto on korjattu? Sai varmaan hyvin palautuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joks se äijän oma auto on korjattu? Sai varmaan hyvin palautuksia.
Mätkyjä se sai. Ei ole.ap
Miten isoja vaatteita oikein tarvitset? Ettei löydy...
Vierailija kirjoitti:
Miten isoja vaatteita oikein tarvitset? Ettei löydy...
Naisten koko 52.ap
Mites se mies sen auton maksaa, kun sillähän ei pitänyt olla rahaa edes oman auton korjaukseen?
Sekin taisi saada veronpalautuksia reilusti. On vaan aiemmin ollut tosi pihi, mutta sekin on yön aikana muuttunut.
Kuinkas muutenkaan😆