Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömät jotka notkuvat päivän ostarilla

Vierailija
09.07.2025 |

Sieltäkö ne etsii töitä? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Vierailija
2/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H aista sinäkin v ittu kerran elämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Olen työtön, mutta ei mulla ole aikaa notkua ostareilla. Lähden ihan kohta ottamaan tilaustyön vastaan, koska teen pimeästi töitä. Työssä käyvät haluavat mielellään teetättää vaatteita itsellään, maksaa vähän, joten mun ei kannata perustaa yritystä. Näillä mennään!

Vierailija
4/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tarpeeksi notkea. Sormella voin toki haistaa

Vierailija
5/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen päivän noinkin viettää?

Mistä tiedät että onko ne aina samat henkilöt siellä joka päivä? Ovatko he siellä monta tuntia?

Vierailija
6/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan hakeneet töitä vaikka kuinka. Jokainen työtön haluaa töitä. Mutta Antti Petteri se vaan poseerasi herkkuruokien kanssa Vip-aitiossa. Ilman pelkoa työttömyydestä. 

Vierailija
7/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä notkuu PS:n joutilas äänestäjäkunta kaljaa ja piriä kuluttamassa.

Itäkeskuksen työttömät hampit on persuja. 

Vierailija
8/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkutaan ja jammaillaan jäätelöt kädessä. Välillä tanssitaan ja esitetään huimia akrobaattisia temppuja joihin ei työtätekevät kykene kuten streetdaans. Varjonyrkkeillään kavereita vasten ja esitetään muille taistelutaitoja ja kykyjämme.

Vierailija
9/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Olen työtön, mutta ei mulla ole aikaa notkua ostareilla. Lähden ihan kohta ottamaan tilaustyön vastaan, koska teen pimeästi töitä. Työssä käyvät haluavat mielellään teetättää vaatteita itsellään, maksaa vähän, joten mun ei kannata perustaa yritystä. Näillä mennään!

"Teetättää vaatteita itsellään"? 

Ei tätä kestä.

Vierailija
10/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi pari päivää vuodessa viettää kaverin kanssa ostarilla notkuen. Sitä ennen olin kuitenkin 11 kuukautta töissä. Töissä olen kuitenkin elämäni aikana ollut noin viisitoista vuotta. Olisin muuten vieläkin jos saisin vakityösopimuksen.

Vierailija
11/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tarpeeksi notkea. Sormella voin toki haistaa

Et sinä ole nainen vaan persu 💩

Vierailija
12/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sen päivän noinkin viettää?

Mistä tiedät että onko ne aina samat henkilöt siellä joka päivä? Ovatko he siellä monta tuntia?

Ap notkuu siellä ite varmaan myymässä seksiä mutta kulaan ei osta.

Vierailija
13/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Teetättää vaatteita itsellään"? 

Ei tätä kestä.

Perusopetuksesta alettiin Kokoomuksen agendan mukaisesti  leikata jo ysärillä. Tulokset näkyvät. 

Vierailija
14/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että työttömät kuten minä haen kokoajan töitä. Laitan hakemuksia, käyn kysymässä paikan päällä, etsin tietoa työpaikoista. Jos rahaa riittää voin käydä kahvilla. 

Ostareilla hengailijat voivat olla lomalla, saikulla, etätöissä, jollain diagnoosilla, turisteja jne. Mitä väliä sillä on. Jos ei ole muuta tekemistä kuin miettiä miksi kukakin on siellä, kannattaa äkkiä kehittää itseään keksimällä muuta tekemistä. 

Vierailija
15/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina teke siela paljon moni ostos

Vierailija
16/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
17/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että työttömät notkuu ostareissa, en notku, en ole ennen enkä nyt. Eiköhän sitä yritä elää ihan tavallista arkea, pienellä budjetilla. Tämä työnhaku rumba pakkohakuineen on naurettavaa kyykyttämistä. Ikää jo sen verran että muutaman vuoden päästä eläkkeelle, joten en taida olla ensimäisestä päästä valittujen joukossa työpaikkoihin. Joten lopettakaa työttömistä naukuminen.

Vierailija
18/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töiden hakuu  koko päivää mee. Lomakkeillahan kaikki netissä. Ja kun uusia tulee rajattu määrä niin et aina saa yhtäkään hakemusta tehtyä kun sopivaa paikkaa ei ole

Vierailija
19/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtehtävissä työajalla juopottelevat > potkut.

Vierailija
20/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollia ei kannata ruokkia.